Forum

Topic: Welke platinum ga je voor?

Anoniem's avatar

Welke platinum trophy ben jij aan bezig of zou je graag willen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

134 reacties

  1. 146 XP
    johnny_89_'s avatar

    Bezig met Far Cry 3 de moeilijkste throphy’s zijn in ieder geval binnen.

  2. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik ben niet zo’n trophy hunter en voor mij is dat meestal een kansloze missie. Ik wilde voor de platinum trophy van de pooyoo’s gaan, maar ik kwam erachter dat deze geen platinum had πŸ™ Weer geen platinum behaald

  3. 146 XP
    johnny_89_'s avatar

    AC II was goed te doen.. Far Cry 3 is ook te doen..Uncharted 2 voor mij heb ik alleen gehaald omdat ik die game 2/3 keer heb gespeeld..omdat ik het zo’n vette game vond.

  4. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ik heb gisteren Mafia II gehaald. Erg leuk en goed te doen. Nu moet ik nog één trophy voor Sniper: Ghost Warrior 2 en dan heb ik er weer een. Moet daar nog 25 TD matches winnen. Makkelijker gezegd dan gedaan xd

  5. 5 XP
    Bobalabi's avatar

    Bijna m’n eerste platinum binnen voor de ps4 (Battlefield 4)

  6. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Goed bezig, Ik heb Sniper Ghost Warrior 2 nu ook binnen πŸ™‚

  7. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Gister avond resogun op platinum gehaald, wat een geweldige game is dat!

  8. 362 XP
    Coelers's avatar

    Ik ga voor need for speed rivals. Zou m’n eerste platinum gaan worden. Normaal stop ik met een spel omdat ik al een nieuwe heb. Wacht nu even met kopen tot ik een spel echt heb uitgespeeld.

  9. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Heb zojuist fifa14. Platinum gehaald!

  10. 451 XP
    Florian's avatar

    alleen de multiplayer trophies voor Assassins Creed Black Flag nog en dan heb ik hem platinum.
    al vind ik de multiplayer van AC altijd tegenvallen. Assassins Creed 2 heb ik wel platinum (the one and only I’ve got)

  11. 35 XP
    Nickvs's avatar

    Bij bf4. Alleen nog 45 kills met de m1911 nodig en dan heb ik platinum.

  12. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    Ik ben niet echt bezig om een Platinum te halen, want heb er nooit geduld voor om een game helemaal uit te spelen.

  13. 362 XP
    Coelers's avatar

    Gisteren platinum voor the walking dead gehaald. Wat een prachtgame trouwens.

  14. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Gisteren platinum voor the walking dead gehaald. Wat een prachtgame trouwens.

    Ik wist niet eens dat die game platium had toen ik hem ging spelen,gewoon de game uitgespeeld en zie opeens de trophy verschijnen πŸ™‚

  15. 139 XP
    Ocat_NL's avatar

    Gisteren platinum voor the walking dead gehaald. Wat een prachtgame trouwens.

    Ook mee bezig! Heerlijke game, zit nu bij episode 4 πŸ™‚

    Mijn eerste platinum waarschijnlijk!

  16. 362 XP
    Coelers's avatar

    Ook mee bezig! Heerlijke game, zit nu bij episode 4 πŸ™‚

    Mijn eerste platinum waarschijnlijk!

    Was ook mijn eerste platinum. Kan niet wachten op seizoen 2.

  17. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Momenteel bezig met Jak & Daxter (deeltje 1 ) op de Vita.
    Ik heb de game op de ps3 al eerder platinum gehaald, maar gezien de trophies apart te behalen zijn en ik op m’n Vita een leuke platform game wilde spelen ga ik er nog maar eens voor. πŸ™‚
    Zal overigens de 1e platinum worden die ik op de Vita behaald heb in dat geval.

