Forum

Topic: [MW3] Winter- en Marine camouflage

Anoniem's avatar

Er zijn 2 camouflages, welke jullie misschien al wisten, maar die ik toch nog even aan jullie wil vertellen. Deze camouflages kun je toepassen op je wapens in de online multiplayer en heten “winter” en “marine”. In deze tutorial leg ik uit hoe je deze kan krijgen.

In de tutorial pas ik de “winter” camouflage toe. Het spreekt voor zich hoe je de “marine” camouflage moet toepassen na het lezen van de volgende tutorial.

Allereerst maak je een account aan op Call of Duty ELITE als je deze nog niet hebt. Dit is geheel gratis en kan via: http://www.callofduty.com/elite.

Log in met je account.

Ga in de sidebar van je career summary naar “custom classes”.

Selecteer een class en eventueel kan je het gewenste wapen nog veranderen om de camouflage op toe te passen.

Ga naar het tabje “camouflage”.

Klik op “classic” zodat er een vinkje bij komt. LET OP: NOG NIET OP SELECT KLIKKEN!

Nu klik je met je rechtermuisknop op “classic” en vervolgens op “element inspecteren”.

In de balk die gelijk geselecteerd staat zoek je data-slug=”classic”.

Pas dat stukje zodanig aan dat er het volgende staat: data-slug=”winter”.

Ook staat er in dezelfde regel: data-key=”classic”.

Pas dit stukje ook aan zodat er het volgende staat: data-key=”winter”.

Edit: Het laatste wat je moet veranderen is url(assets/images/mw3/weapons/camo_classic_small.jpg in url(assets/images/mw3/weapons/camo_winter_small.jpg. Dit stukje kan je zien als je een beetje verderscrollt in de balk.

In totaal zijn er dus 3 dingen die je moet veranderen!


Als je ze alledrie correct hebt veranderd, klik je op het kruisje naast “search elements”.

Nu klik je op “select” en heb je de winter-camo toegepast!

LET OP! VERGEET NIET TE KLIKKEN OP “SEND CHANGES TO GAME”!!!

Het kan natuurlijk zijn dat je dit al lang wist, mijn excuses.

Graag feedback, dit is mijn eerste tutorial!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 156 XP
    M-judy's avatar

    Werkt niet bij mij.

    Maar ik ben een betaald elite member dus ik hoor ze zoiezo toch alle 2 te hebben ?
    Ik heb alleen winter ?

  2. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Werkt niet bij mij.

    Maar ik ben een betaald elite member dus ik hoor ze zoiezo toch alle 2 te hebben ?
    Ik heb alleen winter ?

    Raar, bij mij werkte het gewoon? Ik deed het wel best een tijd geleden, zou kunnen dat het nu niet meer kan maar ik geloof van wel!

    Ik heb het opgezocht, het is gepatched maar het werkt nog voor sommigen.

  3. 156 XP
    M-judy's avatar

    Raar, bij mij werkte het gewoon? Ik deed het wel best een tijd geleden, zou kunnen dat het nu niet meer kan maar ik geloof van wel!

    Ik heb het opgezocht, het is gepatched maar het werkt nog voor sommigen.

    Ah vandaar.

    Maar horen betalende elite members de camo niet standaard te hebben ??
    Ik heb alleen winter

  4. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ah vandaar.

    Maar horen betalende elite members de camo niet standaard te hebben ??
    Ik heb alleen winter

    Ja klopt, mijn broer is betaald lid en die heeft ook alleen winter camo. Winter camo vind ik persoonlijk wel mooier als marine camo, maar toch is het raar. Ik zoek het voor je uit en ik laat het weten!

  5. 156 XP
    M-judy's avatar

    Ja klopt, mijn broer is betaald lid en die heeft ook alleen winter camo. Winter camo vind ik persoonlijk wel mooier als marine camo, maar toch is het raar. Ik zoek het voor je uit en ik laat het weten!

    Thanks!

  6. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Bij mij lukt het nu, toen ik in plaats van 2 dingen in die element inspecteren balk 3 dingen veranderde. Blijkbaar als je een beetje scrollt zijn er 3!

  7. 156 XP
    M-judy's avatar

    Bij mij lukt het nu, toen ik in plaats van 2 dingen in die element inspecteren balk 3 dingen veranderde. Blijkbaar als je een beetje scrollt zijn er 3!

    Oke.. ik ga het eens proberen

    Ik heb er 3 aangepast en nadat ik de derde aangepast had veranderde de camo afbeelding in kleine dogtags.
    Helaas geen verandering in game

  8. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Oke.. ik ga het eens proberen

    Ik heb er 3 aangepast en nadat ik de derde aangepast had veranderde de camo afbeelding in kleine dogtags.
    Helaas geen verandering in game

    Die dogtags dat klopt inderdaad, dat zou toch een bevestiging moeten zijn dat het werkt zou je zeggen, beetje vreemd dat ze bij jou in game niet showen? Krijg je wel dat er elite-classes zijn doorgevoerd als je online gaat op MW3?

  9. 156 XP
    M-judy's avatar

    yup dat moet ik dan accepteren..
    Maar wanneer ik kijk staat er geen camo bij en als ik een game op start ook niet

  10. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Vreemd, vreemd.