Forum

Topic: Poll: Release GTA V

Anoniem's avatar

Aangezien er een kleine discussie was ontstaan over de release van GTA V,
Bedacht ik me dat het beter is als dat we dat hier kunnen bespreken.

@ Moderator:
Mischien leuk om een poll toe te voegen?

Lekker overzichtelijk. 😉

Vertel hier wat jij denkt dat er gaat gebeuren.
komt GTA V dit jaar nog uit? of pas over 2 jaar? En warrom dan wel / niet?

Ik persoonlijk denk dat GTA V pas eind 2013 zal uitkomen. (Oktober / november)
Dit vanwege het feit dat er nog nagenoeg niets bekend is gemaakt over de game. Op dit moment van typen, zijn er maar enkel 2 screenshots en 1 trailer bekend.
Ik gok dat er dan ook nog wel een half jaar lang screenshots / trailers zullen worden onthuld.
Vervolgens wat informatie, gevolgt door lijsten van bijv. voertuigen / wapens / personages etc..

Pas tegen midden 2013 zal de map / wereld pas bekend worden gemaakt, en dan zal het niet lang meer duren voordat GTA V zijn ”gold status” bereikt.

Hier en daar nog wat bugs en glitches verwijderen (heel mischien een beta? ) en dan zitten we al zo aan eind 2013.

Dit is mijn idee. Ik hoop uiteraard dat we GTA V eerder mogen verwachten, maar we moeten wel realistisch blijven denken.

Hoe denken jullie erover?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 1064 XP
    jonas46's avatar

    volgens mij komt gta 5 rond februari-mei 2013 in de winkels. gta 4 kwam in deze periode en red dead redemption eveneens.

  2. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ik hoop februari 2013

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Maart 2013 😉

  4. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Begin 2013 😛 dat hoor je veel mensen zeggen, en ik verwacht het zelf ook rond die tijd.

  5. 2457 XP
    peyj's avatar

    Het is altijd latig gokken met Rockstar.. Ik verwacht zelf begin 2013 rond maart – april.

  6. 636 XP
    klapper's avatar

    November 2013 perfecte timing voor de kerstdagen 😉

  7. 1064 XP
    jonas46's avatar

    November 2013 perfecte timing voor de kerstdagen 😉

    helemaal niet, ik heb rockstar nog niet echt een game weten uit te brengen tegen het einde van het jaar.

  8. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    November 2013 perfecte timing voor de kerstdagen 😉

    Dat is helemaal niet perfect 😛 dat duurt veel te lang.

  9. 993 XP
    rickaa12's avatar

    Eind april 2013 denk ik 😛

  10. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Er is nog zo weinig bekend, dat ik de game dit jaar sowieso niet meer verwacht… Ook ik denk dat de game niet eerder dan volgend jaar april – mei zal verschijnen…

  11. 12 XP
    Righteous's avatar

    Ja, ik heb een gesprekje met Dan Houser gehad, en hij vertelde me dat wij hem al rond december kunnen verwachten 😉

  12. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ja, ik heb een gesprekje met Dan Houser gehad, en hij vertelde me dat wij hem al rond december kunnen verwachten 😉

    Zei die toevallig ook het jaartal erbij? 😉

  13. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    Begin mei!

  14. 846 XP
    Thijs's avatar

    November 2013 perfecte timing voor de kerstdagen 😉

    Doe maar 2012

  15. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Sowieso niet in 2012, Rockstar lanceert maar 1 game per jaar en dit jaar was dat Max Payne 3

    dus waarschijnlijk volgend jaar maart ofzo

  16. 8831 XP
    7th-son's avatar

    ik denk rond het 2de kwartaal van 2013, zeker niet eerder, daarvoor is tevens ook nog te weinig uitgelekt over de game