Forum

Topic: PSX-Sense XP

Anoniem's avatar

Hiya,

Ik vroeg me af, waarvoor krijg je XP op deze site (dat altijd naast je naam staat als je ergens een reactie op plaatst) en wat kan je ermee doen?

Alvast bedankt!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Je krijgt XP door een Forum bericht te plaatsen of op een nieuwsbericht te reageren.
    Je kan er niks mee maar het staat er gewoon.
    Bij minder dan 150 Forum berichten ben je een Newbie, 150 is PSX Member, 500 is Senior Member en 1000 en meer is Elite.
    Volgens mij is dat het, oh wacht, je krijgt geen XP met Forum spelletjes, en je had het btw in het PSX Sense Feedback en Aankondigingen Topic moeten vragen maarja maakt niet uit.

  2. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Volgens mij ben je pas bij de 300 xp PSX member

  3. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Nee 150, kijk maar bij je zelf, je bent al Member en hebt 236 Forumberichten.

  4. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Nee 150, kijk maar bij je zelf, je bent al Member en hebt 236 Forumberichten.

    Uhhh… Ik ga voor de 300… ๐Ÿ˜‰

  5. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Jij bent bijna Member en ik bijna Elite. ๐Ÿ˜€ Jeej.. ๐Ÿ˜›

  6. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    En toch is het onzin lol,

    De xp betreft je aantal posts, maar kijk een naar de datum’s. ๐Ÿ˜‰

    Dan zie je meteen wie hier hoelang al zit lol. ๐Ÿ˜€ Dรกn pas ben je elite. ๐Ÿ™‚

  7. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    En toch is het onzin lol,

    De xp betreft je aantal posts, maar kijk een naar de datum’s. ๐Ÿ˜‰

    Dan zie je meteen wie hier hoelang al zit lol. ๐Ÿ˜€ Dรกn pas ben je elite. ๐Ÿ™‚

    Ja inderdaad zoals jij. Jij zit er al een maandje, en nu al Elite! Knap hoor!
    Haha. ๐Ÿ˜›

  8. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    een maandje? o.O

    Zeg maar 4 jaar lol….

    Geregistreerd: 13-05-2008
    In de tussentijd al moderator geweest (meerdere keren) maar wegens tijdgebrek weer gestopt….

  9. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    een maandje? o.O

    Zeg maar 4 jaar lol….

    Geregistreerd: 13-05-2008
    In de tussentijd al moderator geweest (meerdere keren) maar wegens tijdgebrek weer gestopt….

    Ja kzag het wel hoor. ๐Ÿ˜› Dan is 2073 XP wel redelijk. ๐Ÿ˜‰
    Ik nu zoยดn anderhalf jaar allen heb ik geen verjaardagen gevierd. xD

  10. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    XP is nog helemaal in een Beta versie, het staat nog op het verlanglijstje van PSX-Sense.
    Je kan er op het moment er niks mee, je krijgt er alleen extra wanneer je dagelijks online komt en berichten plaatst.

    Het promoveren van Newbie, Member, Senior Member & Elite word bepaald door je aantal posts. Precies zoals “De Zak Aardappelen” uitgelegd heeft.

  11. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    i know. ๐Ÿ˜‰

    Ik was erbij toen het werd ingevoerd lol

  12. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    Super! bedankt voor de reacties ieder1! ๐Ÿ˜€

  13. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Je krijgt XP door een Forum bericht te plaatsen of op een nieuwsbericht te reageren.
    Je kan er niks mee maar het staat er gewoon.
    Bij minder dan 150 Forum berichten ben je een Newbie, 150 is PSX Member, 500 is Senior Member en 1000 en meer is Elite.
    Volgens mij is dat het, oh wacht, je krijgt geen XP met Forum spelletjes, en je had het btw in het PSX Sense Feedback en Aankondigingen Topic moeten vragen maarja maakt niet uit.

    thnx bro vroeg me dat altijd al af lol

  14. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    ik ben nog een newbie ;(

  15. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    Ik zit hier nu ook alweer een tijdje :p

  16. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    ik ben nog een newbie ;(

    Ik zou me er niet zo’n zorgen over maken… Uiteindelijk zegt het niet zo veel… Toch?

  17. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Ik zou me er niet zo’n zorgen over maken… Uiteindelijk zegt het niet zo veel… Toch?

    xD ik weet

  18. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    xD ik weet

    Oh maar nu zie ik wel dat je ook met meer dan 300 XP nog steeds Newbie bent… Dat had ik dan weer niet verwacht…

  19. 81 XP
    Eric's avatar

    Je krijgt XP door een Forum bericht te plaatsen of op een nieuwsbericht te reageren.
    Je kan er niks mee maar het staat er gewoon.
    Bij minder dan 150 Forum berichten ben je een Newbie, 150 is PSX Member, 500 is Senior Member en 1000 en meer is Elite.
    Volgens mij is dat het, oh wacht, je krijgt geen XP met Forum spelletjes, en je had het btw in het PSX Sense Feedback en Aankondigingen Topic moeten vragen maarja maakt niet uit.

    Bedankt vroeg het mij ook altijd al af.

  20. 81 XP
    Eric's avatar

    Bedankt allemaal vroeg het mij altijd al af.

  21. 81 XP
    Eric's avatar

    Bedankt allemaal vroeg het me altijd al af.