Forum

Topic: Meld je hier aan als youtube partner!

Anoniem's avatar

Hallo beste leden van Psx sense,

Ik wilde jullie even informeren hoe gemakkelijk het eigenlijk is om een youtube partner te worden.
Er zijn maar een paar eisen en die zijn niet eens zo hoog.
Sinds kort ben ik een recruiter bij TGN en heb ik de mogelijkheid youtubers te partneren.
Als je aan de eisen voldoet kan ik samen met jou stap voor stap het partner process doornemen.

De eisen zijn:

100% copyright free
1000 dagelijkse views
Het kanaal moet op z’n minst 1 maand oud zijn
Je moet minstens 15 videos hebben

Dat valt toch best wel mee, toch ?

Als je denkt dat 1000 views veel is heb je het mis.
Zorg elke dag voor een nieuwe video en promoot het op forums en social media.

Mocht dat niet lukken bekijk je hem zelf 1000 keer, open de video in meerdere tabladen en je bent er zo
Zou toch super zijn als straks de helft van PSX youtube partner is ?
Samen lukt het jullie wel.

Wat je kunt verwachten als TGN partner:

Alle youtube partner functies zoals custom thumbnails,een banner,shows,youtube live,etc.
24/7 partner support
80% payout.
Tot 2013 geen vast contract (Tenzij je een vast contract wil)
Twitch partner
Anti hack support
Etc..

Als je nog steeds geinteresseert bent kijk dan hier hoeveel views je per dag hebt.
http://socialblade.com/youtube/user/channel <-- typ hier je channel naam van youtube. Zijn het er 1000 ? Gefeliciteerd! Voeg me toe op skype en we handelen het samen af. Skype - marvin.houkes Zijn het er geen 1000 ? Zet dan je vrienden aan de slag en ga aan het werk! Mochten jullie nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik ze graag.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    Ik heb vorige week een partnership gekregen bij, makerstudios, (rpm) wacht alleen nog op de activation bericht van youtube πŸ™‚ mijn channel is trouwens : http://www.youtube.com/user/LBP2CHANNEL?feature=mhee

    het is op dit moment alleen maar lbp2, maar wil ook meerderen games doen alleen weet nog niet wat. misschien iemand een idee ?

  2. 468 XP
    xDELTAx's avatar

    Ik heb veel meer views dan 1000 per dag alleen zijn de meeste video’s niet door mij gemaakt, maar gewoon van een site gehaald en op mijn YT gezet.
    Afgelopen maand:158.580 views

  3. 156 XP
    M-judy's avatar

    Ik heb veel meer views dan 1000 per dag alleen zijn de meeste video’s niet door mij gemaakt, maar gewoon van een site gehaald en op mijn YT gezet.
    Afgelopen maand:158.580 views

    Wat is je youtube kanaal ?

  4. 468 XP
    xDELTAx's avatar

    Wat is je youtube kanaal ?

    www.youtube.com/blackmamba246

  5. 13 XP
    HeadShot's avatar

    Hallo ik heb een youtube kanaal www.youtube.com/windowzcrazy ik heb al lang geen video’s meer geupload maar als ik partner word ga ik meer gameplay uploaden bijv minecraft counterstrike enz de classic games en een paar andere ik wacht om van jou te horen

  6. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb vorige week een partnership gekregen bij, makerstudios, (rpm) wacht alleen nog op de activation bericht van youtube πŸ™‚ mijn channel is trouwens : http://www.youtube.com/user/LBP2CHANNEL?feature=mhee

    het is op dit moment alleen maar lbp2, maar wil ook meerderen games doen alleen weet nog niet wat. misschien iemand een idee ?

