Forum

Topic: Nog steeds last van bug na 2.41

Anoniem's avatar

Ik had met 2.40 weinig grote problemen behalve dat ik soms uit het niets werd uitgelogd uit psn.Kan me altijd gelijk weer aanmelden maar ben wel me game met cod kwijt.Toen ik vanochtend 2.41 downloade en ongeveer 2 matches cod had gedaan gebeurde weer precies hetzelfde.Hebben jullie hier ook last van?Ik heb het pas sinds 2.40 en vind het toch wel steeds irritanter worden 🙁

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

25 reacties

  1. 251 XP
    Bassen's avatar

    Goh, ik heb er nooit bij na gedacht, maar ik heb het zelfde. Ik ben ook al twee keer uitgelogt, weliswaar niet tijdens het spelen.

  2. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik zou het niet weten want ik kan niet op me PS3. Maar! Ik heb wel een hele héle irritante fout/probleem/bug/whatever sinds ik update 2.40 heb. En dat is dat ik in een chat zit en dat hij iedere keer na uitlogt na 1 minuut praten of minder/langer. Heeel irritant ik word daar heel pissig van:p En als degene met wie ik praat zijn headset uit doet, dan logt hij helemaal niet uit:S Ik heb het bij heel veel vrienden geprobeert, stuk of 20 ofzo en als hun de headset aanhebben gaat hij automatisch offline na paar minuten en als hun de headset uit doen heb ik het niet… Heel irritant.Als hij offfline krijgt krijg ik die vage code, die heb jij denk ik ook wel is ooit gehad en andere zegt hij: Er is een fout opgetreden code 80A2. zoiets ongeveer, kweet heel die code niet uit me hoofd:p

  3. 454 XP
    arwin1993's avatar

    Ik zou het niet weten want ik kan niet op me PS3. Maar! Ik heb wel een hele héle irritante fout/probleem/bug/whatever sinds ik update 2.40 heb. En dat is dat ik in een chat zit en dat hij iedere keer na uitlogt na 1 minuut praten of minder/langer. Heeel irritant ik word daar heel pissig van:p En als degene met wie ik praat zijn headset uit doet, dan logt hij helemaal niet uit:S Ik heb het bij heel veel vrienden geprobeert, stuk of 20 ofzo en als hun de headset aanhebben gaat hij automatisch offline na paar minuten en als hun de headset uit doen heb ik het niet… Heel irritant.Als hij offfline krijgt krijg ik die vage code, die heb jij denk ik ook wel is ooit gehad en andere zegt hij: Er is een fout opgetreden code 80A2. zoiets ongeveer, kweet heel die code niet uit me hoofd:p

    misschien heeft 2.41 dat wel verholpen

  4. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik hoop het, dat zie ik wel als ik weer op me PS3 mag van me moeder:p

  5. 227 XP
    TA FatihTalha TR's avatar

    Ik heb geen problemen. Mss ligt het aan je verbinding??

  6. 454 XP
    arwin1993's avatar

    nee kan ook nog gewoon op internet en met cod werd ik uit een leuke game geschopt met 4 streepjes connectie :(Ik kan ook gelijk weer aanmelden

  7. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    misschien heeft 2.41 dat wel verholpen

    Ik denk het niet! Maar ik hoop het wel, ik download hem wel alsk op de PS3 mag.

  8. 20 XP
    Blackshark's avatar

    Maken jullie soms gebruik van een draadloze internetverbinding? Zo ja, dan zou dat het probleem kunnen zijn. Net zoals bij de PC kan draadloosinternet problemen geven bij online gamen. De verbinding kan immers snel verstoort worden. Ik heb het idee dat dit bij de PS3 ook het geval is…

    Misschien dat je een keer kunt proberen om een Ethernet-kabel te gebruiken als internetverbinding. Als de problemen hierna nog steeds optreden, dan ligt de oorzaak dus niet bij je internetverbinding. Het zou dan (eventueel) aan firmware 2.40/- 2.41 kunnen liggen.

