Forum

Topic: [OOT] Watch Dogs

Anoniem's avatar

Als je een game zoekt met harde instense actie dan is Watch Dogs jou game! De impressie van PSX-Sense.nl is door Roel Wijts, ook te vinden als Faunus, geschreven met een hoop uitleg over hoe de game loopt en gaat.

Een totaal nieuwe game ontwikkeld door Ubisoft met een leuk tintje. Al 3 jaar in ontwikkeling, maar pas tijdens de E3 Persconferentie geshowd. Klik hier om het terug te bekijken.
De game speelt zich in de toekomst af, waarbij een soort van netwerk ctOS alles beheert.
Dit is interessant voor bedrijven, want ze proberen zoveel mogelijk informatie over jou te vinden en/of te krijgen.
Als speler is de data die ctOS verzameld jou eigen wapen dat je kan gebruiken om opdrachten te voltooien. Hoe het verder gaat kun je lezen in de impressie.

De graphics zien er tof uit, de game komt overtuigend over, maar hoe denk jij daarover?

Discussieer in dit topic over deze game die in 2013 uit zal komen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Ben er nog steeds niet van overtuigd dat deze game gaat uitkomen voor de huidige generatie consoles. Zag er zó vet uit, een open wereld waarin bijna alles te hacken of te bedienen is. Ik kijk zeker uit naar deze verrassende titel!

  2. 1064 XP
    jonas46's avatar

    watch dogs komt uit op ps3, kijk maar hier: http://gamemania.be/Default.aspx?tabid=87&gmgame=27480

  3. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Ben er nog steeds niet van overtuigd dat deze game gaat uitkomen voor de huidige generatie consoles. Zag er zó vet uit, een open wereld waarin bijna alles te hacken of te bedienen is. Ik kijk zeker uit naar deze verrassende titel!

    Vergeet niet dat ze de graphics zo veel als maar nodig is kunnen downscalen voor consoles, dan lukt het waarschijnlijk wel 😉
    BF3 was voor de consoles eigenlijk ook te veel, dus daar is uiteindelijk hetzelfde gebeurd (zag er overigens echt niet uit vergeleken met de PC vond ik).

  4. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    ziet er ziek uit

  5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Vergeet niet dat ze de graphics zo veel als maar nodig is kunnen downscalen voor consoles, dan lukt het waarschijnlijk wel 😉
    BF3 was voor de consoles eigenlijk ook te veel, dus daar is uiteindelijk hetzelfde gebeurd (zag er overigens echt niet uit vergeleken met de PC vond ik).

    Klopt, en ben ook benieuwd wat voor keuzes ze gaan maken.
    Bijvoorbeeld hoeveel FPS.

  6. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Klopt, en ben ook benieuwd wat voor keuzes ze gaan maken.
    Bijvoorbeeld hoeveel FPS.

    Ik ook ^_^
    Ben erg benieuwd.