Forum

Topic: PS3/PS2 SquidGrips

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik vroeg me af of iemand zoiets heeft een grip om je Controller heen, wilde het misschien kopen maar toch lijkt het aan de ene kant onzin maar het schijnt zweet weg te halen en dat die Grip enorm chill is ofzo.
Graag jullie mening 😛
Hier is die site: www.squidgrip.com/Product/ViewProduct/Sony-PS2-PS3

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Vind het nergens op slaan. Grip genoeg op een controller.

  2. 846 XP
    Thijs's avatar

    Voor 5 euro kun je ook een beschermhoesje kopen, die geven ook meer grip.

  3. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Vind het nergens op slaan. Grip genoeg op een controller.

    me 2 lol

  4. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Lol wtf mijne zit lekker zonder al die accessoires

  5. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ok haha duidelijk

  6. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Ik heb ze zelf niet maar speel er wel eens mee bij een vriend van me (hij heeft custom triggers, gripjes en L3/R3 knoppen). Ik vind het echt VRESELIJK irritant spelen, maar hij vindt het erg chill zegt hij zelf. Mijn vingers zijn metterjaren perfect om m’n PS3 controller heen gevormd (XD) en ik houd bovendien van de lichtheid die de controllers hebben. Daarom vind ik dit soort upgrades alleen maar vervelend. Ook voelen de controllers na een tijdje erg zweterig aan en kunnen ze erg warm worden heb ik gemerkt.

    Maar dit verschilt dus natuurlijk per persoon, zoals ik al zei vindt die vriend van me deze gripjes juist heel fijn.

  7. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik heb ze zelf niet maar speel er wel eens mee bij een vriend van me (hij heeft custom triggers, gripjes en L3/R3 knoppen). Ik vind het echt VRESELIJK irritant spelen, maar hij vindt het erg chill zegt hij zelf. Mijn vingers zijn metterjaren perfect om m’n PS3 controller heen gevormd (XD) en ik houd bovendien van de lichtheid die de controllers hebben. Daarom vind ik dit soort upgrades alleen maar vervelend. Ook voelen de controllers na een tijdje erg zweterig aan en kunnen ze erg warm worden heb ik gemerkt.

    Maar dit verschilt dus natuurlijk per persoon, zoals ik al zei vindt die vriend van me deze gripjes juist heel fijn.

    Ok naja ik heb Kontrolfreeks ( FPS Freeks ) en vind dat wel chill, das m’n enige accesoire eraan, dat zijn ook van die custom triggers maar dan gwn perfect en die verbeteren je accuracy etc. en ik vind die verhoging chill spelen en het werkt ook voor mij na een tijdje wennen ( ook dat ze hol zijn inplaats van bol, zoals bij Xbox ) maar ik gebruik er maar 1, op m’n aim joystick, gaat ook goed, 2 is niet nodig, want met de ander ren je en je slijten dan alleen maar maar die Grips doe ik waarschijnlijk niet 😉
    Maar ook die Triggers vind ik niet nodig.
    De Freeks zijn 10$ en superkwaliteit en de beste in Custom Triggers ( vinden veel mensen ) 😛
    http://www.kontrolfreek.com/

  8. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Ok naja ik heb Kontrolfreeks ( FPS Freeks ) en vind dat wel chill, das m’n enige accesoire eraan, dat zijn ook van die custom triggers maar dan gwn perfect en die verbeteren je accuracy etc. en ik vind die verhoging chill spelen en het werkt ook voor mij na een tijdje wennen ( ook dat ze hol zijn inplaats van bol, zoals bij Xbox ) maar ik gebruik er maar 1, op m’n aim joystick, gaat ook goed, 2 is niet nodig, want met de ander ren je en je slijten dan alleen maar maar die Grips doe ik waarschijnlijk niet 😉
    Maar ook die Triggers vind ik niet nodig.
    De Freeks zijn 10$ en superkwaliteit en de beste in Custom Triggers ( vinden veel mensen ) 😛
    http://www.kontrolfreek.com/

    Ah ja, als je eenmaal gewend bent zijn ze vast chill ^^