Forum

Topic: Trusted List

Anoniem's avatar

Op het psfocus forum hadden we danzij bambam1979 een Trusted list op het forum staan. Dit houd in dat het handelen en ruilen van de games bij deze mensen veilig was. Hoop dat iedereen ook weer mee hierheen is gekomen. Dan kunnen we de lijst in ieder geval in stand houden.

TRUSTED LIST: Het is de bedoeling dat we in dit topic door middel van een lijst betrouwbare members bij gaan houden. Wanneer een deal gesloten is, dan meld je dit hier, tezamen met een link naar het topic waar de deal gesloten is. Members kunnen zichzelf niet opgeven.

BLACKLIST: Tevens ga ik in dit topic ook een Blacklist bij houden. Hier komen onbetrouwbare members op te staan die hun deel van de overeenkomst niet zijn nagekomen. Wanneer je een slechte deal hebt gehad met iemand, meld dit dan per pm en voeg eventeel ook pm en/of e-mail berichten met deze gebruiker toe. Blijkt de persoon in kwestie inderdaad onbetrouwbaar te zijn en hij heeft geen intensie de overeenkomst na te komen, dan zal deze worden toegevoegd aan de Blacklist om andere members te waarschuwen.

Trusted List:

050grunn (opgegeven door El Pistolero, I_Eat_Noobsz)


alfaneo (opgegeven door HellFalcoN)
Aarjen116 (opgegeven door Wesley_PS)
A Gamer, Vloetje (opgegeven door e-man)
Arnie753 (opgegeven door Pukkieman)
AT1LLA (opgegeven door mormel123, Esromeron)
AT!SS69 (opgegeven door Vinnie1234, Sgtberdin, robinginkel, UPD8NL)


bambam1979 (opgegeven door El Pistolero)
Bappie-nl (opgegeven door vinniewalker en I_Eat_Noobsz)
Bardfielt (opgegeven door Soldaatthijs, rickaa12, NL-3rr0r-NL, Robbert, Sjoerd4, UPD8NL)
Boemtje (opgegeven door sjoerdgames4 en TheProphecy )
Bloodlykill (opgegeven door iRobbert-)
Bloodlyte (opgegeven door Dicapo, Plaplar)
BosnianBoss (opgegeven door iRobbert en Mitch1993 )


Callme (opgegeven door PkertNL, Melankolie, SaykOdelik)
CasperH (opgegeven door iNSo en Robintjuh)
Chasinaapjuh (opgegeven door PkertNL)
Chelios (opgegeven door Bloodlyte en ps3fan)
chillhound (opgegeven door Ejay)
Christinator (opgegeven door F1_Veteran)
Coelers (opgegeven door x-KINGOFDUTY-x)
CrazyFunkyStyle (opgegeven door iRobbert-)
CREATIVETRIANGLE (opegegeven door iRobbert-)


DarkShoud (opgegeven door The Hunter)
DARKSMOKE (opgegeven door Florian, UPD8NL, Dikked)
DarkThule (opgegeven door El Pistolero)
da_teamkilla (opgegeven door Saidddd93)
David19 (opgegeven door F1veteran)
Dawes (opgegeven door Sjoerdgames4)
Dee-v (opgegeven door ThugLife)
DEOman8 (opgegeven door .StanDEOman8 en iRobbert-)
Desneeuwman80 (opgegeven door Dju-Dju)
Dicapo (opgegeven door The Hunter, El Pistolero, NazGul21, justR, Sensu,
Diikoeneke (opgegeven door Dreamingman)
Dikked (opgegeven door Darksmoke, UPD8NL, Wouter1980)
Dju-Dju (opgegeven door Desneeuwman80)
donselaar, Gotrunks_NL, Dreamingman, I_Eat_Noobsz, Solocrew en 050grunn)
Downtrust (opgegeven door PkertNL)
Dreamingman (opgegeven door IAMsterdam, I_Eat_Noobsz, F1_Veteran, Plaplar, El Pistolero, Solowcrew, Ngplayer50 en Mithrandir)
dutch-solder (opgegeven door bambam1979, Solocrew en Dicapo)


Ejay (opgegeven door 7th-son en chillhound)
El Pistolero (opgegeven door I_Eat_Noobsz, F1_Veteran, Dicapo, Solocrew, Timutz, Plaplar, Mitch1993, bambam1979, DarkThule en VinnieWalker
Esromeron (opgegeven door AT1LLA, Jasper611, HellFalcoN en I_Eat_Noobsz)


Flow (opgegeven door Vinnie1234, PkertNL, Shmet)
F1veteran (opgegeven door El Pistolero, Plaplar, valiee, steven55442, Vloetje en Hellfalcon)
Florian (opgegeven door DARKSMOKE)


Gertraaf (opgegeven door steven55442, Kolomos)
GlobalSoldier (opgegeven door UPD8NL)
Gotrunks_NL (opgegeven door Dicapo)
Guussieboy (opgegeven door valiee, The_keF, Sneaked, Mitch1993 en ps3fan)
Gunpowder (opgegeven door UPD8NL, ww2upper)
GVeyron (opgegeven door iRobbert-)


HellFalcon (opgegeven door I_Eat_Noobsz, Peyj, Vork en Larsonio)
Hellraiser (opgegeven door carlo9898)


