Forum

Topic: PSX-sense Trophy Leaderboard

Anoniem's avatar

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

32.

33.

34.

35.

36.

37.

38.

39.

40.

41.

42.

43.

44.

45.

46.

47.

48.

49.

50.

51.

52.

53.

54.

55.

56.

57.

58.

59.

60.

61.

62.

63.

64.

65.

66.

67.

Laatste update op 14-07-2014.
De lijst wordt zo frequent mogelijk geΓΌpdate.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

337 reacties

  1. 3104 XP
    Patr!ck's avatar

    Respect Timutz

  2. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Respect Timutz

    Ahhhh ik kan een week niet op GTA O πŸ™

  3. 996 XP
  4. 191 XP
    F1veteran's avatar

    hitman absolution platinum #48

    http://www.nowgamer.com/siteimage/scale/0/0/357539.jpg

  5. 3104 XP
  6. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik ben ook van de partij

    http://card.psnprofiles.com/1/thatsallboii.png

    Ik ben dus niet de enige zonder platina hahaha!

    http://card.psnprofiles.com/1/SkySurprise.png

  7. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Ik ben dus niet de enige zonder platina hahaha!

    http://card.psnprofiles.com/1/SkySurprise.png

    Nee hoor ik heb er ook nog geen platina. Komt meer omdat ik eigenlijk maar heel weinig online speel. En de meeste platina’s zijn tegenwoordig met online elementen erbij in. Maar als ik een spel uit speel is ie uit voor mij. Een trofee verdien ik gewoon tijdens het uit spelen van een spel. Maar er naar op jacht ga ik niet.

  8. 146 XP
    johnny_89_'s avatar

    Binnen nu en een week/ 1,5 week verwacht ik mijn 4de platinum te hebben. Naast Saints Row 3, Assassins Creed II en Uncharted 2 gaat Far Cry 3 eraan komen πŸ™‚

  9. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    WTHeck; ik doe ook mee, zie onder. Update dit kaartje zich automatisch?

    http://card.psnprofiles.com/1/Vloetje.png

  10. 2015 XP
    WJayW's avatar

    WTHeck; ik doe ook mee, zie onder. Update dit kaartje zich automatisch?

    Ja die update zichzelf, soms met wat vertraging… maar dan toch. πŸ™‚

  11. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Ja die update zichzelf, soms met wat vertraging… maar dan toch. πŸ™‚

    Oke, thanks! Da’s makkelijk πŸ˜‰

  12. 146 XP
    johnny_89_'s avatar

    Hoe wordt die ranking bepaalt eigenlijk?

  13. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Hoe wordt die ranking bepaalt eigenlijk?

    Op je trophy level, hoe hoger je level hoe hoger je in de ranking staat.

  14. 146 XP
    johnny_89_'s avatar

    Dan zou ik op 35 moeten staan en niet op 36 toch? level 12 maar ik heb meer procenten..

  15. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Dan zou ik op 35 moeten staan en niet op 36 toch? level 12 maar ik heb meer procenten..

    True, maar mensen gamen natuurlijk verder en halen meer trophies… dat terwijl de lijst maar eens in de zoveel weken wordt geupdate.
    Dus het kan voorkomen dat mensen niet op de juiste positie staan omdat ze dus meer trophies gehaald hebben.

  16. 146 XP
    johnny_89_'s avatar

    ooh ok ..dacht even dat dat vanzelf ging ofzo..maar me plaatje wordt wel bijgewerkt..me nieuwe platinum staat erbij πŸ™‚ Nou ja heb nu geen nieuwe games meer.. πŸ™ binnenkort even de demo van Limbo spelen..even checke of dat wat is.

  17. 2015 XP
    WJayW's avatar

    ooh ok ..dacht even dat dat vanzelf ging ofzo..maar me plaatje wordt wel bijgewerkt..me nieuwe platinum staat erbij πŸ™‚ Nou ja heb nu geen nieuwe games meer.. πŸ™ binnenkort even de demo van Limbo spelen..even checke of dat wat is.

    Haha dat zou mooi zijn, dat zou een hoop werk schelen voor F1Veteran.
    Mocht Limbo je niet bevallen, kun je altijd nog de Free-2-play games proberen. πŸ˜€

  18. 146 XP
    johnny_89_'s avatar

    Free 2 play games… welke bedoel je dan? Wil me Game horizon verbreden dus buiten de A titels ook is kijken naar indies

  19. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Free 2 play games… welke bedoel je dan? Wil me Game horizon verbreden dus buiten de A titels ook is kijken naar indies

    Kijk eens in de PS Store, daar is een aparte sectie Free-2-play titels, even uit m’n hoofd, open de store, ga naar games (in het menu links) en kies dan free-2-play. (durf niet met volledige zekerheid te zeggen dat het zo te vinden is in de store, maar ze staan er zeker in.)

    Games zoals Dust514, Spartacus legends, DC universe online en meer… zijn dus gratis om te spelen.