  18. 362 XP
    Coelers's avatar

    Momenteel bezig met Jak & Daxter (deeltje 1 ) op de Vita.
    Ik heb de game op de ps3 al eerder platinum gehaald, maar gezien de trophies apart te behalen zijn en ik op m’n Vita een leuke platform game wilde spelen ga ik er nog maar eens voor. πŸ™‚
    Zal overigens de 1e platinum worden die ik op de Vita behaald heb in dat geval.

    Wordt je ook niet helemaal leip van de framerates van dit spel op de vita? Het was voor mij zoveel ergenis dat ik het spel heb verwijderd. Maar misschien toch is doorheen bikkelen dan. Wel een leuk spel verder.

  19. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Wordt je ook niet helemaal leip van de framerates van dit spel op de vita? Het was voor mij zoveel ergenis dat ik het spel heb verwijderd. Maar misschien toch is doorheen bikkelen dan. Wel een leuk spel verder.

    Soms wel ja, maar ik bikkel er dus gewoon doorheen… lijper wordt ik van de kleine pookjes vs mijn grote handen en het touchscreen.
    Je hebt op een bepaald moment een stuk dat je vissen moet vangen met een schepnet, door met je pookje het net heen en weer te bewegen… maar blijkbaar kan het ook met het touchscreen. Ik deed het met het pookje, echter raakte ik regelmatig met m’n duim het scherm aan waardoor het net dus ineens de andere kant op vloog dan dat ik wilde.
    Maar verder dan dat heb ik (tot dusverre) nog weinig problemen gehad.

  20. 362 XP
    Coelers's avatar

    Dat vissen vond ik op de playstation al bloedirritant haha. En eigenlijk sinds de komst van de ps4 de ps3 niet meer aangeraakt.

  21. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Heb zelf nog geen ps4, maar sinds ik die Vita gewonnen heb moet ik bekennen dat ik m’n ps3 niet meer aangeraakt heb… al komt dat wel weer πŸ™‚

    (en ja, dat vissen was ook op de PS3 erg annoying)

  22. 362 XP
    Coelers's avatar

    Heb zelf nog geen ps4, maar sinds ik die Vita gewonnen heb moet ik bekennen dat ik m’n ps3 niet meer aangeraakt heb… al komt dat wel weer πŸ™‚

    (en ja, dat vissen was ook op de PS3 erg annoying)

    Dan toevallig nog aanraders op de vita?

  23. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Vond zelf er 3 games echt uit springen (van de games die ik ondertussen heb dankzij PSplus voornamelijk).
    Dat zijn Uncharted, Gravity Rush en Oddworld Stranger’s Wrath.

    Verder ben ik nog echt aan het proberen en klooien met het ding, heb m nu pas 2 weken ongeveer haha

  24. 362 XP
    Coelers's avatar

    Vond zelf er 3 games echt uit springen (van de games die ik ondertussen heb dankzij PSplus voornamelijk).
    Dat zijn Uncharted, Gravity Rush en Oddworld Stranger’s Wrath.

    Verder ben ik nog echt aan het proberen en klooien met het ding, heb m nu pas 2 weken ongeveer haha

    Uncharted uitgespeeld, gravity rush moet ik inderdaad weer is oppaken. Stranger’s Wrath nog niet aangeraakt. Ook maar is naar kijken dan!

  25. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Heb jij anders nog aanraders voor mij, nu we toch op die tour bezig zijn πŸ˜›

  26. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Heb jij anders nog aanraders voor mij, nu we toch op die tour bezig zijn πŸ˜›

    wat speel je graag?

  27. 2015 XP
    WJayW's avatar

    wat speel je graag?

