Forum

Topic: [TK] Prototype 2: Blackwatch Collector’s Edition (geseald)

Anoniem's avatar

Prototype 2 (Blackwatch Collector’s Edition) (PS3)
Verkocht

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

Deze kwam me al bekend voor zag hem toevallig ook op tweakers.
    Geen slecht prijsje heb de game gister zelf ook gekocht dus echt een aanrader!
    Ik ken wellicht iemand die geïnteresseerd is dus mocht het wat worden hoor je van me!

Succes met de verkoop!

2. 33 XP
    moviezman's avatar

Deze kwam me al bekend voor zag hem toevallig ook op tweakers.
    Geen slecht prijsje heb de game gister zelf ook gekocht dus echt een aanrader!
    Ik ken wellicht iemand die geïnteresseerd is dus mocht het wat worden hoor je van me!

Succes met de verkoop!

Oké cool, dank je wel.
    Zolang het topic online staat is het spel nog beschikbaar, ik heb ook een kleine prijs bewerking gedaan.

3. 33 XP
    moviezman's avatar

Spel is inmiddels verkocht. Bedankt.

4. 497 XP
    ajaxkoen1993's avatar

Spel is inmiddels verkocht. Bedankt.

Nog een aardig bedragje voor gekregen?

5. 33 XP
    moviezman's avatar

Nog een aardig bedragje voor gekregen?

Ja =), een kennis van mij heeft er €55 voor betaald en die is er heel blij mee.

Heb een deel van het geld ook al uitgegeven aan kaartjes voor TDKR IMAX, nu even kijken wat ik met de rest van het geld ga doen, op de bank zetten denk ik.

=P

6. 497 XP
    ajaxkoen1993's avatar

Ja =), een kennis van mij heeft er €55 voor betaald en die is er heel blij mee.

Heb een deel van het geld ook al uitgegeven aan kaartjes voor TDKR IMAX, nu even kijken wat ik met de rest van het geld ga doen, op de bank zetten denk ik.

=P

Aah beters! Veel plezier met het geld kerel!

7. 33 XP
    moviezman's avatar

Aah beters! Veel plezier met het geld kerel!

Thanks =)