  20. 146 XP
    johnny_89_'s avatar

    Dankje, ben nu niet thuis en vanavond Ajax kijken maar zal is wat gaat snuffelen hier en daar of het wat is. πŸ™‚

  21. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Dankje, ben nu niet thuis en vanavond Ajax kijken maar zal is wat gaat snuffelen hier en daar of het wat is. πŸ™‚

    Geen punt, wellicht dat er iets voor je tussenzit.
    Ik heb me goed vermaakt met spartacus legends, het is geen hoogstaande game maar als je bedenkt dat de game gratis is haal je er toch behoorlijk wat plezier uit πŸ˜€

  22. 191 XP
    F1veteran's avatar

    sorry jongens ben even druk met mijn examens ik zal em updaten als ik wat tijd vrij heb

  23. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Rustig aan doen F1veteran je examens zijn veel belangrijker dan een trophy list πŸ˜‰

  24. angelo-_-0475's avatar

    Hier nog maar een keer mijn account

    http://card.psnprofiles.com/1/Angelo-_-0475.png

  25. 191 XP
    F1veteran's avatar

    lijst is up-to-date

    @angelo ik kan je niet toevoegen in het lijstje omdat je link niet werkt ik heb zelf geprobeerd om een kaart voor je te maken maar dan krijg ik een foutmelding van user has been deleted als je het voor elkaar krijgt om een werkende kaart te krijgen via Psn-Profiles wil ik je toevoegen

  26. 303 XP
  27. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Ik kom niet erg hoog =P Maar ik heb natuurlijk ook niet erg veel games…
    http://card.psnprofiles.com/1/scrappy-_-coco0.png

  28. Anoniem -
    Angelo-_-047-5's avatar

    Hier de mijne πŸ™‚

    http://psntrophyleaders.com/cards/angelo-_-0475.png

    Hier de mijne πŸ™‚

    http://psntrophyleaders.com/cards/angelo-_-0475.png

    HAHA Sta gelijk eerste πŸ™‚

  29. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Hier de mijne πŸ™‚

    http://psntrophyleaders.com/cards/angelo-_-0475.png

    HAHA Sta gelijk eerste πŸ™‚

    Als ik je profiel wil bekijken op PSNProfiles.com zegt ie dit: Error. This user has been removed and cannot be tracked.

    Als je hier bij de lijst wil zal je toch eerst een trophy card van PSNProfiles moeten hebben. ^_^

  30. Anoniem -
    Angelo-_-047-5's avatar

    Als ik je profiel wil bekijken op PSNProfiles.com zegt ie dit: Error. This user has been removed and cannot be tracked.

    Als je hier bij de lijst wil zal je toch eerst een trophy card van PSNProfiles moeten hebben. ^_^

    Hoezo heb mijn PSNCARD toch gegeven ? ik gebruik geen PSNPROFILES weer een nieuw account aanmaken de beheerder van dit topic heeft hier genoeg mee neem ik aan πŸ™‚

  31. 418 XP
  32. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Hoezo heb mijn PSNCARD toch gegeven ? ik gebruik geen PSNPROFILES weer een nieuw account aanmaken de beheerder van dit topic heeft hier genoeg mee neem ik aan πŸ™‚

    Denk het niet. De andere trophy cards zijn ook allemaal van PSNProfiles. Je hoeft trouwens geen account aan te maken bij PSNProfiles, alleen je PSN naam invoeren en je bent klaar.
    Toen ik jou naam invoerde gaf hij een error en kwam er deze tekst bij te staan: This user has been removed and cannot be tracked.

  33. Anoniem -
    Angelo-_-047-5's avatar

    Denk het niet. De andere trophy cards zijn ook allemaal van PSNProfiles. Je hoeft trouwens geen account aan te maken bij PSNProfiles, alleen je PSN naam invoeren en je bent klaar.
    Toen ik jou naam invoerde gaf hij een error en kwam er deze tekst bij te staan: This user has been removed and cannot be tracked.

    Ja had daar pas geleden een proberen temaken via die site maar dat doet hij niet krijg de zelfde error

  34. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Ja had daar pas geleden een proberen temaken via die site maar dat doet hij niet krijg de zelfde error

    De site PSNProfiles geeft aan dat je ooit een profiel had bij hun en dat je later verwijderd bent. Zal wel een reden hebben denk ik zo..

  35. Anoniem -
    Angelo-_-047-5's avatar

    De site PSNProfiles geeft aan dat je ooit een profiel had bij hun en dat je later verwijderd bent. Zal wel een reden hebben denk ik zo..

    Meschien om dat ik alle Privacy settings aan heb ? Anders heb ik geen idee

  36. 2457 XP
    peyj's avatar

    Meschien om dat ik alle Privacy settings aan heb ? Anders heb ik geen idee

    Heb je zoveel vrije tijd of speel samen met iemand? Ik zie echt throphies erbij staan die soms uren duren om deze te halen :P.

  37. Anoniem -
    Angelo-_-047-5's avatar

    Heb je zoveel vrije tijd of speel samen met iemand? Ik zie echt throphies erbij staan die soms uren duren om deze te halen :P.

    Nee Trophies halen is makkelijk geen moeite mee alleen heb wel een tijdje op burnout paradise gezeten 100+ trophies πŸ™‚ de rest is best simpel. je moet gewoon goed in game zijn

  38. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Nee Trophies halen is makkelijk geen moeite mee alleen heb wel een tijdje op burnout paradise gezeten 100+ trophies πŸ™‚ de rest is best simpel. je moet gewoon goed in game zijn

    Of cheaten, gekopieerde save games gebruiken van andere, etc… als ik een simpele steekproef doe zie je het zo.

