Forum

Topic: Headset kopen

Anoniem's avatar

Hallo

Mij oude headset is kapot en nu gebruik ik een microfoontje. Ik zoek een goedkope headset van 35-50 euro hoef niet perse zo pro te zijn en als het via een internet shop is wil een betrouwbare website.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

49 reacties

  1. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ja, mijn rechteroorschelp is kapot van mijn Turtle Beach P11 ( 50 eu, aanrader behalve dat de draad zolang is dat hij gaat krullen en daardoor langzaam draden molt πŸ™ )
    Ik kan dit topic ook wel gebruiken, maar ik had deze gevonden, Tritton AX 180, 65 eu ongeveer.
    Ook graag voor mij suggesties, rond de 60 eu.
    Turtle Beach PX21 gaat vaak ook snel kapot en Logitech is vaak voor mij te duur dus ik denk toch Tritton AX 180 en ik zoek zeker verder op het Internet en kijk reviews.
    Thanks πŸ™‚

  2. 417 XP
    Omer58's avatar

    jr ksn ook een oortje halen van sony voor 40 euro dus een headset met één oortje, draadloos, werkt ook op je telefoon om mensen te bellen, en is van sony dus het werkt heel goed. het is de standaard sony bluetooth headset is best een goeie en als je m in crandle zet en aanzet word het vanzelf een bureau microfoon dus kan je praten terwijl je speelt en je hoeft zelf de instellingen niet te wijzigen dat doet ie zelf voor je. ik heb m ook neem die

  3. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ja, mijn rechteroorschelp is kapot van mijn Turtle Beach P11 ( 50 eu, aanrader behalve dat de draad zolang is dat hij gaat krullen en daardoor langzaam draden molt πŸ™ )
    Ik kan dit topic ook wel gebruiken, maar ik had deze gevonden, Tritton AX 180, 65 eu ongeveer.
    Ook graag voor mij suggesties, rond de 60 eu.
    Turtle Beach PX21 gaat vaak ook snel kapot en Logitech is vaak voor mij te duur dus ik denk toch Tritton AX 180 en ik zoek zeker verder op het Internet en kijk reviews.
    Thanks πŸ™‚

    Geen Turtle Beach meer dan heh πŸ™‚ Slechte kwaliteit voor die prijs.

  4. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    had die Turtlebeach P21 toen die net uitkwam voor geloof ik €90 gekocht en vond het maar niets. Die toen maar doorverkocht na 2 keer gebruiken en toen voor 100 euro een Sharkoon X-static gekocht die heeft beter geluid en is stevig bijna hetzelfde als Trittons (bekabeling en die audiounit waar je de kabels aan koppelt is hetzelfde) maar Trittons zijn een keer zo duur
    dus als je iets meer te besteden had zou ik je die Sharkoon 5.1 headset aanraden

  5. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    We waren op kamp toen we terug kwamen gingen we met de jongens in de game winkel enzo toen zag zo n call of duty headset voor 10 tje ik dacht die ga ik halen ik heb hem geen echo enzo

  6. 846 XP
    Thijs's avatar

    We waren op kamp toen we terug kwamen gingen we met de jongens in de game winkel enzo toen zag zo n call of duty headset voor 10 tje ik dacht die ga ik halen ik heb hem geen echo enzo

    Jij kraakt waarschijnlijk wel heel erg… Hij wil een echte goede headset, dus niet zo een ding uit een speelgoedwinkel…

  7. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik ga de Tritton AX 180 kopen binnenkort. πŸ˜‰

  8. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ik ga de Tritton AX 180 kopen binnenkort. πŸ˜‰

    Prijs?

