Forum

Topic: PS3 wordt heet

Anoniem's avatar

Ik heb sinds een paar dagen geleden het probleem dat mijn playstation steeds heel erg heet wordt, laatst viel met battlefield mijn beeld gewoon uit, alles op zwart. Nu heb ik steeds korte freezes bij FIFA en als ik aan de achterkant voel komt er vrij veel hitte uit(vergeleken met de ps van me broertje). Hij staat gewoon op mijn kamer, heeft genoeg ruimte(staat dus niet loodrecht tegen de muur aan) en er staat behalve mijn tv geen andere apparatuur in de buurt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 25 XP
    Dexil's avatar

    Probeer de ventilators te stofzuigen.

  2. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Alles goed schoon gaan maken. Dus inderdaad al het stof er uit zuigen. Ook kun je na gaan denken om hem nu al naar een reparatiedienst te sturen omdat ie nu nog niet kappot is. Laat ze de boel los halen. En nieuwe koelpasta onder de processor smeren. En ook de boel schoon maken. Zo ben je een ylod wel voor.

  3. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Probeer hier eens te kijken =)

    Dat YouTube filmpje is erg handig trouwens =)

  4. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Welke versie heb je trouwens de Fat of de slim. Ik heb de Fat en die gebruik ik in de winter gewoon als kachel, de hitte die daar uit komt is redelijk normaal 😉 De slim zou zoiets niet mogen doen.

  5. 846 XP
    Thijs's avatar

    Slim, maar na het stofzuigen ging het al beter, dan maar te hopen dat hij nog een aantal jaartjes meegaat 🙂

  6. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Kreeg net van een maat te horen dat hij hetzelfde probleem heeft met de Slim, heb de stofzuiger tip doorgegeven hopelijk werkt dat ook bij zijn PS3.