    Mooi voorbeeld, GT5.
    Je hebt volgens de profiel site die je gebruikt de endurance race trophy eerst gehaald, daarna de extreme, expert, pro, amateur en tot slot de beginner.
    Tevens zit tussen elke trophy slechts 2 dagen…
    Ook de special challenge trophies zijn vervolgens elk om de 2 dagen ongeveer gehaald aansluitend aan de championship trophies…
    Vervolgens zijn de trophies “speed demon” en “111 meters a second” pas 3 maanden later gehaald.

    Het feit dat de races en events gecleared zijn zonder boven de 300km/h te rijden en de gehele trophie list voor GT5 om de 2 dagen gehaald is laat duidelijk zien dat dit geen zuivere koek is. Dit is ongetwijfeld de reden waarom psnprofiles een error geeft en psntrophyleaders de volgende melding geeft:

    This user has inaccurate data for some of their trophies.
    Although this does not always indicate cheating, it results in statistical errors on the site.

    Even voor de duidelijkheid, ik geloof best dat gamen je makkelijk afgaat hoor maar je kunt mij niet wijsmaken dat elke trophy die je hebt zuivere koek is.

  39. Anoniem -
    Angelo-_-047-5's avatar

    Of cheaten, gekopieerde save games gebruiken van andere, etc… als ik een simpele steekproef doe zie je het zo.

    Mooi voorbeeld, GT5.
    Je hebt volgens de profiel site die je gebruikt de endurance race trophy eerst gehaald, daarna de extreme, expert, pro, amateur en tot slot de beginner.
    Tevens zit tussen elke trophy slechts 2 dagen…
    Ook de special challenge trophies zijn vervolgens elk om de 2 dagen ongeveer gehaald aansluitend aan de championship trophies…
    Vervolgens zijn de trophies “speed demon” en “111 meters a second” pas 3 maanden later gehaald.

    Het feit dat de races en events gecleared zijn zonder boven de 300km/h te rijden en de gehele trophie list voor GT5 om de 2 dagen gehaald is laat duidelijk zien dat dit geen zuivere koek is. Dit is ongetwijfeld de reden waarom psnprofiles een error geeft en psntrophyleaders de volgende melding geeft:

    This user has inaccurate data for some of their trophies.
    Although this does not always indicate cheating, it results in statistical errors on the site.

    Even voor de duidelijkheid, ik geloof best dat gamen je makkelijk afgaat hoor maar je kunt mij niet wijsmaken dat elke trophy die je hebt zuivere koek is.

    Dan Geloof je het toch niet πŸ™‚ toch is het zo dat ik de trophies zo heb gehaalt

    Of cheaten, gekopieerde save games gebruiken van andere, etc… als ik een simpele steekproef doe zie je het zo.

    Mooi voorbeeld, GT5.
    Je hebt volgens de profiel site die je gebruikt de endurance race trophy eerst gehaald, daarna de extreme, expert, pro, amateur en tot slot de beginner.
    Tevens zit tussen elke trophy slechts 2 dagen…
    Ook de special challenge trophies zijn vervolgens elk om de 2 dagen ongeveer gehaald aansluitend aan de championship trophies…
    Vervolgens zijn de trophies “speed demon” en “111 meters a second” pas 3 maanden later gehaald.

    Het feit dat de races en events gecleared zijn zonder boven de 300km/h te rijden en de gehele trophie list voor GT5 om de 2 dagen gehaald is laat duidelijk zien dat dit geen zuivere koek is. Dit is ongetwijfeld de reden waarom psnprofiles een error geeft en psntrophyleaders de volgende melding geeft:

    This user has inaccurate data for some of their trophies.
    Although this does not always indicate cheating, it results in statistical errors on the site.

    Even voor de duidelijkheid, ik geloof best dat gamen je makkelijk afgaat hoor maar je kunt mij niet wijsmaken dat elke trophy die je hebt zuivere koek is.

    Als ik een save game gebruik zou alles op de zelfde tijd staan πŸ™‚ is niet het geval

  40. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Dan Geloof je het toch niet πŸ™‚ toch is het zo dat ik de trophies zo heb gehaalt

    Als ik een save game gebruik zou alles op de zelfde tijd staan πŸ™‚ is niet het geval

    Er zijn nog meerdere manieren om je trophies te hacken, vandaar dat ik ETC gebruikte in m’n eerste zin.

    Punt blijft wel dat het onmogelijk is om de vettel challenge te halen en onder de 300km/h te blijven…

    Nogmaals, ik geloof best dat gamen je makkelijk afgaat, maar zeg nou zelf… het is wel vreemd dat alle trophies om de 2 dagen gehaald zijn en dat de snelheids trophies 3 maanden later gehaald zijn dan alle events en championships.

