Forum

Topic: Netwerk NAT type 3

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik heb een vraag:

Ik heb al een redelijke tijd een psvita, maar online heb ik dus een verbinding wat ze noemen “nat type 3” ik heb het een en ander opgezocht, en ben erachter gekomen dat wij een redeljk moeilijk modem hebben (tompson experia box van kpn) maar ik kan niks vinden of voor elkaar krijgen om dit goed in te stellen voor mijn psvita, ik blijf alleen nat3 houden, en kan hierdoor met bijv resistance niet online, en de trophy hiervoor niet halen..

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want vibd dit nu best frustrerend worden.

Vriendelijke groet,
Tobias

Edit: de tutorials die ik gevonden had waren voor de ps3, die hadden dus geen effect voor de psvita..

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 26 XP
    Loko-Schaapie's avatar

    Vaak is het probleem dat de routers er niet bij passen, sommige routers werking niet goed met de Vita

  2. 1 XP
    Kleinekapitein's avatar

    Als ik Resistance multiplay wil spelen kom ik in een gevulde lobby alleen hierna zegt ie “verbinding met spel is verbroken” en vervolgens wordt ik weer naar het hoofdmenu gegooid..is dit ook zo’n NAT probleem? In mn netwerk instelling op de vita staat NAT2 ingesteld..

  3. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    hallo ik heb ook een experia box maar mijn nat type is strict op mw3 zo n jonge die werkt bij kpn deed alles maar hem lukt het ook niet want hij ging eigenlijk niet over dat hij zij er komen veel telefoontjes binnen hij werkt bij de call center van kpn hij deed alles maar lukte niet dus bel kpn en dan zeg maar ik krijg hem neit open ofzo dan geven je jou tips

  4. 8838 XP
    7th-son's avatar

    Als ik Resistance multiplay wil spelen kom ik in een gevulde lobby alleen hierna zegt ie “verbinding met spel is verbroken” en vervolgens wordt ik weer naar het hoofdmenu gegooid..is dit ook zo’n NAT probleem? In mn netwerk instelling op de vita staat NAT2 ingesteld..

    Nat type 2 is niets mis mee, juist goed! waarschijnlijk dat het ergens anders aan ligt? het signaal van je wireless misschien?

    hallo ik heb ook een experia box maar mijn nat type is strict op mw3 zo n jonge die werkt bij kpn deed alles maar hem lukt het ook niet want hij ging eigenlijk niet over dat hij zij er komen veel telefoontjes binnen hij werkt bij de call center van kpn hij deed alles maar lukte niet dus bel kpn en dan zeg maar ik krijg hem neit open ofzo dan geven je jou tips

    blabla punten blabla komma’s
    het is niet te lezen gozer, sorry