IAMsterdam (opgegeven door Dreamingman)
I_Eat_Noobsz (opgegeven door F1_Veteran, Sp33d1devil1, Dreamingman, steven55442, Nibor, Solocrew, 050grunn en HellFalcoN)
inSo (opgegeven door CasperH)


Jasper 611 (opgegeven door Esromeron)
jasperv91 (opgegeven door SkySuprise)
JenDaMen (opgegeven door I_Eat_Noobsz)
Johnny (opgegeven door Robo-Company)
Joost (opgegeven door Rox92)
jordsips (opgegeven door kalars_NL, I_Eat_Noobsz, Mithrandir, vinniewalker en Bappie-NL)
Jurgen1982 (opgegeven door I_Eat_Noobsz)


kalars_NL (opgegeven door jordsips)
KB-013 (opgegeven door Shmet, Rickaa12)
Kenneth997GT3NL (opgegeven door Lpfan112)
kh_puma (opgegeven door iRobbert-)
killbilspier (opgegeven door I_Eat_Noobsz)
Killerman (opgegeven door Rullez)
Kolomos (opgegeven door Gertraaf)


Larssonio (opgeggeven door Shmet, .Stan, MTR-Gamer en HellFalcoN)
Lauwie (Opgegeven door HellFalcoN)


MACK (opgegeven door Mormel123, Sjoerdgames4)
Maks-PSVita (opgegeven door Mickvl en Mithrandir )
MarcoM (opgegeven door saidddd93 en Aarjen116)
MCLERC (opgegeven door Skillzone_NL)
Melankolie (opgegeven door Callme)
M4GN3T (opgegeven door Selec1 en peyj )
Mickvl (opgegeven door Maks-PSVita)
Mikeyboy (opgegeven door Vloetje, Snoekje84 en mouser112)
Mithrandir (opgegeven door Dreamingman, VinnieWalker, I_Eat_Noobsz, WilliWonka, MTR-Gamer en Yeroon )
Mitch1993 (opgegeven door Guussieboy, Solocrew, El Pistolero en BosnianBoss )
Mollie01 (opgegeven door valiee en F1_Veteran)
Mormel123 (opgegeven door MACK, en AT1LLA)
Morticuz (opgegeven door Robbert)
mouser112 (opgegeven door Mikeyboy)
MTR-Gamer (Opgegeven door ScantraxX26 en Larssonio)


Nazgul21 (opgegeven door Chrisinator en Dicapo)
Nevik88 (opgegeven door El Pistolero en saidddd93 )
NL-3rr0r-NL (opgegeven door Bardfielt)
Noot (opgegeven door Redd)
Ngplayer50 (opgegeven door valiee, Dreamingman)
Nibor (opgegeven door I_Eat_Noobsz)


Optiflex (opgegeven door ps3fan)


Peyj (opgegeven door Hellfalcom)
PkertNL (opgegeven door Vinnie 1234, Sjoerdgames, Callme, Chasinaapjuh, Flow, Downtrust, Tweek, Rox92, Joost, UPD8NL)
Plaplar (opgegeven door Solocrew, The Hunter, F1_Veteran, Dreamingman, Bloodlyte, El Pistolero)
ps3fan (opgegeven door Solocrew)
Pukkieman (opgegeven door Arnie753)
Pussyhunter (opgegeven door Sjoerdgames4)


R@tz (opgegeven door Said0011)
Renox_NL (opgegeven door valiee)
Rickaa12 (opgegeven door Bardfielt, tommy88, KB-013, Rox92 en iRobbert-)
Robbert (opgegeven door Morticuz, Bardfielt, UPD8NL en iRobbert- )
Robinginkel (opgegeven door AT!SS69)
Robintjuh (opgegeven door Sneaked, CasperH en HellFalcoN- )
Robo-Company (opgegeven door Johnny)
RoBz-D (opgegeven door iRobbert-)
Rocco (opgegeven door UPD8NL)
Rox92 (opgegeven door PkertNL, Joost, Rickaa12)
RS-010 (opgegeven door De Zak Aardappelen)
Rullez (opgegeven door Killerman)
ruoverrated2 (opgegeven door Vloetje)


Sander (opgegeven door Sjoerdgames4)
saidddd93 (opgegeven door MarcoM, da_teamkilla, Vloetje en Mitch1993- )
ScantraxX26 (opgegeven door MTR-Gamer)
Selec1 (opgegeven door VinnieWalker)
Senor el Tigre (opgegeven door Snoekje84)
Shmet (opgegeven door KB-013, Larssonio, Flow, Tofdark)
Sgtberdin (opgegeven door AT!SS69)
Sjoerd887 (opgegeven door VinnyWalker)
Sjoerdgames4 (opgegeven door PkertNL, xXpnutXx, Tommy88, Sander, PussyHunter, Dawes, Boemtje, Mack, Bardfielt)
Skillzone_NL (opgegeven door MCLERC)
SkySurprise (opgegeven door jasperv91)
Sneaked (opgegeven door Guussieboy en Robintjuh)
Snoekje84 (opgegeven door Vloetje)
Sp33d1devil1 (opgegeven door I_Eat_Noobsz en Dreamingman)
.Stan (opgegeven door DEOman8, Larssonio, iRobbert en PSX-Sense crew )
steven55442 (opgegeven door F1_Veteran, Gertraaf en I_Eat_Noobsz)
Straatveger (opgegeven door Vloetje)
Soldaatthijs (opgeggeven door Bardfielt)
Solocrew (opgegeven door donselaar, Plaplar, El Pistolero, Mitch1993, ps3fan, I_Eat_Noobsz, JenDaMen, F1_Veteran, Dreamingman)