    Maar goed, ik heb er nog wel 1 die ik niet begrijp hoor…

    Het is namelijk normaal dat je platinum trophy tegelijkertijd (of iig met een verschil van nog geen 10sec) gehaald is met je laatst behaalde trophie… maar als ik bij je GTA5 platinum kijk is die op 23 oktober gehaald, terwijl geen van je andere GTA5 trophies op die dag gehaald is… again, very strange.

  41. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Er zijn nog meerdere manieren om je trophies te hacken, vandaar dat ik ETC gebruikte in m’n eerste zin.

    Punt blijft wel dat het onmogelijk is om de vettel challenge te halen en onder de 300km/h te blijven…

    Nogmaals, ik geloof best dat gamen je makkelijk afgaat, maar zeg nou zelf… het is wel vreemd dat alle trophies om de 2 dagen gehaald zijn en dat de snelheids trophies 3 maanden later gehaald zijn dan alle events en championships.

    Maar goed, ik heb er nog wel 1 die ik niet begrijp hoor…

    Het is namelijk normaal dat je platinum trophy tegelijkertijd (of iig met een verschil van nog geen 10sec) gehaald is met je laatst behaalde trophie… maar als ik bij je GTA5 platinum kijk is die op 23 oktober gehaald, terwijl geen van je andere GTA5 trophies op die dag gehaald is… again, very strange.

    Hij heeft nog veel meer trophies die totaal niet kloppen qua tijd en volgorde.. Dat is 100% de reden dat hij verbannen is van PSNProfiles.com. Probeerde ik al uit te leggen aan hem een paar dagen geleden.

  42. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Hij heeft nog veel meer trophies die totaal niet kloppen qua tijd en volgorde.. Dat is 100% de reden dat hij verbannen is van PSNProfiles.com. Probeerde ik al uit te leggen aan hem een paar dagen geleden.

    Dat las ik dus ook, maar op dat moment gaf ik m het voordeel van de twijfel…

    Maar uit z’n reacties kun je ook al opmaken dat er meer aan de hand is, zo vond ik het antwoord op de vraag van Peyj doorslaggevend.
    Hierdoor besloot ik wat voorbeelden te pakken om dit inzicht te delen.

    Maar zoals je zelf ook kunt lezen zal Angelo dit niet bekennen…ik ga ervan uit dat F1Veteran op basis van deze informatie perfect kan beslissen hem wel of niet op te nemen in de lijst.

  43. Anoniem -
    Angelo-_-047-5's avatar

    Dat las ik dus ook, maar op dat moment gaf ik m het voordeel van de twijfel…

    Maar uit z’n reacties kun je ook al opmaken dat er meer aan de hand is, zo vond ik het antwoord op de vraag van Peyj doorslaggevend.
    Hierdoor besloot ik wat voorbeelden te pakken om dit inzicht te delen.

    Maar zoals je zelf ook kunt lezen zal Angelo dit niet bekennen…ik ga ervan uit dat F1Veteran op basis van deze informatie perfect kan beslissen hem wel of niet op te nemen in de lijst.

    Dan geloof je me toch niet ? hoe denk je dat ik dat (WIL Hacken) ?

  44. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Dan geloof je me toch niet ? hoe denk je dat ik dat (WIL Hacken) ?

    Sorry, heb ik iets gemist? Ben ik degene met de twijfelachtige trophies?
    Ik zie niet in waarom ik zou moeten geloven dat alle trophies kloppen tenzij jij dat aantoont. Ook zie ik niet in waarom ik jou een voorbeeld zou moeten geven van hoe het mogelijk zou kunnen zijn om trophies te behalen op een niet legale wijze op een algemeen forum.

    Ik heb mijn zegje gedaan…dus voor de allerlaatste keer, gezien ik het al 2x gezegd heb:

    Even voor de duidelijkheid, ik geloof best dat gamen je makkelijk afgaat hoor maar je kunt mij niet wijsmaken dat elke trophy die je hebt zuivere koek is.

    Nogmaals, ik geloof best dat gamen je makkelijk afgaat, maar zeg nou zelf…

  45. 191 XP
    F1veteran's avatar

    angelo sorry maar als je geen psn profiles gamer card kan krijgen stop ik je niet in de lijst. ik had al vermoedes dat je de trophies niet op een legaale manier had behaald omdat je van psn profiles verbannen bent. (psn profiles is een van de grootste en cleanste sites als het om trophies gaat en ik neem aan dat je niet zomaar bent vebannen) ik zeg niet dat je de trophies op een illegale manier hebt behaald maar zolang je geen psn-profiles kaart hebt kom je er niet in.

    en helemaal niet met de bericht die je hebt verstuurd.

    om effe een voorbeld te geven je hebt een trophy in the wolf among us in 2008 behaald dit vind ik vrij knap omdat game nog maar een maand oud is en al helemaal dat je in juni al de platinum trophy heb behaald.
    http://psntrophyleaders.com/user/view/Angelo-_-0475/wolf-among-us-ps3

    hoe meer ik in je profiel kijk hoe vreemder je trophy lijst word nog een voorbeeld
    hoe kan je dit eerder behalen dan
    Schuperb
    In single player you’ve beaten Michael Schumacher’s record of 40 wins from Pole Position
    Jun 20, 2012 11:05:14 AM

    dit
    Pole position
    You qualified in the number one spot in a single player race
    Jul 2, 2012 4:48:23 PM

    of dit eerder behalen dan
    Rookie driver
    You have completed your first career race
    Jan 25, 2012 1:27:20 PM

