Forum

Topic: Ps vita Hand grip

Anoniem's avatar

Goededag allemaal,
Ik was benieuwd of jullie enige ervaringen hadden over de volgende 2 handgrips :

en/of

Die onderste heeft betere triggers zou maar zeggen, en je kan je vita gewoon in laten zitten tijdens opladen maar ook met spellen wisselen wat niet met de bovenste kan. Toch lijkt mij de bovenste beter in de hand liggen maar ook is de bovenste gewoon normaal in Nederland te koop en ook 2x zo goedkoop als die onderste. Dus welke zou eventueel handiger/beter zijn denken jullie ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Heb je niet meer foto`s ( zie nu maar 1 kant ) of de links.

  2. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Die onderste speelt echt heel lekker, heb hem in een winkel geprobeerd. Ligt heerlijk in de hand, en de triggers spelen heel erg lekker. Alleen, wel een beetje plasticachtig vanbinnen, maar vanbuiten toch een rubber-feel.

  3. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    ik zou ze testen als het mogelijk is

  4. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik zou ’t niet weten waar ze te testen zijn ?? Die onderste, die mickvl lekker vind, is volgens mij niet eens in Nederland te krijgen ??? zoja waar ? 😛

    PlaystationNL op facebook zei dat die wel verkocht ging worden maar ze wisten geen datum te geven.

  5. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Iemand ??

  6. 1402 XP
    Selec1's avatar

    PSX-Sense heeft er een klein stukje over geschreven: http://www.psx-sense.nl/82236/review-bigben-accessoires-voor-de-ps-vita/

  7. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Thanks voor de tip, maar ik bedoelde meer van waar die momenteel te koop is, en/of die al in Nederland beschikbaar is 😛