Forum

Topic: [GEZ] Modern Warfare 3 en Battlefield3

Anoniem's avatar

Ben op zoek naar iemand die graag verlost wil worden van zijn Modern Warfare3 of van Battlefield3.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 64 XP
    Ngplayer50's avatar

    Battlefield 3 mag je zo van mij hebben. Hoeveel wil je ervoor geven?
    Gr.

  2. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Hoeveel bied je voor bf3 heb ook nog een ongebruikte pass ervoor.

  3. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    mw3 hoeveel?

  4. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Zit online pas er nog bij ngplayer50?

    Fatoeboy zit online pas er ook nog bij?

    NG Player was eerst met het aanbieden van Battlefield3. Dus laat het maar weten of je akkoord gaat.

    Voor Battlefield3 dacht ik aan 25 euro inclusief verzenden met online pas en zonder 17,50 euro incl. verzenden. Bij Dixons is ie momenteel voor 29,99 in de aanbieding. Daar zit online pas bij.

    Fatoeboy als bij modernwarfare3 de online pas nog aanwezig is wil ik je 25 euro ervoor geven. Zonder online pas 20 euro. Inclusief verzenden. Nieuw is ie voor 36 euro te krijgen.

    Laat maar weten of je wilt verkopen.

  5. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    MW3 heeft geen online pass 🙂 Activision doet daar nog niet aan mee.

  6. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Ah ok wist ik niet. Dacht dat veel games tegenwoordig die online pas hadden. Maar dan heb ik er 25euro voor over. Laat maar weten of je hem daarvoor kwijt wilt. Wil ik zelfs de verzendkosten van 2 euro nog wel betalen.

  7. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Geld is gister overgemaakt naar je voor Battlefield3 Ngplayer50

  8. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik heb eventueel mw3 hier nog liggen ??? Mw3 heeft idd zoals hierboven al aangegeven geen online pas 😛

  9. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Ow lol…. ja mw3 dat heb ik nodig xD