Forum

Topic: PS3-covers printen

Anoniem's avatar

Ej,

Ik ben op zoek naar een programma die covers kan printen op de juiste maten. Ik heb inmiddels al verschillende geprobeerd maar ik krijg niet de juiste om Blu-Ray/PS3-games covers te printen. Ik wil dit graag doen omdat ik aardig wat PS3-games heb in een mal hoesje (zie foto).

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

23 reacties

  1. 356 XP
    Godfather's avatar

    Volgens mij moet je dit echt door een van die drukkerijen laten doen. Ik heb voor je gezocht maar ik kon niks vinden, sorry. Misschien dat een ander wat vindt.

  2. 251 XP
    Bassen's avatar

    Het enige dat ik weet zijn de maten voor blu ray covers, misschien dat je daar ook wat aan hebt:

    Viva case zijn 3118 x 1748

    Amaray case zijn 3189 x 1772

    Amaray zijn europese maten en viva is voor de amerikaanse markt.

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik heb de UK die zijn 12mm ofzo :S

  4. 251 XP
    Bassen's avatar

    UK zijn ook Amaray cases

  5. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    CoverXP, weet alleen niet of deze ook die blu-ray kent, maar volgens mij kan je er zelf maten toevoegen, ff opmeten en toevoegen :p

  6. 251 XP
    Bassen's avatar

    Coverxp kan het niet, is ook al een oud programma

  7. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Misschien EasyCover print. Werkt goed bij DVD’s, weet niet of Blu-ray een ander formaat heeft :p

  8. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    weet iemand ook op wat voor papier je moet printen? wil dit ook gaan proberen πŸ˜€

  9. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Kan je gewoon op normaal A4 doen die je in een pakket van 500 stuks bij de hema haalt, maar je kan ook fotopapier gebruiken. Dat geeft net een stukje meer eraan. Maar de prijs is wel meer dan een stukje meer, dus of dat het ook waard is πŸ˜‰

  10. 110 XP
    Marshall's avatar

    Even de maten van een origineel hoesje opmeten. Dan is er vast wel iets te maken met Photoshop. Zo moeilijk is dat niet.

  11. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Sorry hoor, waarom wil je ze printen? Je kunt geen kopieen hebben aangezien de PS3 nog niet is gekraakt. Ik houd ze gewoon in hun originele doosje…

  12. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Sorry hoor, waarom wil je ze printen? Je kunt geen kopieen hebben aangezien de PS3 nog niet is gekraakt. Ik houd ze gewoon in hun originele doosje…

    Lees de eerste post eens :S

  13. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Lees de eerste post eens :S

    Daar zegt hij het niet…

  14. 1 XP
    Tomsm's avatar

    Ik kan u adviseren over het programma cd dvd etiket maker . Om etiketten, hoezen en inzetstukken voor dozen cd/dvd-station te creΓ«ren. Het programma ondersteunt OS Windows en alle de meest populaire printers (HP, Canon, Epson, …).

  15. 137 XP
    Iguana_'s avatar

    Je kunt de foto toch gewoon in Word openen, de juiste afmeting instellen en printen maar? Deed ik vroeger ook met cd’s en dvd’s..

  16. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Jongens, ik denk dat M4GN3T ondertussen wel een programma-tje gevonden heeft hoor… gezien deze discussie uit 2008 stamt.

  17. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Oh daar had ik niet eens op gelet hahahahaha

  18. 137 XP
    Iguana_'s avatar

    Jongens, ik denk dat M4GN3T ondertussen wel een programma-tje gevonden heeft hoor… gezien deze discussie uit 2008 stamt.

    Haha πŸ˜€
    Ja nu je het zefgt, lijkt me ook wel ja.. πŸ˜‰

    Dacht dat het een nieuw topic was, aangezien hij ineens bovenaan stond omdat er iemand gereageerd had..

  19. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Haha, dat dacht ik al dat jullie het over het hoofd hadden gezien πŸ˜€

    Daarentegen is het ook geen ramp, wellicht dat iemand er toch nog iets aan had haha

  20. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    Jongens, ik denk dat M4GN3T ondertussen wel een programma-tje gevonden heeft hoor… gezien deze discussie uit 2008 stamt.

    haha! of niet!

  21. 418 XP
    jeep82's avatar

    pffff wist 10 jaar terug wel een haha dat is lang geleden covers printen . weet nog wel de tijd van dvd huren en copyeren en dan een dvd cover maken haha. sorry m8 ik weet echt niet een

    hahahahaha lol 2008 ik zie het nu ook pas lol

  22. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Jongens, ik denk dat M4GN3T ondertussen wel een programma-tje gevonden heeft hoor… gezien deze discussie uit 2008 stamt.

    Ik betwijfel het.