The Hunter (opgegeven door Plaplar, Dicapo)
TheProphecy (opgegeven door boemtje)
Timutz (opgegeven door Solocrew, El Pistolero en Vloetje)
Tofdark (opgegeven door Shmet)
Tommy88 (opgegeven door Sjoerdgames4, rickaa12,)
Tony (opgegeven door Fatoeboy en iNSo)
Tweek (opgegeven door PkertNL)
Thyzro (opgegeven door HellFalcoN)


UPD8NL (opgegeven door PkertNL, Rocco, ATiSS69, GlobalSoldier, Robbert, Gunpowder, Darksmoke, Dikked, Bardfielt en Vloetje)


Vainzel (opgegeven door mickvl)
valiee (opgegeven door Xnator, F1_Veteran en Ngplayer50)
Vinnie1234 (opgegeven door Edwin, AT!SS69, Flow)
VinnieWalker (opgegeven door I_Eat_Noobsz, Bappie-nl, Mithrandir, Selec1, saidddd93 , El Pistolero en Sjoerd887)
Vloetje (opgegeven door Timutz, Esromeron, Klijn4, saidddd93, Snoekje84, Mikeyboy, WilliWonka, Wempy, ruoverrated2 en e-man)
Vork (opgegeven door HellFalcoN-)


Wasgoed (opgegeven door justR)
Wempy (opgegeven door Vloetje)
Wesley_PS (opgegeven door Aarjen116)
WilliWonka (opgegeven door Yeroon en Vloetje)
WoofeR (opgegeven door iRobbert-)
Wouter1980 (opgegeven door Dikked)
ww2upper (opgegeven door Gunpowder)


x-KINGOFDUTY-x (opgegeven door Coelers)
Xemurai (opgegeven door Edwin)
Xnator (opgegeven door valiee en Vloetje)
xXpnutXx (opgegeven door Sjoerdgames4)
Xyorickx14 (opgegeven door F1_Veteran)


Yeroon (opgegeven door WilliWonka en Mithrandir)

The BLACKLIST


J_T_V (opgegeven door Colonski)

Wilde Killzone2 van mij kopen maar heeft er 3 weken over gedaan met excuses over zijn loon om uiteindelijk niets meer te zeggen en de koop dus stilzwijgend dood te laten bloeden. Doe geen business met hem!””



swentee (Opgegeven door Mithrandir)

Om geouwehoer te voorkomen. Zou ik niet bij Swentee bestellen. De volgende redenen zijn opgegeven en gecontroleerd.

Bij deze geeft ik swentee op voor de blacklist. Biedt PSN kaarten aan, maakt zelfs een deal, maar laat daarna niks meer van zich horen.

Inmiddels ruim een week verder. Begin deze week kwam Swentee ineens weer in de lucht, met een (achteraf vaag) verhaal over internet storing. Of ik nog interesse had. Zo stom geweest daarop in te gaan, en heb via Paypal betaald. Sindsdien is het weer oorverdovend stil, ondanks belofte om de code zo snel mogelijk op te sturen, en een dozijn mails van mij aan zijn adres. Ik heb hem een deadline gesteld: vandaag wil ik die codes ontvangen, anders ga ik stappen ondernemen (Paypal kopersbescherming en buro internetfraude). Of jullie hem op de zwarte lijst zetten of niet maakt mij niet meer uit. Gelukkig ben ik wel zo handig geweest via Paypal te betalen, zodat ik onder de kopersbescherming val.

Edit: blijkbaar is hij geschrokken, ik heb zojuist mijn paypal betaling -zonder bericht- teruggestort gekregen.



Zak Aard Appelen (opgegeven door A Gamer)

Ik wil bij deze waarschuwen geen zaken te doen met ‘De Zak Aardappelen’. Hij heeft me een DLC-code voor Battlefield 4 verkocht waarvan de PS Store aangeeft dat de code al is verzilverd. Ik heb berichten hierover naar hem gestuurd en hem gevraagd mij een code te geven die wel werkt of me mijn geld terug te storten. Sinds maandag reageert hij echter nergens meer op hoewel hij wel meermaals nog online is geweest.

Ik heb voor mezelf inmiddels een andere code gekocht via marktplaats, maar het was eigenlijk de bedoeling dat ik er twee zou hebben zodat ik de maps ook met m’n broer zou kunnen spelen. Ik ben blij dat het maar een klein bedrag is dat ik kwijt ben maar wil toch mensen voor hem waarschuwen, nu is het 7,50, volgende keer €50,- (je weet maar nooit.)

Note: dat de code werd geleverd bij de PS3-versie van de game doet er niet toe. De code geeft gewoon recht op de DLC op zowel de PS3 alsook de PS4. En zelfs als dat niet het geval zou zijn zou ik de code gewoon moeten kunnen verzilveren. De Store geeft Γ©cht aan dat de code al is verzilverd.