    Face the press
    You have completed your first interview with the media
    Jan 31, 2012 4:18:54 PM

  46. Anoniem -
    Angelo-_-047-5's avatar

    Effe mijn Trophy’s op mijn 3 ps3’s gesync @ Ranked nummer #1 van nederland en #30e van de wereld πŸ™‚

    http://www.ps3trophies.com/card/10/Angelo-_-0475.png

  47. 191 XP
    F1veteran's avatar

    net was je lvl 40 en nu ben je opeens lvl 100 yeah right

  48. Anoniem -
    Angelo-_-047-5's avatar

    net was je lvl 40 en nu ben je opeens lvl 100 yeah right

    Ranked #1 van nederland en #30 van de wereld πŸ™‚

  49. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Haha eindelijk ze beginnen het te begrijpen.

    Remember me? Ik was de enigste en eerste die jou verdacht vond op psn profiles. En het feit dat je gta v downloadde voordat hij uit was sloeg ookal de nagel op de kop. Je hebt mij nog letterlijk toegegeven dat je gta v downloadt maar op de release ook zal halen. Wat dus betekent dat je niet vuil bent voor te willen cheaten.

    Als trophy hunter expert zal ik eens je lijst bekijken en eens zien wat er niet klopt. Ik geloof zeker en vast dat je goed in trophy hunting kan zijn. Ik kan bv ook elke trofee zeer snel halen, maar het vergt tijd en oefening. En al zeker geen trofee dat zeker moeilijker is te halen dan bv “CONGRATZ jou started your first mission ipv. Played the game out on easy, ROLLS EYES!!
    …..
    OT: opgelet trophy hunters op 30 november ben ik back online ! 2 dagen gamen, en dan 14 dagen examen πŸ™ daarna in volle glorie gamen!

    MET ONDER ANDERE:
    bf4
    Ghosts
    Shadowfall
    AC4 black flag
    ……. Be prepared πŸ˜€

  50. Anoniem -
    Angelo-_-047-5's avatar

    Ranked #1 Van nederland !!!! 30ste van de wereld !!! http://ps3trophies.com/card/10/Angelo-_-0475.png

  51. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ranked #1 Van nederland !!!! 30ste van de wereld !!! http://ps3trophies.com/card/10/Angelo-_-0475.png

    Jaaa.. Denk niet dat mensen jou nog geloven. Mensen zoals jij die niet op eigen eerlijke trophies kunnen verdienen zijn een PS niet waard. Als je nou ook eens leuk speelde, maar de laatste keer dat ik met jou GTA Online speelde zat je me de hele tijd voor homo uit te schelden omdat jij tegen mij aanknalde bij een race. Respect level: 0.

  52. Anoniem -
    Angelo-_-047-5's avatar

    Jaaa.. Denk niet dat mensen jou nog geloven. Mensen zoals jij die niet op eigen eerlijke trophies kunnen verdienen zijn een PS niet waard. Als je nou ook eens leuk speelde, maar de laatste keer dat ik met jou GTA Online speelde zat je me de hele tijd voor homo uit te schelden omdat jij tegen mij aanknalde bij een race. Respect level: 0.

    Ik denk dat je Nickkillz bedoeld heb GTA Voor 2 maanden all niet aangeraakt xD

  53. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik denk dat je Nickkillz bedoeld heb GTA Voor 2 maanden all niet aangeraakt xD

    Tuurlijk…. Het is nu 29 november in aantocht.. -2 maanden????= 29 september TADA!!!!
    Jij verdient het inderdaad niet. En waarom heb je nu ineens over de 600 platina trofeeΓ«n terwijl je 2 maand geleden maar 87 had?

    Jij snapt het blijkbaar niet. Een trophy hunter heeft niet om de zovele platina’s maar om de hard earned trophies die echt van jawelste zijn. Ze laten tonen in een show off. Ik heb misschien maar 19 platina’s maar heb tenminste wel trofeeΓ«n waar ik zeer trots op ben als gamer….

    Onder meer de assassin’s creed platina, mp3 trophies, RDR redeemed troffee, borderlands 2 platina. AND so on. Het creΓ«ert gewoon momenten dat echt geschiedenis schrijft maar dan wel persoonlijk voormijzelf. Ik weet tenminste van mijzelf wat mijn capaciteiten zijn en een trofee bevestigd dat gewoon… Het is gewoon een goed gevoel voor ‘ons’ gamers. Terwijl sommigen jammergenoeg de boel verzieken…

  54. Anoniem -
    Angelo-_-047-5's avatar

    Tuurlijk…. Het is nu 29 november in aantocht.. -2 maanden????= 29 september TADA!!!!
    Jij verdient het inderdaad niet. En waarom heb je nu ineens over de 600 platina trofeeΓ«n terwijl je 2 maand geleden maar 87 had?

    Jij snapt het blijkbaar niet. Een trophy hunter heeft niet om de zovele platina’s maar om de hard earned trophies die echt van jawelste zijn. Ze laten tonen in een show off. Ik heb misschien maar 19 platina’s maar heb tenminste wel trofeeΓ«n waar ik zeer trots op ben als gamer….

