Forum

Topic: Weet iemand welke host en welke site-builders psx-sense gebruikt?

Anoniem's avatar

Het onderwerp legt t allemaal uit 🙂 Ik wil graag weten welke host psx-sense heeft, aangezien het zo snel is, en ook welke site-builder ze hebben gebruikt om hun site te maken.

Alvast bedankt!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 1034 XP
    mickvl's avatar

    WordPress toch?

  2. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Voor de frontpage gebruiken we WordPress en voor het forum gebruiken we vBulletin. Welke host we gebruiken weet ik niet.

  3. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Het onderwerp legt t allemaal uit 🙂 Ik wil graag weten welke host psx-sense heeft, aangezien het zo snel is, en ook welke site-builder ze hebben gebruikt om hun site te maken.

    Alvast bedankt!

    Gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom wil je dat weten?

  4. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Het onderwerp legt t allemaal uit 🙂 Ik wil graag weten welke host psx-sense heeft, aangezien het zo snel is, en ook welke site-builder ze hebben gebruikt om hun site te maken.

    Alvast bedankt!

    Valt in principe allemaal te tracen en op te zoeken in de broncode toch? Engine van de voorpagina is WordPress en het forum draait op vBulletin. Met name vBulletin is zwaar aangepast en ook voor WordPress heb ik een eigen template gebouwd. Hosting gebeurd op een dedicated server van Worldstream.