  9. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Hier ben ik het goedkoopst uit: http://www.gamediscounter.com/product/87800/tritton-ax-180-gaming-headset-ps3-xbox-360-wii-pc-mac.html
    Bij Redcoon komt nog verzendkosten van 7 euro bovenop de prijs van 60.
    Hier een overzichtje van prijzen: http://www.google.nl/products/catalog?hl=nl&q=tritton+ax+180+kopen&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1600&bih=805&wrapid=tlif134133108341210&um=1&ie=UTF-8&tbm=shop&cid=8836278929078610900&sa=X&ei=mhbzT4PyJJKS8gOij8HnCQ&ved=0CHEQ8wIwAQ
    Prima headset qua reviews enzo dus gwn voorzichtig mee omgaan en dat heb je een goede headset qua prijs en features etc.

  10. 846 XP
    Thijs's avatar

    Hier ben ik het goedkoopst uit: http://www.gamediscounter.com/product/87800/tritton-ax-180-gaming-headset-ps3-xbox-360-wii-pc-mac.html
    Bij Redcoon komt nog verzendkosten van 7 euro bovenop de prijs van 60.
    Hier een overzichtje van prijzen: http://www.google.nl/products/catalog?hl=nl&q=tritton+ax+180+kopen&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1600&bih=805&wrapid=tlif134133108341210&um=1&ie=UTF-8&tbm=shop&cid=8836278929078610900&sa=X&ei=mhbzT4PyJJKS8gOij8HnCQ&ved=0CHEQ8wIwAQ
    Prima headset qua reviews enzo dus gwn voorzichtig mee omgaan en dat heb je een goede headset qua prijs en features etc.

    Ziet er mooi uit, eerst een nieuwe graphische kaart voor me PC en dan ook nog BF3 voor de PC erbij en dan heb ik een mooie PS3+PC headset, aangezien de mijne dus ook stuk is.

  11. 437 XP
    Marsupilami_NL's avatar

    Heb sinds gister een nieuwe koptelefoon en deze is echt aanteraden: http://www.headsetshop.nl/product/150272/sony-playstation-7-1-wireless-bluetooth-headset-ps3.html
    Goeie kwaliteit, 7.1 surround, goeie bass en zowel op PS3 en PC tegebruiken.
    Even een investerigmaar je hebt er wel wat voor.

  12. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Heb sinds gister een nieuwe koptelefoon en deze is echt aanteraden: http://www.headsetshop.nl/product/150272/sony-playstation-7-1-wireless-bluetooth-headset-ps3.html
    Goeie kwaliteit, 7.1 surround, goeie bass en zowel op PS3 en PC tegebruiken.
    Even een investerigmaar je hebt er wel wat voor.

    Heb deze ook liggen en het is virtueel 7.1:)
    moet zeggen het is niet slecht maar na een maandje toch maar een betere gekocht voor 300 euro…
    Maar voor die prijs is hij echt niet slecht!.

    Hier is hij wat goedkoper…
    http://www.yourgamezone.nl/Sony-PS3-Wireless-Bluetooth-Headset-V71

    Denk dat ik die maar ga verkopen blijft stof happen..

  13. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Heb deze ook liggen en het is virtueel 7.1:)
    moet zeggen het is niet slecht maar na een maandje toch maar een betere gekocht voor 300 euro…
    Maar voor die prijs is hij echt niet slecht!.

    Hier is hij wat goedkoper…
    http://www.yourgamezone.nl/Sony-PS3-Wireless-Bluetooth-Headset-V71

    Denk dat ik die maar ga verkopen blijft stof happen..

    Is zo’n headset van ong 300 het waardt ? zit ook onwijs erg te twijfelen, niet dat ik hem binnekort gaat halen ofzo maar ik wil ooit wel eens een 5.1/7.1 headset gaan halen maar vind 250+ nogal veel, aangezien je daar een nieuwe console voor hebt. En ik weet niet of die headsets ook geaccepteerd worden met de nieuwe generatie consoles. Oh en gebruik jij hem alleen voor shooters/cod ? of voor elk spel ?

  14. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Zo aardig gek!!! Zit ik dan met mijn Jambra headsetje….

    Maar ja, voldoet prima… kan tegen een wasbeurt op 60 graden enzo… *foutje bedankt* …

    FF serieus, geven jullie zo veel geld uit aan een headset???

