Forum

Topic: Playstation 3 3.55 cfw vraag

Anoniem's avatar

Hallo iedereen ik heb een nieuwe ps3 gekocht met de 3.55 sofware erop

maar er zit geen custom firmware er op
kan ik die er zelf op zetten en kost het geld om het erop te doen
ik hoop dat iemand me kan helpen
mvg

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Met 3.55 kan je het er zelf op zetten. Kost uiteraard geen geld pakketjes kan je gratis downloaden. Enigste vereiste is gewoon een USB stick. Op youtube kan je verschillende tut’s vinden voor een step by step ( heb het zelf ook gedaan). Kan je helaas geen directe link geven om te downloaden mag volgens mij niet..

  2. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Met 3.55 kan je het er zelf op zetten. Kost uiteraard geen geld pakketjes kan je gratis downloaden. Enigste vereiste is gewoon een USB stick. Op youtube kan je verschillende tut’s vinden voor een step by step ( heb het zelf ook gedaan). Kan je helaas geen directe link geven om te downloaden mag volgens mij niet..

    Kun je via prive message sturen 😉

  3. 4 XP
    mrmoss's avatar

    dus als ik het goed heb 100% gratis
    en het is makkelijk te doen ..
    heb ik het goed begerepen
    en bedankt voor je hulp @saidddd93

  4. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    dus als ik het goed heb 100% gratis
    en het is makkelijk te doen ..

    En niet te vergeten 100% illegaal. Support de developers, en koop die spellen gewoon…

  5. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    En niet te vergeten 100% illegaal. Support de developers, en koop die spellen gewoon…

    Het hoeft niet voor illegaal spellen spelen te zijn. Kan ook dat je eigen software wilt draaien op de ps3. Maar wat aannemelijk is, dat is een ander verhaal 😛

  6. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    En niet te vergeten 100% illegaal. Support de developers, en koop die spellen gewoon…

    this 100% legaal hangt er vanaf wat je er mee doet….

    @ mrmoss,

    Ja heel simpel te doen op youtube vind je gewoon een stap voor stap uitleg van hoe het moet!
    Uiteraard geen dank en ik beantwoord je pm vanavond nog!

  7. 4 XP
    mrmoss's avatar

    Bedankt man !

  8. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Bedankt man !

    je hebt een PM.
    Mocht iets niet duidelijk zijn kan je hier een bericht laten of een PM naar mij sturen.
    Als het gelukt is maak even een melding dan kunnen de moderators deze topic sluiten.

    Good Luck!