    Onder meer de assassin’s creed platina, mp3 trophies, RDR redeemed troffee, borderlands 2 platina. AND so on. Het creΓ«ert gewoon momenten dat echt geschiedenis schrijft maar dan wel persoonlijk voormijzelf. Ik weet tenminste van mijzelf wat mijn capaciteiten zijn en een trofee bevestigd dat gewoon… Het is gewoon een goed gevoel voor ‘ons’ gamers. Terwijl sommigen jammergenoeg de boel verzieken…

    Je bent echt geen PRO-Gamer heb KD van 3,xx op alle CODS πŸ™‚ en camp niet jij hebt een KD van onder de 1.00 wat ik triest vind

  55. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Zijn er hier geen mods? Forum begint steeds slechter te worden zo. Snap niet dat trophy cheaters hier ook al een podium krijgen op het forum om reacties te geven op berichten. De discussie is nu wel gevoerd begin een beetje flauw te worden van dat gezeik

  56. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Je bent echt geen PRO-Gamer heb KD van 3,xx op alle CODS πŸ™‚ en camp niet jij hebt een KD van onder de 1.00 wat ik triest vind

    Haha ook niet moeilijk als je 5x je data kwijt bent geraakt. En vervolgens nooit online ging in de eerste drie jaar. En andere personen op mijn account te late. Spelen..

    Ik wil je wel eens zien spelen … Oh wacht, zie ik daar een aimbot?!

  57. Anoniem -
    Angelo-_-047-5's avatar

    Haha ook niet moeilijk als je 5x je data kwijt bent geraakt. En vervolgens nooit online ging in de eerste drie jaar. En andere personen op mijn account te late. Spelen..

    Ik wil je wel eens zien spelen … Oh wacht, zie ik daar een aimbot?!

    Denk je echt dat ik zo ben op COD xD nee speel gewoon normaal hacken doe ik op een ander account πŸ™‚

  58. 495 XP
    patrick3's avatar

    Je bent gewoon kansloos en daar is alles mee gezegt!

  59. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Gelukkig kan je met de PS4 niks meer cheaten en ben ik persoonlijk ook weer veilig met het wisselen van savefiles tussen 2 PS4`s ;). Als je vergeet te synce en je gaat op een andere ps4 verder met dezelfde save dan krijg je alle trophy`s achter elkaar waardoor het lijkt da je cheat :S.

    Wil je een easy platina op de PS4 dan is Fifa 14 je game ;).

  60. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Gelukkig kan je met de PS4 niks meer cheaten en ben ik persoonlijk ook weer veilig met het wisselen van savefiles tussen 2 PS4`s ;). Als je vergeet te synce en je gaat op een andere ps4 verder met dezelfde save dan krijg je alle trophy`s achter elkaar waardoor het lijkt da je cheat :S.

    Wil je een easy platina op de PS4 dan is Fifa 14 je game ;).

    Battlefield 4 en cod ghosts is ook nog niet mis πŸ™‚

  61. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Battlefield 4 en cod ghosts is ook nog niet mis πŸ™‚

    Ja , BF4 ligt meer aan de speler zelf he en met die 5 bommen planten een beetje geluk hebben . Op de ps3 is dat makkelijk te doen , bij de PS4 versie weet ik het niet door de upgrade van de PS3 versie krijg je de online trophy`s instant.

    Bij Fifa heb je wel online trophy`s alleen zoals 16 punten halen bij seasons. Voor 2-3 trophy`s kan je met ingame credits kopen. Daarkomt bij da je de meeste trophy`s kan manipuleren om te halen zoals *Kom na rust van een achterstand terug op legendarisch* of win een beker in de carriere mode.

    Zelf heb ik BF4 platina en bij fifa moet ik helaas wachten op de juiste *hoogtepunt van de week uitdaging*

  62. 966 XP
    Timutz's avatar

    Eerste ps4 platinum behaald πŸ™‚ need for speed rivals #65

  63. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Eerste ps4 platinum behaald πŸ™‚ need for speed rivals #65

    Geen dank! πŸ˜›

    Haha, nee zonder gekheid, goed bezig, heb je die laatste 2 trophies nog snel gedaan!
    Wat een heerlijk spel hè!

  64. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Geen dank! πŸ˜›

    Haha, nee zonder gekheid, goed bezig, heb je die laatste 2 trophies nog snel gedaan!
    Wat een heerlijk spel hè!

    Ben jij tegenwoordig al Redacteur Vloetje? Goed bezig! Waar heb je dit aan verdiend als ik vragen mag? πŸ™‚

  65. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ben jij tegenwoordig al Redacteur Vloetje? Goed bezig! Waar heb je dit aan verdiend als ik vragen mag? πŸ™‚

    Viel mij ook op inderdaad. πŸ˜€

    Zelf platinum #6 gehaald van de week; God of War: Ascension.

  66. 966 XP
    Timutz's avatar

    Geen dank! πŸ˜›

    Haha, nee zonder gekheid, goed bezig, heb je die laatste 2 trophies nog snel gedaan!
    Wat een heerlijk spel hè!

