Forum

Topic: Avatar: The Legend of Korra

Anoniem's avatar

Avatar: The Legend of Korra

Avatar: The Legend of Korra werd afgelopen zomer aangekondigd als officiële sequel en spinoff van de originele Avatar: The Last Airbender serie. Het eerste seizoen is inmiddels op de Amerikaanse Nick zender afgelopen en ging alle verwachtingen te boven! Ik was eens benieuwd, zij die de serie gevolgd hebben, wat vonden jullie ervan?

Avatar: The Legend of Korra

Het verhaal gaat over een jonge Avatar genaamd Korra die naar Republic City afreist om hier haar laatste element te leren, namelijk lucht. Zij krijgt les van Avatar Aang’s zoon, genaamd Tenzin die haar probeert te lucht sturen. In Republic City maakt ze enkele nieuwe vrienden genaamd Mako en Bolin waarmee samen de sport Pro-Bending beoefenen.

Natuurlijk is er ook een bad-guy aanwezig in de serie genaamd Amon. Deze mysterieuze persoon probeert alle niet-stuurders (non-benders) op te zetten tegen de stuurders (benders) en probeert zo de gehele stad Republic City over te menen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Enorme fan, heb absoluut genoten van het eerste seizoen en hoop ook zeker voor een seizoen 2!

  2. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Ik ben heel tevreden over het resultaat, maar hoop toch nog volwassen Aang wat vaker te gaan zien! Echt een aanrader voor iedereen ook 🙂

  3. 55 XP
    Solocrew's avatar

    oh dit wist ik dus helemaal niet, heb alles op dvd 😛 dan moet k deze ook maar eens gaan downloaden dan. is er ook al bekend wanneer deze op de nederlandse televisie komt ??

  4. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    oh dit wist ik dus helemaal niet, heb alles op dvd 😛 dan moet k deze ook maar eens gaan downloaden dan. is er ook al bekend wanneer deze op de nederlandse televisie komt ??

    In de herfst van dit jaar heb ik gehoord

  5. 55 XP
    Solocrew's avatar

    ah goed nieuws, vind t nederlands toch net iets beter klinken dan engels 😛 mja ga em toch ff downloaden vanmiddag ben wel erg benieuwd 😉

  6. 292 XP
    Jasper611's avatar

    Heb gisteren nog reclame gezien van Avatar. Ze zijn nu blijkbaar iedereen aan het teasen, en ze gaan nu opnieuw door alle seizoenen van The Legend of Aang en daarna zouden ze The Legend of Korra gaan uitzenden. Of zoals zij het graag zeggen in de reclame “… En maak je klaar voor de volgende generatie!”