    Let op: bovenstaande is puur een speculatie. 🙂

  9. 454 XP
    arwin1993's avatar

    ik gebruik inderdaad draadloosinternet maar dat gebruik ik al 2 jaar en nog helemaal geen problemen gehad voor 2.40.Heb het trouwens al niet meer gehad de laatste taal

  10. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik gebruik ook draadloos:p ik kan geen kabelinternet doen want me router is te ver:p

  11. 20 XP
    Blackshark's avatar

    ik gebruik inderdaad draadloosinternet maar dat gebruik ik al 2 jaar en nog helemaal geen problemen gehad voor 2.40.Heb het trouwens al niet meer gehad de laatste taal

    Dan is de kans inderdaad groot dat het aan de firmware ligt, maar toch is het geen slecht idee om het een keer te proberen met kabelverbinding (als je überhaupt een kabel hebt of ervan gebruikmaakt). Ik heb toch het idee dat de verbinding dan wat stabieler is. De kans is naar mijn mening dan ook kleiner dat je constant wordt afgemeld van PSN. 🙂

  12. 454 XP
    arwin1993's avatar

    is inderdaad wel stabieler maar boven staan bij ons alleen laptops dus er is geen draad naar boven en heb ook 100% signaal want de router staat recht onder mijn ps3 op een kast.

  13. 20 XP
    Blackshark's avatar

    Oké, als je router zich zo dicht bij je PS3 bevindt dan zou ik het maar zo laten. En als je boven geen draad hebt, dan kun je het sowieso niet uitproberen. Dit wordt dus érg lastig. 🙁

    Maar goed, ik zal wel even voor jullie kijken wat voor oplossingen er nog zijn, maar ik denk ook dat de update inderdaad het probleem is. 😡

  14. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Problemen met Call of Duty 4 zijn bekend bij 2.40/1, heb je het met andere games ook?

  15. 454 XP
    arwin1993's avatar

    Problemen met Call of Duty 4 zijn bekend bij 2.40/1, heb je het met andere games ook?

    heb het ook 2 keer gewoon in het xmb gehad maar de kans is denk ik best groot dat het mijn internet was want heb er nu geen last meer van.Zal wel komen omdat er nu veel op vakantie zijn en internet bij orange weer beter word.

  16. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    Vraagje over 2.41

    M’n mattie zegt dat hij deze update nooit heeft gekregen, kan dit kloppen?
    Terwijl hij wel net zoals mij ook gewoon 2.40 heeft geinstalleerd:rasta:

    Vage shit :24:

  17. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Nee, dat kan niet kloppen… Als hij hem echt niet heeft kan hij hem natuurlijk gewoon van het internet downloaden. Hij moet maar eens kijken bij ‘Systeem’.

  18. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Laat hem eens een software update doen.

  19. 454 XP
    arwin1993's avatar

    Zou kunnen want via proxy hoef je niet up te daten maar lijkt me onwaarschijnlijk zal wel een noob zijn

  20. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Zou kunnen want via proxy hoef je niet up te daten maar lijkt me onwaarschijnlijk zal wel een noob zijn

    Is dat echt zo? Lijkt me niet. Dan zou het downgraden (waarover we pas nog een bericht hadden) overbodig zijn.

  21. 454 XP
    arwin1993's avatar

    is niet downgraden maar op dezelfde firmware blijven dat kan wel

  22. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Hey, dat zei ik ook niet. Maar het lijkt me nogal logisch dat ook diegene met proxy’s moeten updaten, anders hebben hackers nog steeds vrij spel.

  23. 454 XP
    arwin1993's avatar

    waarom dan? want er is nog steeds niks gevonden in de 1e firmware’s

  24. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ze hebben het toch steeds over downgraden enzo? Ook zit er een beveiliging op voor het updaten, waarom zou dat bij de Proxy niet werken? Dat geeft de hackers vrij spel, aangezien ze dan nu nog steeds met firmware 1.00 bezig kunnen zijn. Je kan er dan toch mee online…

  25. 454 XP