Forum

Topic: [OOT] Metal Gear Solid 5

Anoniem's avatar

Beetje vroeg, maar goed, dat maakt niet uit 😉

Wat zijn jou ideëen voor deze game?
Waar denk jij dat het over gaat?
Speelt het zich af voor MGS4 of na, of is het stiekem toch niet met de echte Solid Snake, maar weer zo een kloon of Big Boss?
Denk je dat de game exclusief voor Playstation is, of gaat dit deel multi-platform?
Zal deze generatie consoles de game nog meemaken?

Er zijn zoveel vragen die bij me naar boven schieten, en niemand weet er waarschijnlijk nog antwoord op, maar wat is jou mening?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Mijn hoop: geen direct vervolg op MGS4. het verhaal daar is mooi afgerond met een prima einde, behalve het halfslachtige einde (nl. niet dood).
    Mijn vrees: Solid Snake is genezen, dus weer een stuk jonger, en kan prima in een vervolg optreden.
    Mijn verwachting: MGS5 zal mulit-platform zijn, en Microsoft zal de buidel wel trekken om een deel exclusiviteit te kopen (hopelijk alleen voor DLC).
    En nee, MGS 5 zal niet meer voor deze generatie zijn, daarvoor is er nog te weinig getoond/gehyped.

  2. 8818 XP
    7th-son's avatar

    Ik denk inderdaad ook dat MGS5 niet meer voor deze generatie consoles gaat uitkomen, en als die uitkomt, dan is het multi-platform inderdaad.

    Ik denk niet dat als Solid Snake genezen zou worden, hij dan ineens jonger word, want is het nou een ziekte wat hij heeft? of was het omdat hij een kloon is van Big Boss, die zo gemaakt zijn dat ze geen lange levensduur zouden hebben, voor als ze in verkeerde handen zouden vallen?

    Ik denk dat er nog genoeg periodes zijn waar ze wat over kunnen vertellen, al zouden ze dan denk ik wel een gedeelte van de timeline aan moeten passen.
    Ik hoop stiekem ook nog op remakes van de originele Metal Gear 1 en 2, al schat ik die kans vrij klein in.
    misschien de periode tussen Snake Eater en Metal Gear 1 in? of tussen Metal Gear 2 en Metal Gear Solid 1?