Forum

Topic: headset probleem!!

Anoniem's avatar

Hallo sensers

toen ik van kamp kwam gingen we naar game winkel toen ging ik een headset halen voor een 10tje die van call of duty maar nu mijn probleem als die aan is en ik praat gaat die soms in een keer op stil ofzo dan komt er geen geluid dan moet ik weet op de antwoord knop drukken dan doet die het hoe kan dat? ik heb een plaatje er onder gezet het is de zelfde aleen er staat op call of duty en groene kleur .

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 846 XP
    Thijs's avatar

    10 euro headsetjes werken niet goed, dat is gewoon een feit. Een headset die werkt is minstens 20 euro.

  2. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Als je opzoek bent naar een headset kun je er toch niet klakkeloos vanuit gaan dat alle headsets boven de 20 euro goed zijn? Dat zou simpelweg inhouden dat alle headsets die duurder zijn, een overbodige aankoop zijn. Waarom meer betalen als 20 euro voldoende is?

    Ik heb een Jambra van €39,95 en daar ben ik ook niet voor 100% over te spreken. Maar goed, deze heeft van de week heel wat rondjes gedraaid in de wasmachine, dus of ie het nu überhaupt nog doet betwijfel ik. Voorlopig laat ik hem maar ff met rust… 😉

  3. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Tis gewoon rotzooi wat bij de Bart Smit, Intertoys en E-Plaza bij elke Call of Duty release weggegeven wordt, omdat niemand anders ze wil. Nu weet je waarom 😉

    P.s. – Net als die verschrikkelijke Call of Duty en FIFA controllers van Q-ware!

  4. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    yep uit ervaring die goedkope zijn echt waardeloos.
    Mocht je een echte gamer zijn, waarbij communicatie grotendeels een pre is dan zou ik investeren in 1tje van rond de 50 a 75 eu!

  5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Heb twee Bluetooth headsets van Jabra, die functioneren wel lekker en nooit vertraging. Daar betaal je dan ook wel voor. €90,-

  6. 846 XP
    Thijs's avatar

    Als je opzoek bent naar een headset kun je er toch niet klakkeloos vanuit gaan dat alle headsets boven de 20 euro goed zijn? Dat zou simpelweg inhouden dat alle headsets die duurder zijn, een overbodige aankoop zijn. Waarom meer betalen als 20 euro voldoende is?

    Ik heb een Jambra van €39,95 en daar ben ik ook niet voor 100% over te spreken. Maar goed, deze heeft van de week heel wat rondjes gedraaid in de wasmachine, dus of ie het nu überhaupt nog doet betwijfel ik. Voorlopig laat ik hem maar ff met rust… 😉

    De meeste 20+ headsets werken wel goed, m’n broertje zijn headset (15-25 euro) is al best oud en werkt nog steeds perfect 🙂

  7. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    Tis gewoon rotzooi wat bij de Bart Smit, Intertoys en E-Plaza bij elke Call of Duty release weggegeven wordt, omdat niemand anders ze wil. Nu weet je waarom 😉

    P.s. – Net als die verschrikkelijke Call of Duty en FIFA controllers van Q-ware!

    je hebt gelijk die cod fifa controllers zijn echt waardeloos mijn vriend heeft er een laate reactie xd