    Ja nog bedankt voor de boost gister πŸ˜‰

    Zeker een goede game.. Ga nu verder aan BF4 en heb n ruil staan van NFS voor assassins creed dus kan ze alsnog allebei spelen hehw

  67. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    heb n ruil staan van NFS voor assassins creed dus kan ze alsnog allebei spelen hehw

    Aha, doe je goed. Geloof me, AC wil je ook spelen! Succes met platina, denk dat je die niet binnen iets meer dan een week binnenhaalt πŸ˜‰ Al weet je het bij jou nooit natuurlijk πŸ˜›

    Ben jij tegenwoordig al Redacteur Vloetje? Goed bezig! Waar heb je dit aan verdiend als ik vragen mag? πŸ™‚

    Smeergeld! πŸ˜›

  68. Anoniem -
    Angelo-_-0475-'s avatar

    Hier mijn Leaderboard Ranked #1 Van nederlands

    http://fp.profiles.us.playstation.com.s3.amazonaws.com/56/99/Angelo-_-0475.png?1386806593486

  69. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Hier mijn Leaderboard Ranked #1 Van nederlands

    http://fp.profiles.us.playstation.com.s3.amazonaws.com/56/99/Angelo-_-0475.png?1386806593486

    Oh god , hier is ie weer… Hij gelooft nog steeds in zijn eigen hacks: HOE DOM KUN JE ZIJN πŸ˜€

  70. 966 XP
    Timutz's avatar

    Aha, doe je goed. Geloof me, AC wil je ook spelen! Succes met platina, denk dat je die niet binnen iets meer dan een week binnenhaalt πŸ˜‰ Al weet je het bij jou nooit natuurlijk! πŸ˜›

    Ligt een beetje aan de trophys hehe

    Gta5 en nfs koste nu best veel tijd haha misschien maar weer even rustig aan doen. πŸ™‚

    Hier mijn Leaderboard Ranked #1 Van nederlands

    http://fp.profiles.us.playstation.com.s3.amazonaws.com/56/99/Angelo-_-0475.png?1386806593486

    Heb jij ΓΌberhaupt nog plezier met games?

  71. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Aha, doe je goed. Geloof me, AC wil je ook spelen! Succes met platina, denk dat je die niet binnen iets meer dan een week binnenhaalt πŸ˜‰ Al weet je het bij jou nooit natuurlijk πŸ˜›

    Smeergeld! πŸ˜›

    Lol :p oke ik mag het niet vragen dus πŸ˜‰ maar complimenten!

  72. 2457 XP
    peyj's avatar

    Hier mijn Leaderboard Ranked #1 Van nederlands

    http://fp.profiles.us.playstation.com.s3.amazonaws.com/56/99/Angelo-_-0475.png?1386806593486

    Eenzaam hè aan de top? Valt me nog mee dat je nog geen PSN ban hebt gekregen.

  73. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ligt een beetje aan de trophys hehe

    Als ik hopelijk vandaag een telefoontje krijg, heb ik mijn ps4 en kan ik eindelijk beginnen met deze game. De platina zou ik ook wel willen maar ik vind mp en de zovele collectables echt zo kut πŸ™‚

  74. 966 XP
    Timutz's avatar

    Als ik hopelijk vandaag een telefoontje krijg, heb ik mijn ps4 en kan ik eindelijk beginnen met deze game. De platina zou ik ook wel willen maar ik vind mp en de zovele collectables echt zo kut πŸ™‚

    Collectables vind ik ook altijd vervelend. Mp ligt eraan.. Als het een leuke mp is en bijv. Een bepaald level halen vind ik t wel leuk.

  75. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Collectables vind ik ook altijd vervelend. Mp ligt eraan.. Als het een leuke mp is en bijv. Een bepaald level halen vind ik t wel leuk.

    Nog nooit assassin’s creed mp gespeeld ? πŸ˜›
    Btw: de meest moeilijke trofee in assassin’s creed 3 was original gamer, lol. Die platina wou maar niet poppen dankzij die fucker… Na uren zwoegen op molen expert popte hij eindelijk binnen…MORGEN PS4 i am so EXCITED !!!!!!! ASSASSIN’S CREED 4, BATTLEFIELD 4, KILLZONE SHADOWFALL, COD GHOSTS eindelijk eens kunnen beginnen spelen πŸ˜›

  76. 966 XP
    Timutz's avatar

    Nog nooit assassin’s creed mp gespeeld ? πŸ˜›
    Btw: de meest moeilijke trofee in assassin’s creed 3 was original gamer, lol. Die platina wou maar niet poppen dankzij die fucker… Na uren zwoegen op molen expert popte hij eindelijk binnen…MORGEN PS4 i am so EXCITED !!!!!!! ASSASSIN’S CREED 4, BATTLEFIELD 4, KILLZONE SHADOWFALL, COD GHOSTS eindelijk eens kunnen beginnen spelen πŸ˜›

    Jawel zeker wel de mp gespeeld.. Zeker n toffe mp.
    Ben nu bezig met BF4 die is zeker wel tof op de ps4..

