Forum

Topic: PlayStation Vita Remote Desktop app helpen instaleren en op ps vita zetten.

Anoniem's avatar

ik ben niet zo’n krak als het op pc aankomt 🙂
dus mijn vraag is of iemand wat duidelijke info geeft hoe je alles perfect instaleert, wat je moet doen enzo.

liefst in stappen 🙂

Hoe te installeren 1. Download het programma hier 2. Pak de PS VITA externe DESKTOP.rar 3. vracht en installeren “VitaRemoteClient” met behulp van de PSM Studio. 4. Zoek “VitaRemoteServer.exe” uit de “VitaRemoteServer map”, de server wordt uitgevoerd. 5. windows-beveiligingswaarschuwing wordt weergegeven, schakelt u toegang toestaan. 6. een ballon tooltip verschijnt weergegeven: het IP-adres de computeringang het IP-adres aan uw vita en kraan sluit. Controleer je psm op de recenste software!

dit heb ik al gekregen/gevonden maar kom ik totaal niet aan uit.

alvast bedankt 🙂

EDIT ;

Graag vlug antwoorden als het kan. 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 1064 XP
    jonas46's avatar

    stap 1: open PSM studio
    stap 2: ga naar bestand, openen en open vita remote client
    stap 3: sluit je ps vita systeem aan op je pc, als deze je vita niet herkent installeer dan dit
    stap 4: open psm dev op je ps vita, zorg dat deze up to date is
    stap 5: ga op je pc in de psm studio naar tabblad RUN, RUN WITH, PS VITA. als hierbij off staat plug je je ps vita uit en daarna weer in. hierna zie je op je psvita een scherm met: IP ADRES EN PORT
    stap 6: ga op je pc naar de gedownloade map vita remote server en open deze applicatie.
    stap 7: op je pc ga je naar zoeken, hier zoek je CMD. open dit
    stap 8: in cmd typ je, IPCONFIG
    stap 9: zoek in de cmd lijst IPv4-ADRES, schrijf dit in ip adres op je ps vita scherm
    stap 10: klik op je vita connect, je bent nu verbonden met je pc.

    stap 1 tot 6 hoef je maar 1 maal te doen, het programma staat dan namelijk geinstalleerd op je vita. het enige wat je moet doen als je de volgende keer je pc wilt besturen met je vita is vita remote server openen, je ipv4 adres invullen op je vita en gaan.

  2. 267 XP
    amaury's avatar

    Bedankt jonas46 🙂

    want die stappen van andere sites waren japans voor mij :p

  3. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Bedankt jonas46 🙂

    want die stappen van andere sites waren japans voor mij :p

    graag gedaan, laat me iets weten als het gelukt (of niet) is.

  4. 267 XP
    amaury's avatar

    graag gedaan, laat me iets weten als het gelukt (of niet) is.

    sorry voor al mijn vragen he maar ik bak er niets van XD

    vita remote client kan ik nergens vinden ?

    en als ik men ps vita verbind met men pc komt er onderaan ; ps vita verbonden, maar als ik de PSM studio open komt erop dat men vita niet verbonden is ?…

    en dan de laatste

    RUN, RUN WITH, PS VITA maar waar ps vita moet staan staat er niks … het kan ook aan mij liggen

  5. 1064 XP
    jonas46's avatar

    sorry voor al mijn vragen he maar ik bak er niets van XD

    vita remote client kan ik nergens vinden ?

    en als ik men ps vita verbind met men pc komt er onderaan ; ps vita verbonden, maar als ik de PSM studio open komt erop dat men vita niet verbonden is ?…

    en dan de laatste

    RUN, RUN WITH, PS VITA maar waar ps vita moet staan staat er niks … het kan ook aan mij liggen

    je moet je psvita verbinden als psm studio aan staat met remote client geladen, dan zou tegelijkertijd je ps vita bij run moeten staan.
    als je naar deze computer gaat, staat daar dan ps vita systeem?