  15. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Zo aardig gek!!! Zit ik dan met mijn Jambra headsetje….

    Maar ja, voldoet prima… kan tegen een wasbeurt op 60 graden enzo… *foutje bedankt* …

    FF serieus, geven jullie zo veel geld uit aan een headset???

    Ja πŸ˜› Nouja ben ik van plan, aangezien ik het toch een nieuwe beleving vind met games spelen en nogal van pas kan komen met sommige shooters πŸ˜€ Maar 300 vind ik persoonlijk ook nog wel veel πŸ˜›

  16. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Is zo’n headset van ong 300 het waardt ? zit ook onwijs erg te twijfelen, niet dat ik hem binnekort gaat halen ofzo maar ik wil ooit wel eens een 5.1/7.1 headset gaan halen maar vind 250+ nogal veel, aangezien je daar een nieuwe console voor hebt. En ik weet niet of die headsets ook geaccepteerd worden met de nieuwe generatie consoles. Oh en gebruik jij hem alleen voor shooters/cod ? of voor elk spel ?

    Sowieso doet een headset het op de next gen consoles.
    Bluetooth zal er altijd blijven om met je rand apparatuur te connecten en de optical ook. ( zo connecten de next gen controllers ook:p)
    Je moet er zo aan denken game je vaak & wil je alles goed horen dan zou ik ervoor gaan.
    Het is een 1 malige invesetering en wanneer je het hebt gedaan zal je geen spijt hebben:)
    Gebruik hem meestal voor cod en hoor mensen van gekke afstanden al aan komen.
    Maar af en toe speel ik het ook met andere games. Non shooter gerelateerd.

    Tip voor jou dan:
    https://www.all4games.nl/Categorieen/Playstation-3-Accessoires/Madcatz-Ghost-Recon-Future-Soldier-71-Surround-Headset-PS3-/-Xbox-360

    Ghost recon tritton headset.
    7.1 geluid en is ook tering goed veel mates van mij hebben hem!
    145 euro:)

    Zo aardig gek!!! Zit ik dan met mijn Jambra headsetje….

    Maar ja, voldoet prima… kan tegen een wasbeurt op 60 graden enzo… *foutje bedankt* …

    FF serieus, geven jullie zo veel geld uit aan een headset???

    Tuurlijk als je van gamen houd en van geluid waarom niet?
    Dacht vroeger precies ook zo begrijpelijk haha

  17. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Sowieso doet een headset het op de next gen consoles.
    Bluetooth zal er altijd blijven om met je rand apparatuur te connecten en de optical ook. ( zo connecten de next gen controllers ook:p)
    Je moet er zo aan denken game je vaak & wil je alles goed horen dan zou ik ervoor gaan.
    Het is een 1 malige invesetering en wanneer je het hebt gedaan zal je geen spijt hebben:)
    Gebruik hem meestal voor cod en hoor mensen van gekke afstanden al aan komen.
    Maar af en toe speel ik het ook met andere games. Non shooter gerelateerd.

    Haha thanks alleen ik ben niet zo van de reclame/prints erop πŸ˜› Zat eerder te denken aan Tritten ax 720 of tritton ax pro. Volgens mij is dat trouwens dezelfde alleen dan zonder ghost recon print erop ^^ Maar uhmm ze zijn wel bedraad πŸ˜› liefst had ik zonder, maar ik heb me laten vertellen dat met draad beter is dan draadloos ofzo toch ?

    Tip voor jou dan:
    https://www.all4games.nl/Categorieen/Playstation-3-Accessoires/Madcatz-Ghost-Recon-Future-Soldier-71-Surround-Headset-PS3-/-Xbox-360

    Ghost recon tritton headset.
    7.1 geluid en is ook tering goed veel mates van mij hebben hem!
    145 euro:)

    Tuurlijk als je van gamen houd en van geluid waarom niet?
    Dacht vroeger precies ook zo begrijpelijk haha

    Haha thanks alleen ik ben niet zo van de reclame/prints erop πŸ˜› Zat eerder te denken aan Tritten ax 720 of tritton ax pro. Volgens mij is dat trouwens dezelfde alleen dan zonder ghost recon print erop ^^ Maar uhmm ze zijn wel bedraad πŸ˜› liefst had ik zonder, maar ik heb me laten vertellen dat met draad beter is dan draadloos ofzo toch ?