Naar aanleiding van mijn eerdere bericht betreffende De Zak Aardappelen, wil ik melden dat hij het inmiddels heeft opgelost door me het bedrag terug te storten. Ik denk niet dat hij met opzet een niet-werkende code heeft verkocht en hoewel hij volgens mij eerder had mogen reageren op mijn berichten aan hem, vind ik dat hij het goed heeft opgelost. Ik wil Dreamingman daarom vragen hem van de Blacklist te verwijderen.Hier de link naar het topic: http://www.psx-sense.nl/forum/showth…445#post224445



Klijn4 (opgegeven door Pattrick3)

Klijn4 heeft met Vloetje een goede deal gehad. Er is echter toch een blacklist aantekening er zijn deals die slecht zijn gegaan. Pattrick3 meld onder ander het volgende””Helaas kan ik niet zo positief zijn als Vloetje! Wacht nu alweer 2 en een halve week op RDR van Klijn4 en nergens te bekennen.”” Op andere fora zijn er meer klachten geweest over deze persoon. Hij heeft 1x een goede deal gemaakt. Maar pas op met deze persoon. Aarjan116 meld over Klijn4 het volgende “”Wil hier toch even op reageren. Ik heb al eerder op een.andere gamesite deals gesloten met Klijn4, waarna hij ook niks meer van.zich liet horen. “Ik zou zeggen: geen zaken met hem doen!”



GamerGirl88 (opgegeven door xIvanJ)

GamerGirl88 is een oplichter/ster ik heb geld overgemaakt voor 2 games, maar ik hoor er daarna niks meer over, tevens heb ik daarna een site gekregen van Mithrandir waarop ik het rekeningnummer kon checken en daar stond dat diegene bekend staat voor fraude.

Bij voorbaat dank !

EDIT: Dit topic >> http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?15607-


Fireman78 (opgegeven door Skillzone_NL)

ik wilde FIFA14 voor hem overnemen voor 30 euro inclusief verzend kosten. alles netjes doorgegeven, geld overgemaakt krijg daarna geen reactie meer terug. Mijn bank heeft daarna het geld teruggestort. Reden hiervan was: Iban nummer geblokkeerd.

Deze beste man gecontacteerd. maar nooit een antwoord teruggekregen, over hoe en wat.


miszcurious (opgegeven door mouser112)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

86 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Feedback over users kun je in dit topic plaatsen, Dreamingman zal dan de lijst updaten afhankelijk van je comment.

  2. Redacteur - 629 XP
    Assasination-G's avatar

    Het is weer opgeschoond hoor πŸ™‚

  3. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Naar aanleiding van mijn eerdere bericht betreffende De Zak Aardappelen, wil ik melden dat hij het inmiddels heeft opgelost door me het bedrag terug te storten. Ik denk niet dat hij met opzet een niet-werkende code heeft verkocht en hoewel hij volgens mij eerder had mogen reageren op mijn berichten aan hem, vind ik dat hij het goed heeft opgelost. Ik wil Dreamingman daarom vragen hem van de Blacklist te verwijderen.

  4. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Haal de melding niet weg. Maar heb jou melding van net erbij toegevoegd. Mensen kunnen nu ook lezen dat het is opgelost. En dan maar zelf beslissen of ze nog zaken met hem willen doen in de toekomst.

  5. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Misschien dat Lainadan op de blacklist kan. Zieforum : te koop elder scrolls beta

  6. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Misschien dat Lainadan op de blacklist kan. Zieforum : te koop elder scrolls beta

    Why? Heeft feitelijk niets verkocht dus er is geen bewijs om hem daarop te zetten. Liegen is anders als oplichten.

  7. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Ja, het ziet er onbetrouwbaar uit. En daar gaat het om toch

  8. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Nee laten we niet weer die discussie gaan voeren aub. Kijk in het toppic bovenaan en lees dat eens door. Daar staat duidelijk beschreven wat de bedoeling is van dit toppic.

    Meldingen voor blacklist graag via pm en met bewijs erbij. Dus conversatie via mail of pm en kopie van bankafschrift met de overschrijving betaling. Gaat alleen om de betaling dus rest van afschrift kan doorgekrast worden. En ook alleen maar als er echt iets niet goed is gegaan.

  9. 136 XP
    Hoonhorst's avatar

    Ik wil even reageren op de kwestie tussen A gamer en De Zak Aardappelen. Ik heb met DZA Call of Duty: Ghosts geruild voor Battlefield 4. Wij hadden wel een goede deal, afgezien van het feit dat hij zei dat er geen DLC code’s meer bijzaten. Ik hoop voor je dat je snel je geld terugkrijgt, A gamer!

  10. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Snoekje84 mag wat mij betreft op de Trusted List. Nette, vlotte deal:

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14791-[TK]PS2-games

    Oh, trouwens, kan aan mij liggen, maar het lijkt er nu op dat ik op de Blacklist sta in plaats van Klijn4… Dat lijkt me niet de bedoeling πŸ˜‰

  11. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Oh, trouwens, kan aan mij liggen, maar het lijkt er nu op dat ik op de Blacklist sta in plaats van Klijn4… Dat lijkt me niet de bedoeling πŸ˜‰

    Valt wel mee toch staat duidelijk opgegeven door vloetje. En de naam Klijn4 staat er duidelijk bij. Neem aan dat mensen die onderscheid toch nog wel kunnen maken. Verder sta je gewoon op de trusted list.

  12. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Valt wel mee toch staat duidelijk opgegeven door vloetje. En de naam Klijn4 staat er duidelijk bij. Neem aan dat mensen die onderscheid toch nog wel kunnen maken. Verder sta je gewoon op de trusted list.

    Die namen.stonden dus andersom.