    sorry voor al mijn vragen he maar ik bak er niets van XD

    vita remote client kan ik nergens vinden ?

    en als ik men ps vita verbind met men pc komt er onderaan ; ps vita verbonden, maar als ik de PSM studio open komt erop dat men vita niet verbonden is ?…

    en dan de laatste

    RUN, RUN WITH, PS VITA maar waar ps vita moet staan staat er niks … het kan ook aan mij liggen

    voeg me even toe op psn :JONAS46

  6. 267 XP
    amaury's avatar

    je moet je psvita verbinden als psm studio aan staat met remote client geladen, dan zou tegelijkertijd je ps vita bij run moeten staan.
    als je naar deze computer gaat, staat daar dan ps vita systeem?

    voeg me even toe op psn :JONAS46

    normaal heb ik jou een verzoek gestuurd ?

  7. 1064 XP
    jonas46's avatar

    normaal heb ik jou een verzoek gestuurd ?

    ok , ik heb nog niet gekeken, vind je het ok als we het morgen verder afhandelen.

    normaal heb ik jou een verzoek gestuurd ?

    ik kom rond 9 a 10 uur online dan help ik jou verder me je vita probleem. kan ik de stappen samen met jou doornemen. is makkelijker uit te leggen als ik het zie op mijn eigen pc. 🙂

  8. 267 XP
    amaury's avatar

    ok , ik heb nog niet gekeken, vind je het ok als we het morgen verder afhandelen.

    ik kom rond 9 a 10 uur online dan help ik jou verder me je vita probleem. kan ik de stappen samen met jou doornemen. is makkelijker uit te leggen als ik het zie op mijn eigen pc. 🙂

    bedoel je morgen ochtend ? of morgen avond ?

  9. 1064 XP
    jonas46's avatar

    bedoel je morgen ochtend ? of morgen avond ?

    morgen ochtend, indien je niet kan hoor ik je wel hier op psx-sense. nu ga ik offline, tot morgen
    groeten, Jonas

  10. 267 XP
    amaury's avatar

    morgen ochtend, indien je niet kan hoor ik je wel hier op psx-sense. nu ga ik offline, tot morgen
    groeten, Jonas

    is te zien. ik moet om kwart voor 10 vertrekken naar men werk… maar ik zie wel als je online bent op ps3/ps vita …

  11. 267 XP
    amaury's avatar

    morgen ochtend, indien je niet kan hoor ik je wel hier op psx-sense. nu ga ik offline, tot morgen
    groeten, Jonas

    ik moet nu weg dus zal voor een andere keer zijn ??

    Mvg
    amaury

  12. 1 XP
    pamela's avatar

    stap 1: open PSM studio
    stap 2: ga naar bestand, openen en open vita remote client
    stap 3: sluit je ps vita systeem aan op je pc, als deze je vita niet herkent installeer dan dit
    stap 4: open psm dev op je ps vita, zorg dat deze up to date is
    stap 5: ga op je pc in de psm studio naar tabblad RUN, RUN WITH, PS VITA. als hierbij off staat plug je je ps vita uit en daarna weer in. hierna zie je op je psvita een scherm met: IP ADRES EN PORT
    stap 6: ga op je pc naar de gedownloade map vita remote server en open deze applicatie.
    stap 7: op je pc ga je naar zoeken, hier zoek je CMD. open dit
    stap 8: in cmd typ je, IPCONFIG
    stap 9: zoek in de cmd lijst IPv4-ADRES, schrijf dit in ip adres op je ps vita scherm
    stap 10: klik op je vita connect, je bent nu verbonden met je pc.

    stap 1 tot 6 hoef je maar 1 maal te doen, het programma staat dan namelijk geinstalleerd op je vita. het enige wat je moet doen als je de volgende keer je pc wilt besturen met je vita is vita remote server openen, je ipv4 adres invullen op je vita en gaan.

    ik heb alles geprobeerd maar ik krijg het niet op de vita omdat ik een soort app key moet hebben ?