Forum

Topic: (kopen of niet) the amazing spiderman

Anoniem's avatar

hey mensen, ik zou graag jullie raad willen. ik ben namelijk eens aan het rondkijken om en nieuwe ps3 game te kopen. ik had the amazing spderman op het oog als leuk tussendoortje, maar aangezien de review nog niet beschikbaar is op psx-sense vraag ik graag jullie mening. na enkele beelden te hebben gezien leek deze game me wel iets hebben.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Zeker een must-have!
    De GFX zien er redelijk aangenaam uit, en de gameplay is ouderwets leuk!
    Je moet ervan houden, vond je de classics vet? Dan is deze game zeker leuk om te hebben!

  2. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Zeker een must-have!
    De GFX zien er redelijk aangenaam uit, en de gameplay is ouderwets leuk!
    Je moet ervan houden, vond je de classics vet? Dan is deze game zeker leuk om te hebben!

    ok, de classics waren top he. herinner me de oude games nog, met scorpion en mysterio.

    Zeker een must-have!
    De GFX zien er redelijk aangenaam uit, en de gameplay is ouderwets leuk!
    Je moet ervan houden, vond je de classics vet? Dan is deze game zeker leuk om te hebben!

    ik vind de graphics heel goed voor een spiderman game, ook de gameplay lijkt me zeer geslaagd. btw heb jij deze game, indien ja: is er free roam.

  3. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    ok, de classics waren top he. herinner me de oude games nog, met scorpion en mysterio.

    ik vind de graphics heel goed voor een spiderman game, ook de gameplay lijkt me zeer geslaagd. btw heb jij deze game, indien ja: is er free roam.

    Ik denk dat er nog wel een review komt, gewoon ff wachten 😉

  4. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Ik denk dat er nog wel een review komt, gewoon ff wachten 😉

    wanneer denk je, wil namelijk geen twee weken wachten, verveel me rot.

  5. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Zijn genoeg andere sites met reviews 😛 voor het geval je echt niet kan wachten.

  6. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Zijn genoeg andere sites met reviews 😛 voor het geval je echt niet kan wachten.

    haha. weet ik, wou toch even jullie mening vragen.

  7. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    haha. weet ik, wou toch even jullie mening vragen.

    Ik vind het er wel leuk uitzien, ook de graphics zijn niet slecht ofzo.
    En als je de andere leuk vond zal deze je niet tegenvallen 😉

  8. 966 XP
    Timutz's avatar

    Er zit volgens mij wel free roaming in

  9. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Er zit volgens mij wel free roaming in

    Het zal spijtig genoeg wachten worden, deze game blijkt een ware hit te zijn. ik ben langs geweest bij de game mania en geen enkele game mania winkel hier in belgie heeft hem nog !