Forum

Topic: MW3 face-off 1 vs 1 toernooi.

Anoniem's avatar

Beste gamers,

Ik zou graag een Modern Warfare 3 toernooi willen organiseren. Hierbij spelen we met een knock-out systeem. Het betreft 1 vs 1 face-off games en zo kunnen we misschien wel bekijken wie er het beste is op PSX-Sense. Iemand interesse?

Als er genoeg interesse is, zou er dan iemand willen helpen met het opzetten ermee? Dit is namelijk mijn eerste toernooi dat ik ga organiseren en wat ervaring in het organiseren zou fijn zijn.

Mvg,

skiller-ohn

Voorlopige lijst van deelnemers (tussen haakjes de naam op PSX-Sense):
skiller-ohn (skiller-ohn)
xZaze- (iRobbert-)
rva_96 (rva_96)
FluffyDemon- (saidddd93)
TheMick1 (mickvl)
robin_-e- (robin2000)
terrorquin (terrorquin)
Zocalox (Zocalox)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

117 reacties

  1. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Na mijn mening is dat een perfect idee en ik heb er nu al zin in haha kan ik tenminste ook nog ff trainen 😉

  2. 50 XP
    DextraZ's avatar

    Kan ik mij indchrijven?

  3. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    Oké iedereen die mee wilt doen moet me ff een berichtje sturen met hun psn en tussen haakjes hun naam op PSX-Sense.
    Ik neem aan dat de mensen die al ingedeeld waren op het schema nog steeds meedoen. Zo niet dan moet je me een berichtje sturen.

    Als voorbeeld voor de inschrijving: skiller-ohn (skiller-ohn)
    Dat is handig voor het maken van een lijstje met deelnemers.

    -Alle inschrijvingen op dit forum worden genegeerd.
    -Vragen, ideeën, etc. kun je hier altijd neerzetten.
    -Aanmeldingen eindigen over 3 weken om 12:00 op 12-08-2012 . Als je je later aanmeldt heb je pech.
    -Regels worden nog erop gezet.
    -Als het schema is gemaakt wanneer de aanmeldingen voorbij zijn, wordt het schema NIET meer aangepast.
    -We werken met een WK/EK systeem met aan het begin een poulfase waarbij iedereen één keer tegen elkaar speelt. Hoeveel er door gaan wordt naderhand bepaalt. Na de poulfase komt de knock-out fase. Het aantal rondes wordt naderhand bepaalt.
    -De indeling wordt willekeurig gedaan en de grootte van de poulen en het aantal poulen in de poulfase wordt naderhand bepaald.
    -De data’s in de poulfase worden onderling bepaald onder de voorwaarde dat het vóór een vastgestelde datum is gespeeld.
    (-Als ik nog iets ben vergeten, post het gerust hier.)

    Dan wil ik nog mickvl bedanken voor het maken van het schema. Helaas kunnen we er geen gebruik van maken, omdat er zo veel mensen op vakantie gaan. Ik hoop dat het nieuwe toernooi wel zonder problemen door kan gaan en dat er voldoende belangstelling is.

  4. 1034 XP
    mickvl's avatar

    We kunnen mijn schema toch gewoon door laten gaan? Gewoon de tabellen van de poulefase uitbreiden.

  5. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    Ja misschien, maar we moeten eerst kijken hoeveel mensen zich aanmelden. Als de poulen groter of kleiner worden, moeten we ze wel veranderen.

  6. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    Dus waar is iedereen nu die zich aan wilden melden? xD

  7. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Hier xD

  8. 197 XP
    robin2000's avatar

    ik deed al mee

  9. 50 XP
    DextraZ's avatar

    Hier.

  10. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Skiller als jij aan het eind van de inschrijfperiode even een lijstje doorstuurt met nieuwe leden dan breid ik de tabellen uit.

  11. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik had je als nog een pm’tjes gestuurd terwijl ik al mee deed whaha ff voor de zekerheid. Ben inmiddels terug van vakantie 🙂

  12. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    Tja, ik heb de mensen die later nog mee wilden doen een berichtje gestuurd, maar ik heb geen antwoord terug gekregen. Er is nu een nieuwe erbij gekomen en om de poulen even te maken zal ik mijn vriend wel ff vragen ;).

  13. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    I_Eat_Noobsz count me in:)

  14. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    MW3 wel gehaald niet gespeeld ja 2 dagen even. Heb het hele COD gevoel verloren omdat ze te snel achterelkaar gereleased worden. Ondanks dat ik meer MW fan ben dan van BO game speel ik geen mw3 meer. En ook alles wat je er bij kan kopen gaat allemaal om geld ging het al maar nu nog meer. Ik blijf lekker mw2 spelen! Wel is het jammer van alle hackers mja,

  15. 1034 XP
    mickvl's avatar

    MW3 wel gehaald niet gespeeld ja 2 dagen even. Heb het hele COD gevoel verloren omdat ze te snel achterelkaar gereleased worden. Ondanks dat ik meer MW fan ben dan van BO game speel ik geen mw3 meer. En ook alles wat je er bij kan kopen gaat allemaal om geld ging het al maar nu nog meer. Ik blijf lekker mw2 spelen! Wel is het jammer van alle hackers mja,

    Off-topic, hahah.

  16. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Off-topic, hahah.

    Klopt deze moest ik mw3 topic sorry

  17. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    Kan iemand anders dit nu nog doen? Ik kan anders alleen in het weekend en voornamelijk op zondag. Ik moet namelijk tot 4:10 naar school en op twee dagen zelfs tot 5:00. Dat gaat dus niet echt lukken.