  13. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Ja, inderdaad, straks stonden ze nog andersom!

    Maar bedankt voor de snelle verwerking! Al was het niet ik, maar Pattrick3 die hem opgaf voor de blacklist. Mijn deal was (gelukkig) wel goed gegaan.

  14. 18 XP
    Snoekje84's avatar

    Ik wil graag de volgende kopers toe voegen:

    Vloetje (Snelle reacties terug en prima afhandeling) http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14791-[TK]PS2-games
    Mikeboy (Prima mailverkeer)
    Senor el Tigre (Prima mailverkeer)

  15. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Goeie deal gehad met Vainzel. http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14874-%5BTK%5DPS4-Need-for-speed-Rivals

    Kon de game de dag zelf nog bij hem komen ophalen en de game zat nog netjes in de doos zonder krasjes. Hartstikke te vertrouwen dus!

  16. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    E-man mag worden toegevoegd op de trusted list.
    Vandaag NFS Rivals ontvangen voor een nette prijs.

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14901-%5BTR%5Dps4-knack
    Had gereageerd op een advertentie van mij.

  17. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Aarjen116 mag van mij op de trusted list. Gister een pet en t shirt van Tomb Raider bij Β΄m gekocht. Vandaag binnen gekregen.

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14945-%5BTK%5D-Tomb-Raider-T-shirt-pet-en-telefoonhoesje&p=228483

  18. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    En dan mag Wesley_PS natuurlijk ook op de Trusted List. Mooie, vlotte afhandeling met het betalen, top!
    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14945-%5BTK%5D-Tomb-Raider-T-shirt-pet-en-telefoonhoesje&p=228483

  19. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Zag dat Senor el Tigre er al opstond, maar toch nog een keer melden.

    Hij heeft een paar spellen bij mij gekocht, en goed mail verkeer gehad, top dus!

  20. 58 XP
    Imrolini's avatar

    Sjoerd887, op mails kreeg je gelijk antwoord. Kreeg het spel 3 dagen later binnen.

  21. 150 XP
    Hotaru's avatar

    Sjoerd887, op mails kreeg je gelijk antwoord. Kreeg het spel 3 dagen later binnen.

    Heb je een link?

  22. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Tsja ik blijf ook niet meer roepen om linken. Heb nu wel al drie keer eerder gezegd dat meldingen zonder linken er niet meer op komen. Sommigen kunnen echt niet lezen blijkbaar. Dus graag meldingen doen met een linkje erbij van de deal. Geen linkje erbij dan word de melding niet meer meegenomen. Geld dus ook voor alle 4 berichten hierboven.

  23. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Tsja ik blijf ook niet meer roepen om linken. Heb nu wel al drie keer eerder gezegd dat meldingen zonder linken er niet meer op komen. Sommigen kunnen echt niet lezen blijkbaar. Dus graag meldingen doen met een linkje erbij van de deal. Geen linkje erbij dan word de melding niet meer meegenomen. Geld dus ook voor alle 4 berichten hierboven.

    Ik heb er even een linkje bij gezet. Ik dacht alleen dat mijn bericht wel duidelijk was omdat Wesley_PS vlak daarvoor mij had opgegeven voor de lijst, met een linkje erbij. Maar bij deze! πŸ™‚

  24. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Mijn naam mag achter Mikeyboy. Goeie deal, snelle communicatie, spellen binnen.

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14860-[TK]PS1-games&p=228931#post228931
    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14861-[TK]PS2-games

  25. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Hier hetzelfde, goede zaken met Vloetje, maar zo te zien ben je één van de moderators hier (je naam is groen), dus hoef je je zelf er niet meer bij te zetten πŸ˜‰

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14860-[TK]PS1-games&p=228931#post228931
    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14861-[TK]PS2-games

  26. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Haha, ik ben niet degene die dit topic beheert dus dat laat ik mooi aan de experts over! Thanks voor de vermelding en de games uiteraard. It was nice doing business πŸ™‚

  27. 23 XP
    Chillhound's avatar

    En mijn naam mag ook achter ejay voor de trusted list

    link is dezelfde als hierboven: http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?15163-%5BTK%5D-Playstation-Plus-Abonnement-NL-365-dagen&p=231117#post231117

  28. 2015 XP
    WJayW's avatar

    En mijn naam mag ook achter ejay voor de trusted list

    link is dezelfde als hierboven: http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?15163-%5BTK%5D-Playstation-Plus-Abonnement-NL-365-dagen&p=231117#post231117

    Goeie zaak, blij dat alle ophef in het bijbehorende topic voor niets geweest is πŸ™‚

  29. 162 XP
    WilliWonka's avatar

    Mijn naam mag achter Yeroon , snelle reacties en spel keurig binnen!

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?15178-%5BTK%5D-23-PS3-games

  30. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    Johnny mag van mij op de trusted list.
    heb Tomb raider en infamous second son van heb over gekocht, netjes verpakt en meteen op dezelfde dag van de deal verstuurd.
    vrijdag verzonden vandaag binnen gekregen.

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?15201-%5BTK%5D-Tomb-Raider-Definitive-Edition-Infamous-Second-Son-PS4&p=231539#post231539

  31. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Goede deal gehad met Yeroon. Vier spellen in 1x gekocht, keurig verpakt met track&trace verstuurd. Snel geleverd, en alles in prima staat.
    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?15178-[TK]-23-PS3-games

  32. 104 XP
    x-KINGOFDUTY-x's avatar

    Ik heb mijn spullen via marktplaats verkocht. Degene die het heeft gekocht heeft zijn pakketje vandaag ontvangen en is er erg blij mee!

