Forum

Topic: Dual Play op PS3

Anoniem's avatar

Dual Play

Ik ben van plan een nieuwe tv te kopen en kwam uit op de LG 32LM3400. Toen ik de specificaties las kwam ik erachter dat er Dual Play opzat. Ik had geen idee wat het was en ging dus op onderzoek uit. Het blijkt dat je op deze manier met twee personen full screen kan spelen zoals te zien is hier onder in het filmpje.

Heeft iemand hier ervaring mee? En wat is jullie mening over deze techniek?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Is een zelfde principe als die TV van Sony.. Denk niet dat er veel mensen met ervaring zullen zijn.

    Ziet er wel goed uit zeg!

  2. 2417 XP
    Sensu's avatar

    @ Zoca – Moet je even contact opnemen met Rasta. Die heeft zo’n TV thuis staan 🙂

  3. 8864 XP
    7th-son's avatar

    schijnt ook via een “truuk” mogelijk te zijn om dit te gebruiken op tv’s die 3D ondersteunen, maar dit niet
    en volgens mij zijn er nog niet veel games die hier gebruik van maken, of wel?

  4. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik heb een LG tv getest bij de mediamarkt: “ik” had behoorlijke veel last van horizontale strepen bij 3d. Heb daarom maar voor een panasonic plasma tv gekozen.

  5. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    op dit moment zou ik echt niet gaan voor een 3d tv. Voor mij zit het nog in de test fase en is het totaal niet je geld waard.
    Maar op je vraag over dual play: Heb er weleens mee gespeeld en kan je zeggen dat het doet wat het zegt meer niet. Lijkt gewoon alsof je met 2 tv’s bezig bent.

  6. 8864 XP
    7th-son's avatar

    op dit moment zou ik echt niet gaan voor een 3d tv. Voor mij zit het nog in de test fase en is het totaal niet je geld waard.
    Maar op je vraag over dual play: Heb er weleens mee gespeeld en kan je zeggen dat het doet wat het zegt meer niet. Lijkt gewoon alsof je met 2 tv’s bezig bent.

    meer hoeft het toch ook niet te doen?

    vraag me alleen af of het dan niet vervelend is met het geluid

  7. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    meer hoeft het toch ook niet te doen?

    vraag me alleen af of het dan niet vervelend is met het geluid

    Is het zelfde als je splitscreen doet qua geluid.. alleen het beeld is anders he

  8. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Is het zelfde als je splitscreen doet qua geluid.. alleen het beeld is anders he

    Je herhaalt zijn vraag xD..

    Ik denk dat gewoon een kwestie van wennen is, je hebt toch wel snel in de gaten welk stuk geluid bij waar hoort.

  9. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Je herhaalt zijn vraag xD..

    Ik denk dat gewoon een kwestie van wennen is, je hebt toch wel snel in de gaten welk stuk geluid bij waar hoort.

    Hoezo herhaal ik? want ik vraag helemaal niks haha 😛

    Als hij splitscreen doet op zijn ps3 met een game dan weet hij gelijk of het irritant is. Dus ik herhaal zijn vraag niet 😉

  10. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Normaal gesproken is de tv €800,- en nu een actie is die voor €390,- dus heb hem maar gekocht.

  11. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    En bevalt hij?

  12. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    ja heb de actie net gezien maar het is geen eens full hd?

  13. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Hij is HD-Ready en heb hem maandag denk ik. Als hij niet bevalt kan ik hem in 2 weken retour zenden.

  14. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    ja heb de actie net gezien maar het is geen eens full hd?

    Ik wist niet eens dat 720p tv’s nog verkocht worden. Beamer’s wel, heb er pas nog naar geken ‘zelfs nog 800x400p 3D’. Ik wacht wel op een 4k 3D laser/led beamer, tot die tijd een 1080p beamer. Lg heeft trowens geen 1’n 1080p 3d led tv “vanwege hun passieve bril…leveren ze de helft van hun horizontale beeld lijnen in”.