    Qua genres neem ik aan? Dat zal voornamelijk neerkomen op de onderstaande:
    Action/adventure (het liefst met zo min mogelijk schietelementen)
    hack n slash
    puzzle
    platformer
    racing
    RPG (liever niet turnedbased)

    heb al wel wat titels uitgeprobeerd btw, maar is niet echt van belang hoor… ben benieuwd wat je me aanraad πŸ™‚

  28. 1769 XP
    yannickvanloon's avatar

    Ik ben nu voor mijn 2de bezig met The Walking Dead πŸ™‚

  29. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Qua genres neem ik aan? Dat zal voornamelijk neerkomen op de onderstaande:
    Action/adventure (het liefst met zo min mogelijk schietelementen)

    action adventure is ondertussen niet meer zoals vroeger, nu zijn het eigenlijk bijna altijd shooters. maar ik zal jouw proberen helpen…
    hack n slash

    hack n slash is dan totaal uit mijn interesse maar kheb hier eentje in de vriendenkring die niet anders speelt dan dit en rpg, en cod πŸ˜›
    puzzle:

    puzzle games zijn echt een beetje op de achtergrond gezet tgenwoordig. psn games noem ik nu eenmaal geen games dus voor mij telt dit niet mee….

    platformer:

    bedoel je dan echt een exclusieve? want het woord platformer wordt ook wel gebruikt voor games die goed verkopen op elk platform… bv cod
    racing

    : racing speel ik ook wel eens graag. maar op simulatie ben ik niet zo thuis, geef mij maar gewoon vette tuning… hier kan ik zeker een goede voor geven…

    RPG (liever niet turnedbased)

    oke dit is waarschijnlijk de moeilijkst uit allemaal. ik speel totaal geen rpg, wat zeg ik: ik haat het zelfs

    de genre s die ik echt compleet niet speel zijn: rpg’s en Japanse of dergelijke shit. vele games vinden het dan weer wel leuk…

    ik ben geen expert hierin maar mijn maat speelt niet anders dan demon souls, dark souls, naruto, dragon ballz, ninja gaiden, metal gear solid. yakuza anime en Japanse films… enz. hij houdt dus echt van oosterse games in tegenstelling tot veel gamers zoals mij bijvoorbeeld.

    ik kan het op een of andere reden niet af om dit te spelen, maar ik kan zeker niet ontkennen dat sommige toppers zijn ondanks ik vele uren heb gezien bij mijn maat…

    heb al wel wat titels uitgeprobeerd btw, maar is niet echt van belang hoor… ben benieuwd wat je me aanraad πŸ™‚

    je wilt platium of gewoon fun?

    zoals je weet ben ik een beetje platium hunter die maar liefst 8x zijn data kwijt is geraakt πŸ™

    ondanks dit is er een massa backlog uit mijn lijst, ik heb echt veel meer games gespeeld dan 89 op mijn profiel…..
    ….

    wat mijn top favoriete genres zijn:

    race: de adrealine, en overwinning is gewoon te zalig.

    je hebt twee categorieΓ«n als je het mij vraagt:

    1 arcade: speel je voor de bling bling of voor de politie de baas te zijn?
    2simulatie: ben je echt zo een freak die houdt van realisme in games of ben je echt zo een autoliefhebber?

    shooter: is altijd mijn meest favoriete genre geweest. de voorbij jaren heb ik echt ontelbare shooters gespeeld

    voel je de drang van de badass hero te zijn of de los verslagen realisme? of is het dan toch die militaire tucht die jou zo aanspreekt, of eerder de spec op.

    dankzij de ps3 is online gaming zeer populair geworden, de shooter was toen echt het pareltje ondanks de beste online experience…. het is al zo hard uitgemolken dat ik nog steeds van het genre hou. waarom? omdat ik nu eenmaal met een reden van shooters hou en niet door de hype zelf….

    daarnaast heb ik dus ook een passie voor stealth games.

