Forum

Topic: Tritton AX720 headset probleem

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Tritton headset die ik gebruik voor gamen op de Ps3. Als ik de microfoon beweeg, hoor ik een erg hard krakend geluid. Dit geluid wordt verholpen als ik mijn voice volume uitzet, (waardoor ik mijzelf niet hoor praten maar anderen wel) maar vrienden waarmee ik aan het spelen ben horen het geluid wel, wat dus erg storend is. Ik hoop dat jullie weten wat hier het probleem is, want ik kon het verder niet vinden op internet.

Alvast bedankt,

Floris

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

1 reactie

  1. 2417 XP
    Sensu's avatar

    De kans is groot dat de bedrading naar de microfoon toen niet helemaal goed loopt. Dit kan ofwel zijn door een los contact of ruw gebruik. Hierdoor krijg je vaker dit soort storing als je aangeeft. Either way heb je hier in 99% van de gevallen garantie op. Dit is zover ik weet niet iets wat je gemakkelijk zelf oplost, dus ik zou terug gaan naar de winkel en daar om vervanging/reparatie vragen.