    Jij bent pro in BF3… Hint? xD

    Haha. πŸ˜›

  7. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Doe als deze gast, en maak een walkthrough van Rainbow Moon, waarin in 40+ afleveringen HELEMAAL NIKS spannends gebeurt πŸ™‚

    http://www.youtube.com/playlist?list=PL3D0ED3B6D7B0E011

  8. 156 XP
    M-judy's avatar

    Hallo ik heb een youtube kanaal www.youtube.com/windowzcrazy ik heb al lang geen video’s meer geupload maar als ik partner word ga ik meer gameplay uploaden bijv minecraft counterstrike enz de classic games en een paar andere ik wacht om van jou te horen

    Hi, ik heb even gekeken en je hebt alleen maar copyright videos op je kanaal.
    Met copyright kan ik je geen partner maken.

    Als je de videos offline haalt heb je geen views meer.

  9. 13 XP
    HeadShot's avatar

    Hi, ik heb even gekeken en je hebt alleen maar copyright videos op je kanaal.
    Met copyright kan ik je geen partner maken.

    Als je de videos offline haalt heb je geen views meer.

    Maar die views zijn tog al gecount per kanaalweergave die gaan tog niet weg maar als ik die video’s weghaal kan ik wel partner worden?

  10. 156 XP
    M-judy's avatar

    Maar die views zijn tog al gecount per kanaalweergave die gaan tog niet weg maar als ik die video’s weghaal kan ik wel partner worden?

    Nou het gaat om de views per dag.
    Je hebt alleen maar muziekvideos en als je die weg haalt heb je geen views per dag meer.
    Om partner te worden heb je er 1000 nodig.

    Wat je kunt doen:
    Je start met uploaden van gameplay, copyright free muziek, iets anders, en je plaatst annotaties naar de nieuwe videos op je copyright videos die zo vaak bekeken worden.
    Zo heb je kans dat nieuwe videos bekeken worden en je kanaal kan groeien.

  11. 13 XP
    HeadShot's avatar

    oh kan ik wel proberen maar wat vind je van het kanaal zelf de look enz kan dat ermee door als partner?

    Nou het gaat om de views per dag.
    Je hebt alleen maar muziekvideos en als je die weg haalt heb je geen views per dag meer.
    Om partner te worden heb je er 1000 nodig.

    Wat je kunt doen:
    Je start met uploaden van gameplay, copyright free muziek, iets anders, en je plaatst annotaties naar de nieuwe videos op je copyright videos die zo vaak bekeken worden.
    Zo heb je kans dat nieuwe videos bekeken worden en je kanaal kan groeien.

  12. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Aardig hoor!

  13. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Lol zo weinnig views?! Ik ben al partner geworden

    YT Kanaal:
    http://www.youtube.com/user/FadhlurZahri

  14. 13 XP
    HeadShot's avatar

    Lol zo weinnig views?! Ik ben al partner geworden

    YT Kanaal:
    http://www.youtube.com/user/FadhlurZahri

    lol black ops 2 hahahahahahaha

  15. 1 XP
    GangsterGamesHD's avatar

    Ik heb ook een Youtube-Kanaal: www.youtube.com/user/GangsterGamesHD

    En ik heb 1 video met copyright, als ik die op PrivΓ© zet, kan ik dan nog Partner worden?(ik weet het, ik heb nog lang geen 1000 views, maar ik handel het een voor een af :P)

  16. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    100% copyright free
    LOL 85% van youtube is dat niet. Zelf die mensen die game montage’s maken niet als zij muziek onder de clip zetten.

    Mijn YT is dood πŸ™

    Maar als je ps3 cod2 speelt. Jij speelt wel alleen er zitten toch rechten op de beelden/geluiden die je in de game hoort en ziet?

  17. 1 XP
    Rubengta's avatar

    Hoi,

    Ik zou ook graag een Youtube Partner worden.
    Ik heb op dit moment helaas nog geen 1000 views per dag, maar daar wil ik sowieso al snel verandering in brengen door meer te gaan uploaden. Ik maak mods en skins voor Grand Theft Auto IV, dus ik ga proberen meer video’s te plaatsen. Ik zou je eventuele hulp graag op prijs stellen, aangezien ik al een hele tijd probeer om partner te worden. πŸ˜‰

    http://www.youtube.nl/rubengtapolicemods

    Alvast bedankt! πŸ™‚

    Mvg,
    Ruben