  18. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ja bedraad is ietsjes beter had ik gelezen. Niet echt een groot verschil.
    Zonder print kan ook:)

  19. 8864 XP
    7th-son's avatar

    liefst zonder? dan lijkt het me een goeie keuze om die van SONY zelf te nemen, officiele PS3 headset
    werkt draadloos, met dongle, zowel op je ps3 als op je laptop/pc
    volgens mij ca 90 euro

  20. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Maar design van die vind ik lelijk πŸ˜›

  21. 437 XP
    Marsupilami_NL's avatar

    Idd wat Sais zegt je hoort mensen echt allang aankomen en nog nagenoeg precies ook

  22. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    liefst zonder? dan lijkt het me een goeie keuze om die van SONY zelf te nemen, officiele PS3 headset
    werkt draadloos, met dongle, zowel op je ps3 als op je laptop/pc
    volgens mij ca 90 euro

    en voor 30 euro heb je nog betere met echte 7.1 dolby & waarmee je pc en ps3 tegelijk kan zetten:)
    Die van SONY is goed maar is niet wat ik mensen zou aanraden..

  23. 8864 XP
    7th-son's avatar

    en voor 30 euro heb je nog betere met echte 7.1 dolby & waarmee je pc en ps3 tegelijk kan zetten:)
    Die van SONY is goed maar is niet wat ik mensen zou aanraden..

    maar niet draadloos?

  24. 1374 XP
    rva_96's avatar

    maar niet draadloos?

    Nee maar die 30€ meer heb ik het voor over om een bedrade te hebben

  25. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik ben ook opzoek naar een goede headset, voor ongeveer 90-150 euro. Nu heb ik de reacties gelezen hier, maar online bestellen zit er voor mij niet in, omdat ik nu mn stapeltje VVV bonnen wil opmaken. Die van Sony zelf leek me goed, al lees ik hier en daar toch dat die niet geweldig is.

    Maar mijn grootste eis is dat die comfortabel zit. Ik speel vaak toch wel een paar uurtjes achter elkaar, dan is het niet erg fijn om pijnlijke oren te hebben na het spelen. Iets wat ik bij mn pc wel vaak last van heb. Geluidskwaliteit natuurlijk goed, moet wel bij de prijsklasse passen;). Draadloos heeft mijn voorkeur, maar hoe zit het met opladen? Ik las dat ze vaak 10 – 15 uur meegaan dat is nog wel te doen, maar bij de Sony zit bijv. geen snoer bij. Hoe zit dat eigenlijk bij de rest? Mooiste zou een oplaad station zijn.

    Ik heb me nooit zo in headsets verdiept dus alle tips zijn welkom :).

  26. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ik ben ook opzoek naar een goede headset, voor ongeveer 90-150 euro. Nu heb ik de reacties gelezen hier, maar online bestellen zit er voor mij niet in, omdat ik nu mn stapeltje VVV bonnen wil opmaken. Die van Sony zelf leek me goed, al lees ik hier en daar toch dat die niet geweldig is.

    Maar mijn grootste eis is dat die comfortabel zit. Ik speel vaak toch wel een paar uurtjes achter elkaar, dan is het niet erg fijn om pijnlijke oren te hebben na het spelen. Iets wat ik bij mn pc wel vaak last van heb. Geluidskwaliteit natuurlijk goed, moet wel bij de prijsklasse passen;). Draadloos heeft mijn voorkeur, maar hoe zit het met opladen? Ik las dat ze vaak 10 – 15 uur meegaan dat is nog wel te doen, maar bij de Sony zit bijv. geen snoer bij. Hoe zit dat eigenlijk bij de rest? Mooiste zou een oplaad station zijn.

