Forum

Topic: Hoe willen jullie de PS4 graag zien?

Anoniem's avatar

De Playstation 4.

Er zijn de laatste tijd veel geruchten naar boven gekomen. Zo zou de PS4 een quad core AMD x86 CPU bevatten en velen malen sterke grafische kaart, als dat nu het geval is in de Playstation 3. Over de buitenkant is niet veel bekend maar het zal vast en zeker mooi worden.

Wat zouden jullie nou echt in de PS4 willen zien zitten wanneer je de case uit elkaar haalt? En hoe zouden jullie willen dat het geheel er uit komt te zien? Je hoeft niet aan de prijs te denken dus je kan het zo gek maken als je wilt. 😀

Zoiets? 😛

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 8859 XP
    7th-son's avatar

    ik zou em graag zien als die af is en goed werkt, zodra de markt er aan toe is!
    ook 1tje die niet zo warm word, anders krijg je daar weer gezeik mee.
    wat ook wel fijn zou zijn is dat de PS4 niet meer vast mag blijven hangen tijdens het gamen, hoogst irritant!
    Savegames kunnen backuppen zonder een plus account hebben is ook wel een must, inclusief een aantal functies die je op de PS3 niet had, zoals backwards compatibility

  2. 636 XP
    klapper's avatar

    ik hoop dat ze gewoon in een keer een goed apparaat neerzetten. want ik kocht de fatbody gelijk op de dag van de release. en dat ding ging gewoon kapot na een tijdje bij vrijwel iedereen. en als je m dan liet fixxen kreeg je een gereviseerd model. dus ik zou het fijn vinden als ik een ps4 koop en dat ie t goed blijft doen tot de ps5 komt. 😉

  3. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Over de buitenkant is niet veel bekend maar het zal vast en zeker mooi worden.

    Wat zouden jullie nou echt in de PS4 willen zien zitten wanneer je de case uit elkaar haalt? En hoe zouden jullie willen dat het geheel er uit komt te zien? Je hoeft niet aan de prijs te denken dus je kan het zo gek maken als je wilt. 😀

    Dat de buitenkant vast en zeker mooi zal worden durf ik echt niet te stellen na het releasen van de PS3 Slim versie. Ik ben heel blij met mijn PS3 Slim om wat ik er mee kan, niet om hoe deze er uitziet. Zelf vind ik hem bagger lelijk…

    Wat de binnenkant betreft weet ik 1, 2, 3 niets te bedenken, wat eigenlijk zegt dat ik nog helemaal niet aan een PS4 toe ben. Er zijn wel wat functies die ik me kan bedenken die ik zelf zeer op prijs zou stellen, maar waar ik feitelijk geen PS4 voor nodig heb zoals het opslaan van saved games en de mogelijkheid om PS3 games te kunnen blijven spelen.

    Als ik op dit moment voor een nieuwe console moest gaan ging ik voor een nieuwe PS3 Slim met grotere HDD i.p.v. een PS4 waar voorlopig weer weinig games voor zullen zijn.

  4. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik hoop dat de Playstation 4 sterker word ontworpen dan nodig. Zodat we in de toekomst minder last hebben van de eisen waaraan de games tegenwoordig voldoen vergeleken de PS3 die het nauwelijks nog aan kan.

  5. 67 XP
    Sinner's avatar

    Ik hoop dat de Playstation 4 sterker word ontworpen dan nodig. Zodat we in de toekomst minder last hebben van de eisen waaraan de games tegenwoordig voldoen vergeleken de PS3 die het nauwelijks nog aan kan.

    Nauwelijks aan kan is lichtelijk overdreven, maar over het algemeen heb je wel gelijk.
    Op zich toch wel knap dat ze een apparaat weten te maken welke zo goed als exact aan
    zijn ‘levensduur’ voldoet. De PS3 heeft tegenwoordig wat meer moeite met sommige games
    (al kan dat ook deels aan de coders liggen natuurlijk) en hij wordt mede daarom ook binnenkort
    (niet té letterlijk nemen aub) vervangen door zijn opvolger. Al willen we natuurlijk allemaal wel
    een console welke qua specs fantastisch is en tientallen jaren meekan, dit zal niet gebeuren.

    De opvolger van de PS3 wordt op dezelfde manier gemaakt (daarmee bedoel ik dus dat de nieuwe
    net zo spectaculair zal zijn als de PS3 was in ’05), dit heeft natuurlijk ook te maken met de kosten. 😉

  6. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Het ziet er meer uit als een Multimedia PC, met een gigantische Power knop.

  7. 67 XP
    Sinner's avatar

    Het ziet er meer uit als een Multimedia PC, met een gigantische Power knop.

    Inderdaad 😀
    Zou van mij ook wel iets minder uitbundig mogen.
    Gewoon een strakke vorm zou imho het mooiste zijn,
    iets wat niet opvalt tussen de audio/video componenten.

  8. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ik wil de ps4 net zo groot als de current dvd speler van de ps3 willen hebben.

  9. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    De Playstation 4.

    Er zijn de laatste tijd veel geruchten naar boven gekomen. Zo zou de PS4 een quad core AMD x86 CPU bevatten en velen malen sterke grafische kaart, als dat nu het geval is in de Playstation 3. Over de buitenkant is niet veel bekend maar het zal vast en zeker mooi worden.

    Wat zouden jullie nou echt in de PS4 willen zien zitten wanneer je de case uit elkaar haalt? En hoe zouden jullie willen dat het geheel er uit komt te zien? Je hoeft niet aan de prijs te denken dus je kan het zo gek maken als je wilt. 😀

    Zoiets? 😛

    http://i49.tinypic.com/2v9dgfs.jpg

    Broodrooster? wtf

  10. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    de ps4 word 20x krachtiger als de ps3.. EEN BEEST DUS!:D Maar van mij mag het nog wel 1,5 a 2 jaar duren

  11. 67 XP
    Sinner's avatar

    de ps4 word 20x krachtiger als de ps3..

    Whahahahahahaha, wie heeft je dat voorgelogen? 😀

  12. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Inderdaad, de PS4 word niet veel krachtiger, wel slimmer.
    Ik was verbaasd over de specs die ze “vrij gegeven hadden”, echt niks bijzonders.
    Mijn server thuis scoort nog beter xD