    wil je dus echt de kick hebben van een ghost te zijn of gewoon strategisch spelen dan is stealth zeker jouw genre. stealth wordt snel te saai bekeken maar veel wordt er ook niet bij nagedacht dat dit strategie games zijn…

    thief was jammergenoeg in het verkeerde keelgat gelopen, ondanks dit ben ik hem toch gaan halen. nog niet zo veel gespeeld. maar zeker nog niet saai gevonden maar ook niet wow… ik speel trouwens op costum met 720punten

    en tot slot hebben we nog de eindeloze freedom: namelijk de free roam

    deze game heeft eigenlijk niet echt zijn genre. velen begrijpen de term verkeerd. pak nu bv borderlands of fallout. dit is juist randje boordje.

    een free roam game: moet zowizo deze elementen hebben

    1: een openwereld, map: deze map is van punt a naar b volledig functioneel zonder een lading scherm te krijgen…
    2: zeer veel zijmissies en activiteiten
    3 de missies vinden plaats op de map zelf, deze worden geladen door triggers van een checkpoint. en hier heb je dus juist wel laadschermen…
    4 naast dit: bestaat de game uit vrijheid. het heeft een economie, bruisend leven, en zeer veel gameplay elementen met zonder limieten. bovendien is er ook nog veel te exploren….

    oke terug naar jou

    action adventure:

    zonder schiet elementen is bijna onmogelijk maar ik ken er toch wel een paar die namelijk echt zeer geslaagd zijn, en hun troon meer dan verdiend hebben.

    NAMELIJK: de assassin’s creed serie

    puzzle:
    eentje die me echt zwaar bij gebleven is. portal 2

    race: de allerbeste race game in mijn opinie is midnight club la. het is alleen nu al wat ouderwets maar het is zeker een killer van formaat…

    hier de race games die ik aanraad

    midnight club la: de ongekende tuning en sfeer maakt deze game echt top. tel hierbij nog de feel en keuze van auto’s, en je zit hier met een toppertje in huis…..

    need for speed: hot persuit

    deze game was echt een bom na de zovele falen. er zit geen tuning in, scripted missies. maar ze zijn echt mega verslavend. echt elke wagen was enjoy’ment… hier draait het niet om de traditionele races maar wel om de kick van de politie te ontsnappen en tegelijkertijd razend snel te racen…of omgekeerd…

    need for speed most wanted 2012

    indien je nooit nfs most wanted hebt gespeeld, shame on you πŸ˜›

    in deze reboot. was ontsnappen van de politie echt genieten. ik heb soms echt letterlijk een chase gehad van 2 uur lang. dat was gewoon insane. aan jou de keuze natuurlijk, maar als je van adrealine houdt raad ik je aan dit te spelen met headset en gewoon te vliegen in tunnels….” orgasme gegarandeerd…”

    realisme of semi:

    eerlijk gezegd vindt ik gran turismo sucken van design en auto aanbod. maar de realisme blijft over the top. als playstation gamer kan ik niet anders dan ontkennen dat forza 4 echt een bom is…

    forza 1,2,3 was nooit mijn ding. maar 4 was gewoon subliem, 5 daarentegen is gewoon brol omdat het een launch game is dat meer om graphics en cloud gaming telt… πŸ™

    grid 2: ik heb nog nooit zo een goede game gespeeld waar competief spelen echt zo goed aan voelde. je probeert echt letterlijk de nr 1 te zijn. sublieme schade en duizel wekkende adrealine

    op naar hack en slash….

    de meest gestoorde in mijn ogen is wellicht ninja gaiden, en vervolgens metal gear: risin revenge…. ofzoiets :P, verder is de reboot dmc ook zeker niet slecht voor de hack en slash fans…

    RPG:

    de rpg’s die ik echt aanraad: demon souls, dark souls, dark souls 2… deze serie is echt hard gegroeid. mij interesseert het geen bal maar mijn maat raakte er echt mega verslaafd aan…

    verder is monster hunter ook een zeer goede serie. alleen is deze serie beetje gelimiteerd ondanks de licentie van Nintendo… maar als je een hand held gamer bent pak jouw vita of psp dan maar snel op voor deze serie…

    er is namelijk een zeer grote dev die niet anders dan rpg’s maakt. het is natuurlijk meer westers. maar ze zijn stuk voor stuk top kwaliteit. en deze dev is namelijk bethesda….