    Ik heb me nooit zo in headsets verdiept dus alle tips zijn welkom :).

    Heb die van Sony die nu stof zit te happen. Opladen gaat via een USB kabel waarmee je gewoon nog steeds kan gamen terwijl hij zit te laden.
    Tussen de 90-150 euro kan ik je de Tritton AX Pro of 720 aanraden. Er is ook een Ghost Recon versie van Madcatz ervan.

    Als je geen fanatieke gamer bent en op je geld let zou ik je die van Sony ten zeerste aanraden! http://www.mycom.nl/Products/View/1233916.aspx
    Ben je dat niet zou ik voor de Trittons gaan maar waar je die retail zou kunnen kopen weet ik niet..

  27. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Als je een goedkope maar wel erg goede headset zoekt, zou ik voor de Steelseries 5xB gaan. Deze kost 60 euro en is erg goed.

    http://www.youtube.com/watch?v=K1RY9vA5EOI&feature=player_embedded

    Heb hem zelf een half jaartje geleden bij redcoon bestelt, hij werkt nog steeds naar behoren en ben er erg tevreden over.
    Redcoon 52 euro, met verzendkosten 60. (klik)

    Zie dat dit topic iets verouderd is, maar dit is een tip voor iedereen dan maar.. πŸ˜‰

  28. 2457 XP
    peyj's avatar

    Het is toch de Sony headset geworden. Bevalt me uitstekend! Het enige minpuntje wat ik tot nu toe kon vinden is dat de microfoon niet zo stevig aanvoelt in vergelijking met de rest van headset. Maar er komt echt prima geluid uit!

  29. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Het is toch de Sony headset geworden. Bevalt me uitstekend! Het enige minpuntje wat ik tot nu toe kon vinden is dat de microfoon niet zo stevig aanvoelt in vergelijking met de rest van headset. Maar er komt echt prima geluid uit!

    Idd geluid is redelijk goed – geweldig en de mic is niet stevig. Maarja die raak je toch bijna praktisch nooit aan:)

  30. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik heb de Turtle Beach PX21 vorige week gekocht voor €60. Ben uitermate tevreden over de headset. Zit fijn op mijn hoofd, en qua geluid is hij ook hartstikke goed. Nou hoor ik alles veel beter.

  31. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Ik heb de Turtle Beach PX21 vorige week gekocht voor €60. Ben uitermate tevreden over de headset. Zit fijn op mijn hoofd, en qua geluid is hij ook hartstikke goed. Nou hoor ik alles veel beter.

    Die heb ik vorig jaar ook gekocht. Goed geluid en goed bereik kwa lengte van de kabel volgens mij wel 5 a 6 meter.

  32. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Gaan de tritton pro en de 720 eruit ? Bij sommige winkels zoals bol.com hebben ze niet meer, maar wel dezelfde maar dan met een + erachter, dus pro+ en 720+. Verschil tussen die plus is onderandere het design, maar ik vind de plus versies juist er lelijker en goedkoper eruit zien.

  33. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik heb bij Black Ops 2 een Turtle Beach Ear Force PX5 gekocht. Wat een geluid zeg! Erg prijzige koptelefoon maar in een woning waar je ivm. de medebewoners amper muziek of geluid bij films en games kan opzetten geen overbodige luxe πŸ˜€

  34. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Gaan de tritton pro en de 720 eruit ? Bij sommige winkels zoals bol.com hebben ze niet meer, maar wel dezelfde maar dan met een + erachter, dus pro+ en 720+. Verschil tussen die plus is onderandere het design, maar ik vind de plus versies juist er lelijker en goedkoper eruit zien.

    yep ze gaan eruit is altijd zo.

