Forum

Topic: Geheime slot aan boven kant.

Anoniem's avatar

hallo allemaal,
Al voor de release was dit me onduidelijk en nog steeds eigenlijk. Dus ik was benieuwd of jullie misschien weten waar die aansluiting voor is, aan de boven kan van je vita naast het slot waar de games in gaan ?

Ik hoop dat dat is voor het beeld op je tv te krijgen maar denk het helaas niet.

Ik hoor het wel !
Alvast bedankt, en groejes 😉

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Niemand weet nog wat het is, blijft afwachten =p

  2. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    hallo allemaal,
    Al voor de release was dit me onduidelijk en nog steeds eigenlijk. Dus ik was benieuwd of jullie misschien weten waar die aansluiting voor is, aan de boven kan van je vita naast het slot waar de games in gaan ?

    Ik hoop dat dat is voor het beeld op je tv te krijgen maar denk het helaas niet.

    Ik hoor het wel !
    Alvast bedankt, en groejes 😉

    die heb ik gemist haha wist dat niet eens xD

  3. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Hoe ziet dat eruit dan? Als je weet wat voor stekker/kabel erin kan weet je meestal ook waar het voor is. Of is het een totaal vreemde/nieuwe aansluiting?

  4. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Het is volgens mij een totaal nieuwe aansluiting, volgens mij kan je het zien als zo iets van die aansluiting van de psp waar je een cam bovenop kon zetten. Maarja dat is nu totaal niet handig meer haha. Ik hoop zo dat het een kabel word waardoor je het beeld op je tv kan zien 😀 Word wel is tijd zeg dat ze er iets over bekend maken haha. Niets frustrerender dan iets hebben en niet weten wat het is of wat het doet. xD

  5. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik dacht eerst dat het voor de Memory Cards was (ik zag de onderkant eerst nog niet), maar na een beetje zoeken, kwam ik er achter, dat het voor toekomstige accessoires is.