  33. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Volgens mij gaat dit topic om spullen die via het forum worden verhandeld, als zowel jij als de koper hier member zijn zou de koper jou kunnen aanbevelen.

  34. 162 XP
    WilliWonka's avatar

    Ik heb mijn spullen via marktplaats verkocht. Degene die het heeft gekocht heeft zijn pakketje vandaag ontvangen en is er erg blij mee!

    Haha ik ga stuk:D of is dit een troll actie haha

  35. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Mijn naam mag achter WilliWonka. Snelle, soepele deal!

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?15309-[TK]2-ps3-spelen-10%E2%82%AC

  36. 104 XP
    x-KINGOFDUTY-x's avatar

    Coelers mag op de trustee list! heb netjes killzone ontvangen.
    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?15327-%5BTK-TR%5D-AC4-incl-alle-codes

  37. 362 XP
    Coelers's avatar

    x-KINGOFDUTY-x mag ook op de lijst. Ruilen is goed gegaan:)

  38. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Goede ervaring had met e-man. Ik heb vandaag inFamous van hem mogen ontvangen voor een mooi prijsje.

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?15456-%5BTK%5D%5BTR%5DPS4-Infamous-Second-Son-voor-Trials-Fusion-of

  39. 25 XP
    Lainadan's avatar

    Hallo,
    Johnny mag worden toegevoegd aan de trusted list. ik heb de game ontvangen, alleen er waren te weinig post zegels op geplakt.
    Dit heb ik gezegd (via whatsapp) en heb alsnog het kleine bedrag van de verzendkosten ontvangen.
    Hieronder de link naar de deal

    Ook bedank ik psx-sense voor het mogelijk maken van deze deal.

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?15601-%5BTK%5DPS4-Wolfenstein-The-New-Order

  40. 357 XP
    xIvanJ's avatar

    GamerGirl88 is een oplichter/ster ik heb geld overgemaakt voor 2 games, maar ik hoor er daarna niks meer over, tevens heb ik daarna een site gekregen van Mithrandir waarop ik het rekeningnummer kon checken en daar stond dat diegene bekend staat voor fraude. Wil je deze toevoegen aan de blacklist aub?

    Bij voorbaat dank !

    EDIT: Dit topic >> http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?15607-

  41. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    GamerGirl88 is een oplichter/ster ik heb geld overgemaakt voor 2 games, maar ik hoor er daarna niks meer over, tevens heb ik daarna een site gekregen van Mithrandir waarop ik het rekeningnummer kon checken en daar stond dat diegene bekend staat voor fraude. Wil je deze toevoegen aan de blacklist aub?

    Bij voorbaat dank !

    EDIT: Dit topic >> http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?15607-

    Ah klote voor je! Echt onbegrijpelijk dat dit soort losers bestaan!

  42. 357 XP
    xIvanJ's avatar

    Update; Net mn bank gebeled en die kan het niet terugboeken… Het maakt ook niet uit dat het ING-ING is.. Wat ik eigenlijk wel onzin vind??

  43. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Update; Net mn bank gebeled en die kan het niet terugboeken… Het maakt ook niet uit dat het ING-ING is.. Wat ik eigenlijk wel onzin vind??

    Je kan enkel incasso terug boeken maar het is wel mogelijk lijk mij , je moet aangifte doen , en beter voortaan met iemand in zee gaan met een paypal rekening dan ben je gedekt voor dit soort zaken ,

  44. 224 XP
    jiang153's avatar

    Je kan enkel incasso terug boeken maar het is wel mogelijk lijk mij , je moet aangifte doen , en beter voortaan met iemand in zee gaan met een paypal rekening dan ben je gedekt voor dit soort zaken ,

    Ja maar de verkoper die heeft dan een nadeel. Je hebt namelijk ook van die malloten en die gaan dan een paypal claim indienen van dat ze hun producten niet hebben ontvangen terwijl ze dat wel hebben. Bewijs jij maar dat zij het hebben ontvangen, en een verzendbewijs van PostNL is geen geldig bewijs….

  45. 222 XP
    Frank_1991's avatar

    Wat is hier zo’n beetje de normale gang van zaken?
    ik heb contact met KiLLeR93ModE.

    Die bied Thief te ruil aan en ik heb AC4 aangeboden. nu krijg ik als PM het volgende bericht.
    QUOTE:
    Ik wil hem wel ruilen tegen ac 4 stuur je hem eerst naar me op en als ik hem heb stuur ik thief is dat goed?

    mvg,
    UNQUOTE.

    Lijkt mij toch niet de normale gang van zaken? of wordt het vaker op deze manier gedaan?

    ik ben meer voor een gelijke verzending ofzo….

  46. 96 XP
    Skillzone_NL's avatar

    MCLERC mag er van mij ook bij!

    Zojuist mijn psvita geheugenkaart binnen gekregen. Netjes afgehandeld en goed op de hoogte gehouden.

    Kortom een eerlijke verkoop

  47. 96 XP
    Skillzone_NL's avatar

    En Fireman78 mag op de banned list.

    ik wilde FIFA14 voor hem overnemen voor 30 euro inclusief verzend kosten. alles netjes doorgegeven, geld overgemaakt krijg daarna geen reactie meer terug. Mijn bank heeft daarna het geld teruggestort. Reden hiervan was: Iban nummer geblokkeerd.

