Forum

Topic: [[OOT] Foosball 2012

Anoniem's avatar

Is er nog iemand anders die onlangs Foosball 2012 aangeschaft heeft, en die zin heeft in een potje online tafelvoetbal?
Mijn PSN-id is chrisboers. Voeg me maar toe, dan spreken we wel een goeie tijd af.

Wat zijn jullie ervaringen met Foosball? Ikzelf vind het in ieder geval heerlijk spelen, en de PS3-Vita crossplatform integratie is echt geweldig goed. Niks geen transfarring gedoe, savegames worden gewoon automatisch van de ene naar de andere overgezet. Ideaal! Ikzelf vind de Vita versie trouwens lekkerder spelen dan de PS3 versie.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

1 reactie

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Eej, ik heb de demo geprobeerd en vond het eerlijk gezegd tegenvallen… Misschien moet ik de PS3-versie eens proberen (met Move bijvoorbeeld). Als het dan toch wat is, ga ik m misschien wel aanschaffen (zo duur is ie nou ook weer niet), moet zowiezo m’n PSN-tegoed nog opwaarderen voor Arcade Pinball…