    platformer?

    de term die ik bovenaar vermelde was het originele antwoordt. maar omdat alles nu zo veel uitgrbeider is geworden zal ik het maar als exclusieve noemen….

    de beste exclusieves. ik ken ze niet allemaal maar ik doe mijn best. want je hebt tot slot exclusieves en third party exclusives, begrijp je?

    weetje: eerlijk gezegd vindt ik exclusives juist een van de meest overrated games of slechtste games… maar er zijn een paar parels te vinden….

    XBOX:
    left 4 dead
    splinter cell conviction
    forza 4
    trials serie…

    PLAYSTATION:
    GOD OF WAR SERIES
    payday: the heist
    etc…(wordt vervolgd)
    …..
    oke we zijn er…

    voor stealth games raad ik aan:

    SPLINTER CELL SERIE.
    ASSASSIN’S CREED SERIE
    HITMAN SERIE
    THIEF
    GHOST RECON FUTURE SOLDIER
    …..
    VOOR SHOOTERS:

    MAX PAYNE 3, black(ps2), MW2, tom Clancy reeks, brink(under rated game!!!)

    STRATEGIE GAMES:
    tom Clancy reeks, hitman,

    voor FREE ROAM:

    gta vice city
    gta sa
    gta iv
    gta v
    RDR(aanrader!!!!!!!!!)
    bully
    saboteur(fun gegarandeerd met nazi’s killen!)
    mercenaries: playground of destruction
    mercenaries: world in flames: zet cheats aan en je hebt gegarandeerd fun voor dagen met de bommen alleen al!)
    protoype( geniale serie, hack n slach btw πŸ˜› )
    prototype 2 ( de puntjes op de i)
    true crime new york city: de beste true crime game ooit gemaakt…
    sleeping dogs( totaal anders dan true crime, maar komt wel dichtbij)
    JUST CAUSE 1(wow, maar zo lelijk…)
    JUST CAUSE 2( de gta killer is realiteit!)
    saints row 2: beter dan alle gta s die maar bestaan voor iv, echte gangsta game…)
    saints row 3( waar is de gangsta? nergens meer te bespeurten, maar de fun is over the top….. echt een bom. jammergenoeg voelt de game zo plastic aan)

    saints row iv nog niet gespeeld want ik wacht op een complete edtion… hier zal de fun gegarandeerd over the top zijn… saints row draait niet om gta look a like, dat zijn gewoon die gta vs saints haters die dat denken. saints row is een sterke serie op zich alleen heeft het wat meer stabiliteit nodig in de geweren en meer grotere open werelds… zo kan het wel eens een nivea tje hoger worden….

    SPECIALS:
    dishonored
    sniper elite v2
    sniper ghost warrior 1 en 2
    borderlands 1 en 2

    zo nu weet je wat mijn suggesties zijn.

    mvg
    michael

  30. 2015 XP
    WJayW's avatar

    @ R*forever… dat was een flinke lap tekst hahaha

    Ik heb het even doorgelezen en kan je zeggen dat 9 van de 10 titels die je aangegeven hebt ik dus inderdaad ook gespeeld heb of in mijn collectie heb. Dus je zit er niet erg ver naast. (op de shooters uitgezonderd dan, want dat speel ik dus al jaren niet meer echt)

    Wel licht ik even een paar kleine puntjes op:

    platformer: gezien ik in mijn post al aangaf het over een genre te hebben, bedoelde ik dus echt het platform genre (en dus niet de multiplatform titels zoals COD.) ik doelde dus eigenlijk meer op de games zoals Crash, Ratchet & Clank, Jak & Daxter, etc.

