Forum

Topic: USA goedkoper kwa plus!!!

Anoniem's avatar

Kan iemand mij vertellen of je 2 accounts op je playstation kunt hebben?

bijvoorbeeld 1 amerikaanse waar je gewoon plus member bent. En 1 Nederlands account met een EU plus lidmaatschap?

Vind het eigenlijk maar vaag dat een amerikaans plus lidmaatschap gewoon goedkoper is dan de onze.

http://www.psncode.nl/psn-plus.php

Ben je gewoon voor 39,99 een jaar lid. Terwijl het ons hier 49,99 kost.

Is er verschil tussen het Amerikaanse plus lidmaatschap en het Europees lidmaatschap kwa hoeveelheid games en content die je krijgt?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    je kan dat gewoon hebben. Andere account (Amerikaans) aanmaken en plus kopen.
    Qua hoeveelheid games en content voor zover ik weet is er geen verschil. Alleen andere games. Let wel op dat je met een $ psn card moet betalen maar dat weet je waarschijnlijk al.

  2. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Nou je kunt tegenwoordig dus inplaats van met psn kaarten. Ook al psplus lidmaatschappen kopen via een code. Zie linkje wat ik erbij plaatste. Zit er aan te denken ook maar amerikaanse psplus te nemen.

  3. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Wel handig die site! dan hoef ik daarvoor niet meer naar de winkel.

  4. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Nou je kunt tegenwoordig dus inplaats van met psn kaarten. Ook al psplus lidmaatschappen kopen via een code. Zie linkje wat ik erbij plaatste. Zit er aan te denken ook maar amerikaanse psplus te nemen.

    Dan kan je het ook zo regelen!
    Excuus had niet op het linkje geklikt:)

  5. 139 XP
    Xx_DontTakeItPersonal_xX's avatar

    werkt die site echt?

  6. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    werkt die site echt?

    Tja, voorlopig is alles uitverkocht…

  7. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Tja, voorlopig is alles uitverkocht…

    Dat wil niks zeggen. Maar zij hebben een keurmerk, dus het lijkt me wel betrouwbaar.

    Hier heb je zelfs zijn gegevens: http://www.keurmerk.info/Leden_Partners/LidDetails/2878?s=1

  8. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Ja die site werkt echt. Heb daar al vaker de psn kaarten gehaald. Is goede betrouwbare site voor als je daadwerkelijk de deur niet uit wilt.

  9. 139 XP
    Xx_DontTakeItPersonal_xX's avatar

    yup die site werkt gister avond nog betaalt en van de nacht om 3.41 heb ik mail gekregen met code die werkt en ook heel makkelijke betaling met niet teveel cijfers XD

  10. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Meestal krijg je gelijk na betaling anders de code te zien op het beeldscherm Xx_DontTakeItPersonal_xX. Normaalgesproken hoef je niet eens op een mail te wachten. Standaard sturen ze je er wel een. Maar na betaling hoor je de code gelijk op het beeldscherm te zien.

  11. 139 XP
    Xx_DontTakeItPersonal_xX's avatar

    nee, ik betaal met maestro (ben belg drm) (ideal is alleen voor bepaalde banken in holland waar geen kbc bij zit)

  12. 23 XP
    afca-alex's avatar

    Dan duurt het wat langer.. maar je ontvangt altijd je kaart..