  35. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Heb sinds gister een nieuwe koptelefoon en deze is echt aanteraden: http://www.headsetshop.nl/product/150272/sony-playstation-7-1-wireless-bluetooth-headset-ps3.html
    Goeie kwaliteit, 7.1 surround, goeie bass en zowel op PS3 en PC tegebruiken.
    Even een investerigmaar je hebt er wel wat voor.

    Jep die heb ik ook sinds november 2011:P Bevalt me nog super goed! met super geluid en voice:)

  36. 25 XP
    M3ulendijks's avatar

    Heb vandaag de Sony Pulse 7.1 Elite Edition besteld voor 150 euro :$ Geen koopje maar lees veel goede dingen over deze headset zoals de bass impact enz… morgen in huis πŸ™‚ ben benieuwd:D

  37. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Heb vandaag de Sony Pulse 7.1 Elite Edition besteld voor 150 euro :$ Geen koopje maar lees veel goede dingen over deze headset zoals de bass impact enz… morgen in huis πŸ™‚ ben benieuwd:D

    Oh heeey die ben ik ook van plan om te gaan kopen. Wil je mij ff laten weten hoe die is ? Want ik wil hem ook voor muziek en pc gaan gebruiken. Waar had je hem gekocht ?

  38. 25 XP
    M3ulendijks's avatar

    Oh heeey die ben ik ook van plan om te gaan kopen. Wil je mij ff laten weten hoe die is ? Want ik wil hem ook voor muziek en pc gaan gebruiken. Waar had je hem gekocht ?

    Hey… Ik heb hem gekocht bij wehkamp. Zodra ik hem heb morgen zal ik laten weten hoe hij bevalt.. ik heb al een aantal headsets gehad zoals Tritton Ax Pro 5.1 en PX5 7,1 dus kan het wel vergelijken.

  39. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Als je money hebt koop de Astro series a40/a50.
    Tering duur maar shit haha geweldige headset!
    OfficiΓ«le partner/sponsor van MLG Gaming en Nr 1 headset van de wereld:)

  40. 25 XP
    M3ulendijks's avatar

    Als je money hebt koop de Astro series a40/a50.
    Tering duur maar shit haha geweldige headset!
    OfficiΓ«le partner/sponsor van MLG Gaming en Nr 1 headset van de wereld:)

    Is inderdaad goed spul alleen de A50 is echt duur en de a40 rond de 200? Maar deze moet je toch importeren? Maja ik vind 150 euro duur zat haha.

  41. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Is inderdaad goed spul alleen de A50 is echt duur en de a40 rond de 200? Maar deze moet je toch importeren? Maja ik vind 150 euro duur zat haha.

    had 4 maanden geleden de a40 gekocht voor 300 euro incl mixamp.
    In de benelux is er toevallig maar 1 officiΓ«le reseller sinds kort waar je het kan halen!
    Voorheen was het inderdaad importeren.

    De a40 kost nu 250 en de a50 300 euro

    Ennuh is idd duur haha maarja lol

  42. 67 XP
    Sinner's avatar

    Da a40 koop je al voor een kleine €170, maar dat doet er even niet toe.

    We hebben het hier wel leuk over overpriced headsets, maar heeft de
    topicstarter inmiddels al wel een goed antwoord op zijn vraag gekregen?

  43. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Da a40 koop je al voor een kleine €170, maar dat doet er even niet toe.

    We hebben het hier wel leuk over overpriced headsets, maar heeft de
    topicstarter inmiddels al wel een goed antwoord op zijn vraag gekregen?

