Forum

Topic: Portable Battery Charger

Anoniem's avatar

Ik ben nog atijd heel blij met mijn PS Vita, alleen loop ik steeds tegen het probleem aan dat ik met gamen moet stoppen omdat de accu leeg is. Thuis is het uiteraard geen probleem, het snoer wat bij de PS Vita geleverd wordt is voor mij lang genoeg om te kunnen gamen en opladen tegelijk. Maar ja, ik kocht mijn PS Vita uiteraard niet voor thuis.

En dus ging ik opzoek naar eventuele oplossingen en vond ik deze Portable Battery charger, maar zijn er mensen die al enige ervaringen op het gedaan met deze charger? Zo vraag ik me nog altijd af of je deze charger moet laden via een USB kabel aan je laptop of PC of dat je hem gewoon kan opladen via een stopcontact.

Deze charger is te koop o.a. bij Gamemania voor €49,95
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=26972

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Hmm misschien kan je op youtube ff een unboxing kijken, zie je ook meteen welk snoer is mee geleverd en wat voor een aansluiting.

  2. 8838 XP
    7th-son's avatar

    http://www.debestedeal.com/WebRoot/StoreNL2/Shops/499688353/4F20/8775/267D/4A2C/0CFD/C0A8/28BD/8D7F/188018-B01.png

    Ik ben nog atijd heel blij met mijn PS Vita, alleen loop ik steeds tegen het probleem aan dat ik met gamen moet stoppen omdat de accu leeg is. Thuis is het uiteraard geen probleem, het snoer wat bij de PS Vita geleverd wordt is voor mij lang genoeg om te kunnen gamen en opladen tegelijk. Maar ja, ik kocht mijn PS Vita uiteraard niet voor thuis.

    En dus ging ik opzoek naar eventuele oplossingen en vond ik deze Portable Battery charger, maar zijn er mensen die al enige ervaringen op het gedaan met deze charger? Zo vraag ik me nog altijd af of je deze charger moet laden via een USB kabel aan je laptop of PC of dat je hem gewoon kan opladen via een stopcontact.

    Deze charger is te koop o.a. bij Gamemania voor €49,95
    http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=26972

    het lijkt mij erop dat je hem kunt opladen met een usb kabeltje
    dat zou dus betekenen dat je dat ding op alle bedenkbare manieren zou kunnen opladen

  3. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Hmm misschien kan je op youtube ff een unboxing kijken, zie je ook meteen welk snoer is mee geleverd en wat voor een aansluiting.

    Tja, dat was vroeger… Tegenwoordig koop je iets van Sony maar moet je nog wel wat er bij kopen om het überhaupt te kunnen gebruiken… Zo wordt deze Portable Battery Charger verkocht ZONDER kabels… Eigenlijk te gek voor woorden..

  4. 8838 XP
    7th-son's avatar

    Tja, dat was vroeger… Tegenwoordig koop je iets van Sony maar moet je nog wel wat er bij kopen om het überhaupt te kunnen gebruiken… Zo wordt deze Portable Battery Charger verkocht ZONDER kabels… Eigenlijk te gek voor woorden..

    waarschijnlijk omdat iedereen wel zo een kabeltje heeft?
    het zal gewoon zo een kabeltje zijn waarmee je je controller ook oplaad

  5. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    waarschijnlijk omdat iedereen wel zo een kabeltje heeft?
    het zal gewoon zo een kabeltje zijn waarmee je je controller ook oplaad

    Maar dat is nog een gewone USB aansluiting, tegenwoordig zie toch steeds vaker mini USB. Ik blijf het raar vinden dat men producten verkoopt die je eigenlijk niet eens kunt gebruiken tenzij je de benodigdheden ofwel al in huis hebt of er nog bij moet kopen.

    Ik kan genoeg info vinden op het net over wat je allemaal kunt opladen met de charger, maar niet hoe je de charger zelf oplaadt en dat is juist voor mij van belang. Ik moet hem wel gewoon in een stopcontact kunnen opladen.

  6. 247 XP
    Tony's avatar

    Snap het aan de andere kant ook wel, zo kom je wel milieubewust over als bedrijf door er geen oplader bij te verkopen.

  7. 8838 XP
    7th-son's avatar

    Maar dat is nog een gewone USB aansluiting, tegenwoordig zie toch steeds vaker mini USB. Ik blijf het raar vinden dat men producten verkoopt die je eigenlijk niet eens kunt gebruiken tenzij je de benodigdheden ofwel al in huis hebt of er nog bij moet kopen.

    Ik kan genoeg info vinden op het net over wat je allemaal kunt opladen met de charger, maar niet hoe je de charger zelf oplaadt en dat is juist voor mij van belang. Ik moet hem wel gewoon in een stopcontact kunnen opladen.

    ff op google gezocht voor je
    je laad hem op met de PSvita lader zelf 🙂

  8. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    ff op google gezocht voor je
    je laad hem op met de PSvita lader zelf 🙂

    Hey thanks…!!! En hierbij heb ik dus mijn antwoord… 😀 Kan dus gewoon opgeladen worden via het stopcontact… 🙂