    Deze beste man gecontacteerd. maar nooit een antwoord teruggekregen, over hoe en wat.

  48. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Zeer goede ruildeal met Redss gehad!

  49. 362 XP
  50. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Uitstekende deal gehad met Sjoerd887.

    Spel geruild, heb de game uitstekend verpakt ontvangen, complimenten daarvoor!

  51. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Desneeuwman80 mag er ook op.

  52. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Desneeuwman80 mag er ook op.

    Thanx!

  53. 263 XP
    mouser112's avatar

    Deze mag op de blacklist….
    Erg slechte deal gehad met miszcurious, misschien staat zij nog niet op dit forum maar zij gebruikt
    Diverse gamesites om ps4 spellen en gta 5 voor de ps3 te verkopen. (Zie verkoopadvertentie als je miszcurious en psxsense intikt). Ik had geld over gemaakt, ging allemaal heel snel, maar ik kreeg een lege enveloppe opgestuurd. Later had ik het iban nummer nagekeken, iets wat iedereen moet doen om malafide praktijken te verminderen, op de site van www.mijnpolitie.nl zij bleek al meerdere mensen beduveld te hebben. Ik heb ook aangifte gedaan tegen haar, wie miszcurious is in het echte leven kan ik hier niet vermelden ivm privacy. Vertrouw haar niet en stuur haar zeker geen geld. Ze claimde dat ze de spellen voor haar vriendje John verkoopt. Ze geeft in haar advertentie de TNT al de schuld als het pakketje beschadigd aan komt zij er niets aan kan doen. Als of zij het van te voren al wist dat het fout ging. Je bent dus gewaarschuwd!

  54. 263 XP
    mouser112's avatar

    Goede deal gehad met Mikeyboy. Spel netjes ontvangen na het geld te hebben overgemaakt!

  55. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    xxxxx

  56. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Nette en vlotte deal gehad met Wempy. Mag op de Trusted List wat mij betreft!

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?15959-[TK]Playstation-2-console-toebehoren-playstation-2-3-games-te-koop

  57. 21 XP
    Wempy's avatar

    Eveneens goede ervaring met Vloetje, snelle betaling en goede communicatie xD

  58. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Nette, vlotte deal met ruoverrated2. Zet ‘m d’r maar bij! πŸ™‚

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?15989-[TK]-Killzone-2-en-Killzone-3-%28PS3%29

  59. 47 XP
    ruoverrated2's avatar

    gpede deal gehad met Vloetje. Spellen aan hem verkocht. ontvangst door hem bevestigd.

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?15989-[TK]-Killzone-2-en-Killzone-3-%28PS3%29

  60. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Snelste deal ever met e-man. Hij had zelfs het spel al op de bus gedaan voordat ik betaald had. Met stip een aanbeveling voor de Trusted List!

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?16028-[TK]-ps4-games

  61. 382 XP
    e-man's avatar

    Snelste deal ever met e-man. Hij had zelfs het spel al op de bus gedaan voordat ik betaald had. Met stip een aanbeveling voor de Trusted List!

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?16028-[TK]-ps4-games

    Met Vloetje kan je ook gerust een deal aangaan. Prima communicatie en niet moeilijk om een prijsje mee t maken!

  62. 10 XP
    jasperv91's avatar

    SkySurprise kan ook op de trusted List. Snel en goed contact gehad!

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?16175-%5Btk%5D-cod-Aw-ac-Unity

  63. 263 XP
    mouser112's avatar

    Slechte (geen)’deal gehad met Rrruby, hij beloofde mij een psn tegoed van €20,- voor €15,-
    Hij zei dat ik niet snel genoeg reageerde en had de code aan een ander verkocht. Mails zijn beschikbaar mocht iemand er interesse in hebben. Erg jammer dat het op deze manier moet, toch even opletten als je met Rrruby in zee wilt gaan.

    Deze zelfde mevrouw vraagt ons nu gegevens te verwijderen met email misz curious wellicht heb je hier wat aan bij je aangifte.

    Hoi magnet,

  64. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Vandaag Destiny ontvangen van killer93mode
    Kan echter het linkje naar de topic niet kopiΓ«ren

    Uiteindelijk toch gelukt:

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?16251-TK-Destiny-PS4

  65. 567 XP
    roeloffzen's avatar

    Afgelopen weekend Far Cry 4 van JOHNNY gekocht. Alles netjes en direct op de post, helemaal goed! Bij deze kan Johnny ook namens mij op de trusted list

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?16359-%5BGEZ%5D%5BPS4%5D-GTA-5-Far-Cry-4

  66. 233 XP
    Johnny's avatar

    gister shadow of mordor gerolen tegen the crew met bravefencer van mij mag hij op de trusted list

  67. 53 XP
    bravefencer's avatar

    Tijdje terug goede ruil gedaan met Vork en vandaag een goede ruil gedaan met Johnny. Dit is de link van de ruil met Johnny http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?16295-%5BTK%5D-3-Spellen-PS4. Beiden mogen op de trusted list als ze er al niet op staan.