    Een headset zonder mixamp is niks….
    Mixamp is 100 euro los maarja we dwalen idd af

  44. 67 XP
    Sinner's avatar

    Een headset zonder mixamp is niks….
    Mixamp is 100 euro los maarja we dwalen idd af

    Sorry hoor, maar nu zeg je toch echt iets wat complete kolder en een absolute onwaarheid is.
    Mixamp voegt misschien wel in sommige gevallen iets extra’s toe, maar het is toch echt niet zo
    dat een headset zonder dat simpele kastje “niks” is. Die Astro’s zijn nu gewoon momenteel even
    trendy net als een tijdje geleden die dingen van Dre, maar qua specs stellen ze niet echt veel voor
    (vooral de hogere mids zijn een ramp). Daarnaast; Fatsoenlijke 5.1/7.1 uit een hoofdtelefoon..
    Mensen die daar in geloven, geloven volgens mij ook nog in St. Nicolaas. http://i.imgur.com/yZZLg.gif

    Bagger, nu ben ik ook offtopic gegaan. πŸ™‚

  45. 25 XP
    M3ulendijks's avatar

    Oh heeey die ben ik ook van plan om te gaan kopen. Wil je mij ff laten weten hoe die is ? Want ik wil hem ook voor muziek en pc gaan gebruiken. Waar had je hem gekocht ?

    Super headset! vooral die bass impact (trilfunctie) is echt vet haha.

  46. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Sorry hoor, maar nu zeg je toch echt iets wat complete kolder en een absolute onwaarheid is.
    Mixamp voegt misschien wel in sommige gevallen iets extra’s toe, maar het is toch echt niet zo
    dat een headset zonder dat simpele kastje “niks” is. Die Astro’s zijn nu gewoon momenteel even
    trendy net als een tijdje geleden die dingen van Dre, maar qua specs stellen ze niet echt veel voor
    (vooral de hogere mids zijn een ramp). Daarnaast; Fatsoenlijke 5.1/7.1 uit een hoofdtelefoon..
    Mensen die daar in geloven, geloven volgens mij ook nog in St. Nicolaas. http://i.imgur.com/yZZLg.gif

    Bagger, nu ben ik ook offtopic gegaan. πŸ™‚

    Sorry orr ik had de Astro zonder mixamp ontbreekt er toch heel veel….
    Waarom denk je notabene dat het 100 euro kost.
    Met de mixamp kan je gewoon de sound bedienen naar jouw gevoel of hoe jij het fijn vind en dat is toch wat je in een headset zoekt?

  47. 67 XP
    Sinner's avatar

    Sorry orr ik had de Astro zonder mixamp ontbreekt er toch heel veel….

    Dat klinkt dus al heel anders dan “een headset zonder mixamp is niks”.
    Dat de Astro headset gewoon een zeer middelmatige headset is zonder de
    mixamp betekent natuurlijk nog niet dat dat bij andere headsets ook het geval is. πŸ˜‰

    Ik denk dat je niet helemaal begrijpt wat de mixamp
    voor functie heeft en wat de specs van de Astro’s zijn.

    Kijk, het enige wat de mixamp doet (buiten de normale voice-volumeknop om) is het inkomende
    signaal splitten naar een virtueel 5.1 (of 7.1) signaal. Virtueel omdat de, in dit geval
    A40, maar 2 relatief kleine (4cm in doorsnede) in de oorschelpen heeft zitten. Natuurlijk is
    het leuk/grappig/trendy dat je de frontjes van de oorschelpen kunt wisselen en dat die dingen
    een hype zijn in de game-wereld, maar dat rechtvaardigt de hoge prijs natuurlijk nog niet.
    Helemaal niet als je de mixamp volume voor meer dan 50% open zet en thermische ruis hoort. (ja, dat is gemeten)

    Begrijp me niet verkeerd, de Astro’s zijn niet letterlijk slecht ofzo.. Maar in die prijsklasse is er
    echt veel betere apparatuur te koop. (of dezelfde kwaliteit voor een stukken lagere prijs)

  48. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Super headset! vooral die bass impact (trilfunctie) is echt vet haha.

    Vett, en hoe bevalt het 7.1 gedeelte ? Zit tie trouwens ook lekker ? En heb je al geprobeerd met muziek ? :p

  49. 197 XP
    indo1991's avatar

    ik wil Turtle Beach Ear Force P11 bestellen maar ff vraagje.
    bij deze headset hoor je dan ook de stemmen/geluid van de achtergrond?
    want bij de goedkopend had ik dat best vaak.