Forum

Topic: battlefield no gun glitch

Anoniem's avatar

hallo,
ik heb sinds de nieuwe update van battlefield 3 last van de no gun glitch en was benieuwd of dat er hier meer mensen zijn met het zelfde probleem of mensen die weten hoe ik het moet fixen.
ik heb ook al contact opgenomen met dice op twitter en die zeiden dat ik me back to karkand map opnieuw moest installeren… maar ik denk niet dat dat zal helpen dus ben ik zelf verder gaan zoeken… ook heb ik op het battlelog forum een topic gevonden waar ze het over hadden. daar moest ik me ps3 nummer geven als ik het probleem had..
maar ik wilde graag ook kijken of er meer nederlanders zijn met het probleem..

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik zou als ik jou was eerst even de raad van DICE opvolgen. Wapens werden namelijk geglitched door een bug in de Back to Karkand DLC. DICE heeft maanden geleden ook aangekondigd dat je eerst de Back to Karkand DLC opnieuw moet downloaden en installeren voordat je verdere patches download indien je Back to Karkand op de release tot een maand na de release hebt gedownload, i.v.m. een bug in de DLC die wapens aantast.

    Maar wat houd die no gun glitch precies in? Heb je een paar seconden geen wapen in je hand of heb je de hele tijd geen wapen in je hand?

    Ik heb er wel eens last van dat ik een paar seconden geen wapen in me hand heb wanneer ik respawn. Maar dat komt omdat ik dan de attachments van een wapen gewijzigd heb, en die moeten eerst een paar seconden geladen worden op het wapen, en dan zie je dus voor een paar seconden geen wapen in je hand. 😉

  2. 115 XP
    maffo95's avatar

    ja heb je wel gelijk in ga het ook doen..
    en ik heb het gewoon de hele tijd.. moet ook echt de match leaven om ze terug te krijgen…

  3. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik speelde volgens mij vandaag tegen jou, ik zag maffo95 op me scherm staan, ik ben trouwens mau_rkc xD

  4. 115 XP
    maffo95's avatar

    pff kan best kloppen naam komt me ook bekend voor XD

  5. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    ja heb je wel gelijk in ga het ook doen..
    en ik heb het gewoon de hele tijd.. moet ook echt de match leaven om ze terug te krijgen…

    Oh, dat is k*t. Het zal er waarschijnlijk aan liggen dat je Back to Karkand nog niet overnieuw gedownload en geïnstalleerd hebt.

  6. 115 XP
    maffo95's avatar

    ben hem op het moment opnieuw aan het installeren dus we zullen het snel weten
    in ieder geval alvast bedankt voor de hulp

  7. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    ben hem op het moment opnieuw aan het installeren dus we zullen het snel weten
    in ieder geval alvast bedankt voor de hulp

    No Problem. Laat hier maar weten of het gewerkt heeft of niet. 😉

  8. 115 XP
    maffo95's avatar

    heb gister groot deel van de dag gespeeld en is geen een keer gebeurt dus denk dat het is opgelost

  9. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    heb gister groot deel van de dag gespeeld en is geen een keer gebeurt dus denk dat het is opgelost

    Ok, gelukkig. 🙂

  10. 846 XP
    Thijs's avatar

    Dat wapen met nieuwe attachments laden is al fucking hinderend… Ga er echt vaak door dood, ben ik al neergemaaid terwijl ik nog nieteens een wapen heb, duurt soms wel 5 seconden bij mij.

  11. 115 XP
    maffo95's avatar

    Dat wapen met nieuwe attachments laden is al fucking hinderend… Ga er echt vaak door dood, ben ik al neergemaaid terwijl ik nog nieteens een wapen heb, duurt soms wel 5 seconden bij mij.

    ik raad je aan om ook gewoon btk opnieuw te installeren
    weet niet of het werkt maar altijd beter dan zo want zou er ook gek van worde

  12. 846 XP
    Thijs's avatar

    ik raad je aan om ook gewoon btk opnieuw te installeren
    weet niet of het werkt maar altijd beter dan zo want zou er ook gek van worde

    Dat is gewoon bij elk wapen zo, die laadtijd.