  68. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Johnny mag van mij op de Trusted List. Goede deal gehad; spel snel op de bus gedaan en alles in nette staat ontvangen.
    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?16295-%5BTK%5D-3-Spellen-PS4

  69. 233 XP
    Johnny's avatar

    aarjen116 & roeloffzen mogen van mij op de trusted list hebben netjes betaald en opgestuurd

  70. 276 XP
    G-vrus's avatar

    Vd week een goede ruil aktie gehad met Noot op 12-2-15 mn nieuwe spel binnen gekregen net als noot zijntes

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?16442-dragon-age-ps4

  71. 153 XP
    noot's avatar

    Goede ruil gehad met g-vrus,spel netjes en in goede staat ontvangen

  72. 100 XP
    Kepolicious's avatar

    Recsto wil ik graag toevoegen aan de trustee list. The Evil Within van hem gekocht. Dinsdag het geld over gemaakt, donderdag de game binnen. http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?16496-%5BTK%5D-Far-Cry-4-Assasins-Creed-Unity-Evil-Within-LE

  73. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Apollon leuke deal snel gereageerd en na betaling alles snel verstuurd ben tevreden. Wil hem graag voor de trusted lijst aanmelden.

  74. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Goede deal gehad met Workingtitle (Dragon Age Inquisition). Ik kocht, hij verkocht. Game is in goede staat binnen gekomen.

  75. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Goede deal gehad met PattyS3 (omtrent project cars), vlot geregeld en netjes de game ontvangen welke goed ingepakt was πŸ™‚

  76. 567 XP
    roeloffzen's avatar

    Goede deal gehad met Wesley_PS

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?16670-%5BGEZ%5D-The-Order-1886&p=244902

    The Order 1886 gekocht, snel en netjes verzonden πŸ™‚

  77. 567 XP
    roeloffzen's avatar

    Is er een admin die dit topic eens kan updaten? Of anders een nieuwe aanmaken in eigen beheer πŸ™‚

  78. 11 XP
    PS4Gamer's avatar

    Goede deal gehad met SkySurprise. Spel ontvangen in goede staat en de communicatie was duidelijk
    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?16810-%5BTK%5D-The-Witcher-3-Dragonball-Xenoverse-%28PS4%29

  79. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Goede deal gehad met Recsto. Ik heb Destiny van hem overgenomen en netjes binnenkregen.

  80. 77 XP
    BoneCounty's avatar

    Djordyafca mag wat mij betreft op de lijst! Zojuist Watch Dogs van hem overgenomen. πŸ™‚

  81. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Nette deal gehad met Metalrobin.
    Spel in perfecte staat ontvangen.
    Mag op de lijst!

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?16974-%5BTK%5D%5BTR%5D-Metal-Gear-Solid-BF-Hardline

  82. 233 XP
    Johnny's avatar

    gaan jullie dit nog bijwerken of niet ?

  83. 2015 XP
    WJayW's avatar

    gaan jullie dit nog bijwerken of niet ?

    Ik zal van het weekend even kijken naar dit topic en zonodig bijwerken, dit kost natuurlijk wat tijd en uitzoek werk maar het is zeker de bedoeling dat het topic up-to-date dient te blijven πŸ™‚

  84. Anoniem -
    207.46.13..xxx's avatar

    @mouser112: Graag zou ik in contact komen met iemand die het beheer van deze site heeft. In 2012 ben ik namelijk slachtoffer geworden van identiteitsfraude. Mouser112 (degene die deze post heeft geplaatst) heeft na een langslepende rechtszaak zijn geld van desbetreffende persoon terug gekregen en heeft tevens zijn aangifte ingetrokken. Hij is toentertijd absoluut gedupeerd en stond met het plaatsen hiervan volledig in zijn recht, echter ontvang ik ook vandaag de dag nog reacties over dit forumbericht. Andere fora hebben na verzoek mijn gegevens in 2012 al verwijderd, daarom verbaas ik mij erover dat het hier nog altijd staat. Mijn volledig naam is hier namelijk vermeld (en mijn sociale media gegevens door Dreaming man zie ik nu) en dit staat een sollicitatieprocedure ontzettend in de weg. U kunt navraag doen bij Mouser112 alvorens deze posts te verwijderen. Mijn dank zal groot zijn.

  85. 263 XP
    mouser112's avatar

    @207.46.13..xxx:
    Iemand die anoniem is vraagt om dit te verwijderen, is niet Okee . Ik zou dat niet doen. Ondanks dat ik toen mijn geld heb terug gekregen van deze vrouw, vind ik dat de nickname op het forum moet blijven staan als waarschuwing. Ik ben er een maand mee bezig geweest en dit is een persoon zo fout dat hij/zij over de rug van anderen geld wil innen. Boeven praktijken.!

    Langslepende rechtszaak in 2012?! Waar heb je het over… mijn bericht is van 2014.
    Bovendien weet ik niets van identiteits fraude en weet dat het verhaal wat nu verteld wordt helemaal niet klopt. Running man een nickname, ik weet van niets. Maar ja, als je meer mensen dupeert komen ze er vanzelf achter wie je bent, boef. En het meisje wat gedupeerd was, dus geen man, heeft netjes contact gelegd. Aangifte heb ik nooit ingetrokken, waarom zou ik? Ik ben er van uit gegaan dat de politie haar werk heeft gedaan en de juiste man heeft gepakt. Ik hoop dat iedereen weet dat je fout bent, en kwa toekomst. Eens een boef is altijd een boef.

    Laat die naam maar lekker op de blacklist staan.
    Zijn dank zal groot zijn….. lama zitten!