Forum

Topic: Fifa Street gegevens weg

Anoniem's avatar

Ik speelde Fifa Street vandaag, en ik heb best wel een goed team (93). Ik had een cup gewonnen en ook nog een trophy. Toen ik de Trophy wilde zien kwam ik bij de XMB menu maar het XMB menu laadde niet, je zag wel de incoontjes dat ze aan het laden waren, maar dat duurde wel 10 minuten. Ik kon niets doen, dus moest ik wel mn PS3 restarten. Heb ik dat gedaan, kom ik bij Fifa Street en er stond dat er geen spelgegevens waren aangetroffen. Ik checkte en ja… geen opgeslagen spelgegevens, alleen van de demo waren er nog. Hoe komt dat?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 257 XP
    iNSo's avatar

    Waarschijnlijk omdat je ps3 “vast” gelopen is een daardoor je savegame is beschadigd , dan kan hij hem niet meer lezen . Heb je beschadigde data tussen je savefiles staan ?

  2. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Waarschijnlijk omdat je ps3 “vast” gelopen is een daardoor je savegame is beschadigd , dan kan hij hem niet meer lezen . Heb je beschadigde data tussen je savefiles staan ?

    Nee, maar de trophy’s heb ik nog wel

  3. 257 XP
    iNSo's avatar

    ja dat kan kloppen , die worden in een apart bestand opgeslagen.

    Ik zou niet weten wat je eraan kan doen ( behalve van tevoren een back-up maken )
    Klote dat dat soort dingen gebeuren, voor mij betekend het meestal gewoon opnieuw beginnen.

  4. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Fatoeboy:

    Ik heb precies het zelfde gehad. De savedate file is beschadigd. Je moet dus helemaal opnieuw beginnen. Dan verwijder je de oude en start het spel op zodat hij automatisch een nieuwe kan aanmaken.