Forum

Topic: [TK] Deus Ex: Human Revolution

Anoniem's avatar

Ik denk dat iedereen dit spel wel kent. zoniet, kijk dan hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Deus_Ex:_Human_Revolution

Heb je deze game nog niet, dan is dit je kans. Vraagprijs: 10 Euro. evt bij verzenden komt er 2 Euro bij.

Interesse? post hier even wat onder (bij voorkeur als ‘reactie’, dan zie ik het meteen), of stuur me een PM.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1064 XP
    jonas46's avatar

    prijs is te hoog, ik heb dit spel een week terug voor 19 euro bij mediamarkt gehaald.

  2. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    als hij lager gaat, dan kan hij het spel net zo goed zelf houden.

  3. 2417 XP
    Sensu's avatar

    prijs is te hoog, ik heb dit spel een week terug voor 19 euro bij mediamarkt gehaald.

    Daarnaast ligt hij bij veel Mediamarkten gewoon voor €25, hoor. Bij ons in de buurt zie je die game zo laag niet. Mithrandir heeft zijn prijs juist gekozen.

  4. 1064 XP
    jonas46's avatar

    als hij lager gaat, dan kan hij het spel net zo goed zelf houden.

    heb je wel gelijk in, ik zou hem verkopen voor 8 euro en daarbovenop nog eens
    2 euro verzendkosten vragen. nu ja, dat is mijn mening. ik vond het namelijk een verschrikkelijk slecht spel.

    Daarnaast ligt hij bij veel Mediamarkten gewoon voor €25, hoor. Bij ons in de buurt zie je die game zo laag niet. Mithrandir heeft zijn prijs juist gekozen.

    Ik woon in België, dus dat zal wel de reden zijn.

    Daarnaast ligt hij bij veel Mediamarkten gewoon voor €25, hoor. Bij ons in de buurt zie je die game zo laag niet. Mithrandir heeft zijn prijs juist gekozen.

    even offtopic, wanneer verander je van psx-sense newbie status naar psx-sense member status?

  5. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ergens rond de 300 berichten

  6. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Terug terzake, de game is dus nog gewoon te koop…

  7. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Als ik geen plus zou hebben. Dan had ik hem wel gekocht. Ben hem nu gratis aan het binnen hengelen.