    Qua racen, sorry dan ben ik dus toch meer de autofiel als je het zo kunt noemen. Heb zelf alle GT’s (met uitzondering van de proloog titels) maar ook heb ik diverse NFS titels. GRID2 heb ik ook in m’n bezit, maar agezien ik GT gewend ben was dit voor mij echt een zware tegenvaller. (maar ieder z’n ding toch :P)

    RPG’s, ook ik heb Demon Souls… al is mijn voorkeur meer richting de games zoals, Amalur: the Reckoning gegaan. Op de XBox heb ik dan ook alle Fable titels bijvoorbeeld.

    hier nog even een linkje naar wat games die ik in m’n collectie heb zodat je een goed idee krijgt van wat ik echt leuk vind om te gamen (het is niet helemaal up-to-date btw)
    http://www.psx-sense.nl/profiel/games/?u=9948-WJayW

    Maar ik moet zeggen, ik was eigenlijk op zoek naar goede Vita games haha…
    ————————————————————————————————-

    Terug Ontopic:

    Jak & daxter op de Vita platinum gehaald (is nummertje 8 in total).

  31. 1870 XP
    R*forever's avatar

    @ R*forever… dat was een flinke lap tekst hahaha

    Ik heb het even doorgelezen en kan je zeggen dat 9 van de 10 titels die je aangegeven hebt ik dus inderdaad ook gespeeld heb of in mijn collectie heb. Dus je zit er niet erg ver naast. (op de shooters uitgezonderd dan, want dat speel ik dus al jaren niet meer echt)

    Wel licht ik even een paar kleine puntjes op:

    platformer: gezien ik in mijn post al aangaf het over een genre te hebben, bedoelde ik dus echt het platform genre (en dus niet de multiplatform titels zoals COD.) ik doelde dus eigenlijk meer op de games zoals Crash, Ratchet & Clank, Jak & Daxter, etc.

    Qua racen, sorry dan ben ik dus toch meer de autofiel als je het zo kunt noemen. Heb zelf alle GT’s (met uitzondering van de proloog titels) maar ook heb ik diverse NFS titels. GRID2 heb ik ook in m’n bezit, maar agezien ik GT gewend ben was dit voor mij echt een zware tegenvaller. (maar ieder z’n ding toch :P)

    RPG’s, ook ik heb Demon Souls… al is mijn voorkeur meer richting de games zoals, Amalur: the Reckoning gegaan. Op de XBox heb ik dan ook alle Fable titels bijvoorbeeld.

    hier nog even een linkje naar wat games die ik in m’n collectie heb zodat je een goed idee krijgt van wat ik echt leuk vind om te gamen (het is niet helemaal up-to-date btw)
    http://www.psx-sense.nl/profiel/games/?u=9948-WJayW

    Maar ik moet zeggen, ik was eigenlijk op zoek naar goede Vita games haha…
    ————————————————————————————————-

    Terug Ontopic:

    Jak & daxter op de Vita platinum gehaald (is nummertje 8 in total).

    *slikt zich effe :P*

  32. 2015 XP
    WJayW's avatar

    *slikt zich effe :P*

    Tja, sorry man…maar moest het toch ff melden.

    maar al met al, heb ik netjes alles met interesse gelezen hoor. En zoals ik al zei, zit je er niet ver naast met de games die je aanraad. Dus wat dat betreft, petje af voor jou.
    Zeker omdat je er zoveel tijd en moeite in gestoken heb om zo’n advies uit te tikken, ik kan het alleen maar applaudisseren en toejuichen… zulke behulpzame mensen kom je maar zelden tegen tegenwoordig. πŸ˜€

    Dus Michael, alle lof naar jou. *klap klap klap* πŸ˜‰

  33. 821 XP
    Crusader's avatar

    Dit weekend platinum nummer 13 en nummer 1 voor de PS4 gehaald: Battlefield 4.
    Volgende wordt South Park (US versie)!

  34. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Me laatste platinum was minecraft voor de ps4. Niet de moeilijkste, wel de leukste