Forum

Topic: PS3 YLOD laten repareren

Anoniem's avatar

Ik heb nu al een aantal maanden een PS3 met een YLOD. :'(

Graag zou ik hem laten repareren, maar ik weet niet welk bedrijf/persoon betrouwbaar is.
Weten jullie daar iets van? Ik laat hem liever niet zomaar door een noob repareren 😛

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Wij hebben hier op PSX-Sense een paar betrouwbare leden rondsurfen.
    Die leden komen hier vanzelf op dit topic terecht. Verder heb ik geen verstand van YLOD’s.

    Hoe is het probleem gekomen? Oververhitting of iets anders?

  2. 904 XP
  3. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Betrouwbaar bedrijfje dat goedkoop deze reparatie uit kan voeren is Multimediapoint, in Cuijk (onder Nijmegen)
    http://multimediapoint.nl/playstation-playstation3-phat-reparatie/45-ylodps3reflow.html?sid=642efc2a2113688ada9874ad89743362

  4. 1 XP
    rensie10's avatar

    Je leest deze pagina waarschijnlijk omdat je PS3 kapot is en goedkoop een adressje zoekt om je Lloyd te repareren. Zo doet SONY zelf niks om de problemen zoals Lloyd op te lossen, ja je kan voor een extra 150 tot 300 euro je playstation opsturen en een tweedehandse van iemand anders terug krijgen… Dit is natuurlijk veel te veel geld. Tevens is het erg duur als ik me playstation ergens weg breng naar een reparatie adres. Hier betaal je al gauw rond de €150 euro en je hebt de playstation pas weer na twee weken terug.

    Ik ben zelf op onderzoek uitgegaan om me ps3 te repareren van Lloyd en te kijken of ik zelf niet te playstation kon repareren. Dit bleek veel makkelijker dan gedacht. Ik heb een manier gevonden om binnen een uur elk probleem met de playstation op te lossen. Door het aanschaffen van een reparatie kit die stap-voor-stap een handleidingen met foto’s van elke handeling voor vrijwel elk PS3 probleem bevat. Tevens bevat deze kit ook nog eens videos zodat je precies kan zien wat je moet doen. Deze kit kost slechts €27,- en helpt je van elk probleem af. Geloof je het niet? Dan kan je de kit aanschaffen en als het niet werkt dan krijg je gegarandeerd binnen 14 dagen je geld terug[/b.

    Ben je klaar met de hoge reparatie kosten en wil je binnen een uur en goedkoop je playstation 3 repareren dan is de playstation 3 kit voor jou de oplossing. De link hieronder zal jou probleem oplossen.

    http://www.paypro.nl/producten/Playstation_3_Reparatie_Kit/6503/27160

    Mocht je nog vragen hebben mail me gerust: [email][email protected][/email]

    Groetjes Rens.

  5. 2 XP
    nielsroodenburg82's avatar

    PS3 YLOD reparatie is een tijdelijke oplossing is mij door een professionele PS3 reparateur verteld. Na verloop van tijd komt het probleem weer terug. Dit kan je ook nalezen op de volgende website, bovendien kan je ook op deze website ook je Playstation 3 professioneel laten repareren:

    PS3 reparatie

    Veel tevreden klanten, dus wel aan te raden als je in omgeving van Amsterdam woont.

  6. 1 XP
    bert10's avatar

    BEDANKT RENSIE10!! Het heeft me geholpen en ik heb YLOD opgelost en ook het bekende rode lampje. Heb nu al een maand geen enkel probleem met me playstation.
    Door het product dat je hier als tip gaf heb ik het binnen 30 minuten opgelost.
    Voor iedereen een aanrader dus!!!
    Groetjes,
    Bert

  7. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    dus…. hoezo reclame op dit topic… o.O

  8. 2457 XP
    peyj's avatar

    BEDANKT RENSIE10!! Het heeft me geholpen en ik heb YLOD opgelost en ook het bekende rode lampje. Heb nu al een maand geen enkel probleem met me playstation.
    Door het product dat je hier als tip gaf heb ik het binnen 30 minuten opgelost.
    Voor iedereen een aanrader dus!!!
    Groetjes,
    Bert

    Yeah right… Andere mensen die dit lezen, wat Rensie10 en bert10 hebben geplaatst valt onder Spam. Vermijd deze berichten aub. Wellicht dat een mod kan helpen? Want dat bericht van Rensie10 komt echt niet geloofwaardig over.

  9. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Want dat bericht van Rensie10 komt echt niet geloofwaardig over.

    Dat vond ik het bericht van Bert10 ook al niet… 😉