Forum

Topic: "Je reactie moet eerst worden goedgekeurd"

Anoniem's avatar

Als ik bij een Artikel comment en in die comment meerdere reply’s (@) zet dan krijg ik de melding “je reactie moet eerst worden goedgekeurd”. Hier erger ik me als ik eerlijk ben al enorm lang aan. Je moet dus wel dubbelposten (of tripleposten) als je op 2 of meer mensen in een Artikel wilt reageren. En dan krijg je het gezeur dat je niet mag dubbelposten/tripleposten. Beetje tegenstrijdig als het niet anders kan vind ik zo.

Hopelijk wordt er naar gekeken.

Gr. Patty. πŸ˜‰

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Aangezien je meerdere links plaatst moet dat inderdaad worden goedgekeurd, waar wil je dat ik naar kijk? πŸ˜›

  2. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Oh ligt dat daar aan… Ik wou al zeggen dat ik er zelf eigenlijk zelden last van heb, maar ik post ook niet vaak berichten waarin ik reageer op meerdere mensen. πŸ˜‰

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Aangezien je meerdere links plaatst moet dat inderdaad worden goedgekeurd, waar wil je dat ik naar kijk? πŸ˜›

    Dat je op meerdere mensen kan reageren in 1 Comment, zonder dat hij eerst moet worden goedgekeurd. πŸ˜›

    En hoe bedoel je / wat bedoel je met “Aangezien je meerdere links plaatst moet dat inderdaad worden goedgekeurd”?

  4. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Dat je op meerdere mensen kan reageren in 1 Comment, zonder dat hij eerst moet worden goedgekeurd. πŸ˜›

    En hoe bedoel je / wat bedoel je met “Aangezien je meerdere links plaatst moet dat inderdaad worden goedgekeurd”?

    Een ‘@’ is eigenlijk niets meer dan een link naar een vorige comment, als hier meerdere van zijn moeten de moderators het goedkeuren.

  5. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Een ‘@’ is eigenlijk niets meer dan een link naar een vorige comment, als hier meerdere van zijn moeten de moderators het goedkeuren.

    Oh zo. πŸ˜› Maar waarom moeten meerdere van zulk soort links in 1 comment dan worden goedgekeurd door moderators, en 1 zo’n link in een comment niet?

  6. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Als dit probleem zich voordoet kan je een privΓ© bericht sturen naar mij of 1 van de andere moderators.

  7. 2417 XP
    Sensu's avatar

    In dit geval had ik het al gezien in de chat en opgelost. πŸ˜‰ (Vrij snel dus, tijdens dat je even je hart ging luchten op het forum :p)

  8. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Slaat nergens op.