    Als je wilt kun je me toevoegen voor AC straks en n pot BF4 haha

  77. Anoniem -
    Angelo-_-0475-'s avatar

    Nog nooit assassin’s creed mp gespeeld ? πŸ˜›
    Btw: de meest moeilijke trofee in assassin’s creed 3 was original gamer, lol. Die platina wou maar niet poppen dankzij die fucker… Na uren zwoegen op molen expert popte hij eindelijk binnen…MORGEN PS4 i am so EXCITED !!!!!!! ASSASSIN’S CREED 4, BATTLEFIELD 4, KILLZONE SHADOWFALL, COD GHOSTS eindelijk eens kunnen beginnen spelen πŸ˜›

    Ik hoop dat je een kapotte ps4 hebt morgen dan lach ik mij helemaal dood

  78. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik hoop dat je een kapotte ps4 hebt morgen dan lach ik mij helemaal dood

    Ik lach me dood als jouw welverdiende ip ban tevoorschijn komt πŸ™‚

    Btw: er bestaat zoiets als garantie

  79. Anoniem -
    Angelo-_-0475-'s avatar

    Ik lach me dood als jouw welverdiende ip ban tevoorschijn komt πŸ™‚

    Btw: er bestaat zoiets als garantie

    IP ban haha heb ik all 3x gehad i love proxy πŸ™‚

  80. 2015 XP
    WJayW's avatar

    IP ban haha heb ik all 3x gehad i love proxy πŸ™‚

    Tja, verbaasd me niets en maar vol blijven houden dat je alles zo netjes doet…

    Nee speel gewoon normaal hacken doe ik op een ander account πŸ™‚

    ..oh nee, dat was waar ook.

  81. 11 XP
  82. Anoniem -
    Angelo-_-0475-'s avatar

    http://fp.profiles.us.playstation.com.s3.amazonaws.com/56/99/Angelo-_-0475.png?1386806593486
    ranked 1 van nederland !!!

  83. 2015 XP
  84. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Sinds de komst van de PS4 genoeg trophy`s gehaald :P. Resogun en BF4 plat , Fifa 14 ook eigenlijk alleen moet wachten op EA voor een speciale hoogtepunt van de week uitdaging :(. Contrast ook 100% en hou alleen nog flower over voor trophy`s op de ps4 :(.

    http://card.psnprofiles.com/1/ShadowhunterrX.png

  85. 191 XP
    F1veteran's avatar

    mijn eerste PS4 patinum
    http://psnprofiles.com/lib/img/games/70cb82/trophies/1Lc4dcd7.png
    BATTLEFIELD 4

  86. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Sinds de komst van de PS4 genoeg trophy`s gehaald :P. Resogun en BF4 plat , Fifa 14 ook eigenlijk alleen moet wachten op EA voor een speciale hoogtepunt van de week uitdaging :(. Contrast ook 100% en hou alleen nog flower over voor trophy`s op de ps4 :(.

    http://card.psnprofiles.com/1/ShadowhunterrX.png

    GO SHADOW! Wanneer komt de assassin’s creed black flag plat binnen ? πŸ˜€

  87. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    GO SHADOW! Wanneer komt de assassin’s creed black flag plat binnen ? πŸ˜€

    Die zal nooit op me ps4 te vinden zijn.

  88. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Die zal nooit op me ps4 te vinden zijn.

    Ik hoop dat je bedoelt dat je de collectables/mp saai vindt? Want deze game brengt echt weer assassin’s creed 2 feelings!!!!

  89. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Ik hoop dat je bedoelt dat je de collectables/mp saai vindt? Want deze game brengt echt weer assassin’s creed 2 feelings!!!!

    Nee , ik ga de game niet eens halen ;).

  90. 150 XP
    Hotaru's avatar

    De PSX Trophy Leaderboard is geΓΌpdate.
    Laat de Trophy Cards maar binnenstromen !

    http://www.psx-sense.nl/images/file/img_52bcaa552b8dd.jpg

  91. 1870 XP
    R*forever's avatar

    De PSX-sense Trophy Leaderboard is geΓΌpdate.
    Laat de Trophy Cards maar binnenstromen !

    http://www.psx-sense.nl/images/file/img_52bcaa552b8dd.jpg

    Bij deze is mijn platina van bf4 binnen, ghost volgt nog…. Als ik die extinction gewoon wordt πŸ˜›

    http://card.psnprofiles.com/1/vlieg123.png

  92. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Yay ik sta al op plaats 61 =)

  93. 362 XP
  94. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Thanx for cleaning up the mess mod. Good job. ^_^

    Bijna Grand Theft Auto V platinum. Nog 26 levels en dan is ie binnen. ^_^

  95. 159 XP
  96. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    de mijne. πŸ™‚ ben maar weer wat ”oudere” spellen aan het spelen zoals skyrim om nog een aatal throphies te behalen.

    http://card.psnprofiles.com/1/NL-3rR0r-NL.png

  97. 966 XP
    Timutz's avatar

    Assassins creed black flag platinum 68 πŸ™‚

  98. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Assassins creed black flag platinum 68 πŸ™‚

    And still I am jelious…. Nog steeds geen social event πŸ™

  99. 340 XP
    Michie's avatar

    De mijne

    http://card.psnprofiles.com/1/MichelGroot.png