Forum

Topic: LittleBigPlanet™ Karting Beta

Anoniem's avatar

Nog iemand die toegang heeft tot de LittleBigPlanet™ Karting Beta?
In dit topic kunnen we ervaringen uitwisselen. Ik ben nu zelf nog aan het downloaden, dus het wordt morgen voor de eerste ervaring binnen is.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Voor diegene die net als ik geen code hebben, zie je hieronder 15 minuten gameplay… Beter iets dan niets toch… Die muziek klinkt in ieder geval alweer erg vrolijk… 😀

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g4rzt5DgDdU#!

  2. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    ik heb de beta gespeeld, het is een leuk spel. en ga hem ook kopen, maar ook omdat ik lbp2 nog steeds elke dag speel. als lbp karting uit is dan maak ik gameplay videos.

    kijk mijn channel vast.
    http://www.youtube.com/user/LBP2CHANNEL?feature=mhee

  3. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Heey,
    Ik heb hem vandaag ook binnen gehad en ik moet zeggen dat ik met de eerste race me al erg hebt vermaakt. Is het eventueel goed als ik jullie toevoegt ? Kunnen we een keer samen racen 🙂 ook ga ik deze game wel degelijk aanschaffen, wat een heerlijke game is het weer 🙂

  4. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Heb hem vanavond binnen gehad, alleen nog geen tijd gehad om te spelen!

  5. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Wie mij toe wil voegen: Tagname is chrisboers

  6. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Voor wie nog mee wil doen, je kan weer inschrijven!
    http://blog.eu.playstation.com/2012/07/19/littlebigplanet-karting-beta-registration-re-opens-for-24-hours/

    Edit: Alleen voor Plus leden…

  7. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Wie mij toe wil voegen: Tagname is chrisboers

    Invite is onderweg… 😉

    Ik helemaal blij met mijn kersverse Plus account… Gisteren LBP2 gedownload… vandaag LBP Karts… Maar ohhh wat duurt dat downloaden laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnggg… Moet nog wel een hele tijd geduld hebben….

  8. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    key ontvangen niet gedownload.
    Maar nu ik die trailer heb gezien geen interesse meer.

  9. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    key ontvangen niet gedownload.
    Maar nu ik die trailer heb gezien geen interesse meer.

    Niet?

    Ik was vanmorgen iets te vroeg wakker, maar zo had ik wel ff een uurtje de tijd om naar de Beta te kijken. En ik vind hem juist super leuk om te spelen. Ik weet niet of ik de volledige game zou kopen, daar ik LBP1 nog steeds niet uit heb en aan deel 2 zelfs nog moet beginnen. Maar misschien ook wel, ik hou op zich niet van race games in wat voor voertuig dan ook omdat de tracks me op een gegeven moment gaan vervelen. Maar dat is denk ik juist het leuke van LBP Karts, die geeft denk ik veel en veel meer afwisseling…

    Hoe dan ook heb ik me toch ff goed vermaakt… 😉

  10. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ook ik heb mijn eerste tracks gereden. Ik heb wel heel erg het idee dat ik in een LBP2 level aan het rijden ben. Ik heb LBP2 zelf nog maar net ontdekt, maar heb al wel veel amazing youtube filmpjes gezien. Ik heb het idee dat een beetje knutselaar zelf in LBP2 ook wel een kart-rondje kan maken. De tracks hebben ook wel heel erg veel herkenbare figuren langs de baan. De princes, wolken/sterren/bomen ed zijn rechtstreeks uit de ‘normale’ LBP gehaald.

    Vooralsnog zie ik LBP Kart dan ook als een mod op LBP2. Niet verkeerd natuurlijk, maar geen volwaardige retail-release.

    Dan nog wat dingen die mij opvielen: Online racen wilde bij mij niet, ik kon alleen meeliften met anderen die aan het rijden waren (dus niet zelf sturen), en bij het spelen van de 7 offline races werden de voltooide races niet geteld. Hij bleef aangeven dat ik 0/7 levels afgerond had.
    Wat ik ook jammer vind is dat de sixaxis tilt niet gebruikt wordt. Kart is vooral bedoeld voor (kleine) kinderen, en als mijn zoontje wil karten, dan beweegt hij de controller, niet de L1 pook. Ook gas geven met ‘X’ of “R2′ snapt hij niet. Ik mis dus een kiddie-setting.

    Dit weekeinde ga ik maar eens een eigen track proberen te maken. Kijken of ik een F1 track (Monaco?) rondje kan nabouwen.

  11. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Inmiddels heb ik wat meer tijd gestoken in de Beta en moet toch concluderen dat LBP Karts al snel redelijk eentonig wordt. Mede doordat een aantal dingen gewoon niet werken bij mij. Online rijden met anderen zit er niet in. Ik heb het zeggen en schrijven 1 keer meegemaakt dat er anderen online waren, maar joinen wilde niet lukken… Daarna zag ik nooit en te nimmer meer iemand online!

    Ook bij mij blijft maar aangegeven worden dat ik 0 van de 7 levels heb voltooid, nooit vind ik goodies etc. En dat terwijl ik de levels inmiddels al keer op keer opnieuw gespeeld heb. Kortom het werkt nog niet heel lekker allemaal…

    Tevens ik zie net als @Mithrandir LBP Karts niet echt als volwaardige een retail-release. Het is leuk voor even maar daarna wordt het al snel tijd voor een nieuwe disk in de PS3.

    Het is niet allemaal alleen maar slecht, grafisch vind ik het er leuk en goed uitzien. De besturing is easy, (ik mis de Sixaxis tilt niet), de muziek is lekker vrolijk, de parcours zien er goed uit etc. De Pod is zoals we deze gewend zijn…

    Het geheel wordt voor mij alleen een beetje overschaduwd door eentonigheid, hoewel LBP Karts online een stuk leuker zal zijn denk ik, heb ik tot dusver die kans nog niet gehad.