Forum

Topic: 8071053d

Anoniem's avatar

Nog iemand? Kan er maar niet op 🙁

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 197 XP
    indo1991's avatar

    Deze had ik ook ik las
    8071053D – Harde start PS3, zet PS3 uit naar stand-by, zet schakelaar aan achterkant uit en verwijder stekker uit stopcontact. Vervolgens zet je je modem/router voor ongeveer 5 min. uit. Deze als eerste weer
    aanzetten en laten synchroniseren, indien je een router hebt deze ook weer aanzetten en laten synchroniseren. PS3 weer stekker in stopcontact en schakelaar achterop weer aan. Maak nu een nieuwe netwerk verbinding.

    Maar mijn ps3 doet opeens vaag wil hem aanzetten knipper die rood dan uit em net ging die aan Zonder beeld vielt die weer uit. Maar zag nog geeen geel lampje dan weet ik hij is rip

  2. 846 XP
    Thijs's avatar

    Wat bedoel je met stand by? Gewoon uitzetten? En welke schakelaar op de achterkant?

  3. 197 XP
    indo1991's avatar

    Stand by is via joystick ps3 afsluiten dan is die stand by maar dan moet je hem aan achter kant uit zetten maar ik bespaar je de moeite het is werelwijd dit probleem en heeft met psn te maken zelf maar ik zeg een ding wees blij dat je ps3 nog doet mijn doet niks meer ik zag gelukkig niks geels branden (ylod)

  4. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    als je bedoeld van ik kan nu niet op de ps3 dan kan het kloppen de servers zijn down…
    Krijg een andere foutcode dan jou maar kan wel zeggen dat je er sowieso nu niet op kan

  5. 197 XP
    indo1991's avatar

    de servers zijn bij veel down maar mijn ps3 start nu niet meer op
    🙁

  6. 28 XP
    Mr.Beard's avatar

    haha. taai man. wordt dus sturen naar sony? eerst ff de sony hulplijn belle misschien weten hun wat.

    ziet er iig niet goed uit

  7. 846 XP
    Thijs's avatar

    haha. taai man. wordt dus sturen naar sony? eerst ff de sony hulplijn belle misschien weten hun wat.

    ziet er iig niet goed uit

    *datum