Forum

Topic: gaming router van sitecom wl-309

Anoniem's avatar

Hallo,

ik ben al een tijdje aan het zoeken voor de betere instellingen voor deze router maar helaas hier is weinig tot niets oer te vinden.

zijn er mensen op dit forum die deze router ook gebruiken en me een eindje opweg kunnen helpen??

mocht dit bericht niet op de goede plaats staan dan spijt me dat.

mvg,

flardus

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Kun je misschien iets specifieker zijn over wat je precies wilt veranderen of beter instellen?

  2. 3 XP
    flardus's avatar

    Kun je misschien iets specifieker zijn over wat je precies wilt veranderen of beter instellen?

    en veranderd en met upc in strijd maar dit alles lost niets op.

    dat ik op moderate blijf staan, dit verspringt nu steeds. en wou graag weten wie welke instellingen op deze router hanteerd om zo wat dingen te proberen.

    heb vaak een ping van 150 tot 200 in mw3, dus enorm veel vertraging, al veel geprobeerd weinig resultaat…..

    grts flardus

  3. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ping kan liggen aan je provider, of bij jou thuis zelf. En je moet poorten op gooien voor mw3

    Weet niet of jou router layout er zo uit ziet? Anders moet je dit even volgen. http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Sitecom/WL-306/PS3_Call_of_Duty_-_Modern_Warfare_3.htm

  4. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ping kan liggen aan je provider, of bij jou thuis zelf. En je moet poorten op gooien voor mw3

    Weet niet of jou router layout er zo uit ziet? Anders moet je dit even volgen. http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Sitecom/WL-306/PS3_Call_of_Duty_-_Modern_Warfare_3.htm

    Je moet wel eerst een static-IP hebben voordat je gaat Port-forwarden. 😉

  5. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Je moet wel eerst een static-IP hebben voordat je gaat Port-forwarden. 😉

    Dat staat er ook bij als het goed is 😉

  6. 3 XP
    flardus's avatar

    sorry voor de late reactie maar was ff druk….. kinderkamer enzo.
    ga het proberen en dan moet et wel goed komen.
    met upc bezig geweest, ping is goed zeggen zij, maar ja dat zullen ze altijd zeggen haha.

    BEDANKT!!