Forum

Topic: [GEZ] Meerdere PS3 Games

Anoniem's avatar

Hiya,

De laatste tijd ben ik op zoek naar een aantal PS3 games voor een zacht prijsje, dus hoe kan dat nou beter dan 2e hands? Ik hoop dat jullie ze hebben liggen en willen verkopen.

Games die ik zoek:

Assassins Creed Revelations
Jak & Daxter Trilogy
Final Fantasy XIII-2
NFS: Hot Pursuit
Homefront
SSX

Als je andere games hebt liggen die niet in de lijst staan, meld het hieronder even met de prijs, want ik wil graag eens wat andere games uitproberen dan mijn standaard game series. (De Games moeten trophy support hebben)

Ik ben benieuwd wat jullie te bieden hebben! Als je in veenendaal woont zou het helemaal mooi zijn want dan kan ik hem op komen halen!

Have A Nice Day,
Marc

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 71 XP
    Klijn4's avatar

    Ik heb Final Fantasy XIII-2 & Homefront liggen voor je.
    Wat zou je er voor willen geven?

  2. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    Ik heb Final Fantasy XIII-2 & Homefront liggen voor je.
    Wat zou je er voor willen geven?

    hiya, ik kijk over een uurtje even, want ik ga eerst live de persconferentie van EA kijken! http://live-event.ea.com/gamescom/
    heb je btw nog andere games waar je vanaf wilt? 😀

  3. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Heb revelations zonder code, heb je iets te ruil?

  4. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    Heb revelations zonder code, heb je iets te ruil?

    sorry, heb niets te ruil, behalve een Sealed Sports Champions (move) game. maar hoeveel wil je ervoor hebben? (en hoeveel kost de online pass>)

    Ik heb Final Fantasy XIII-2 & Homefront liggen voor je.
    Wat zou je er voor willen geven?

    Homefront 5 euro en voor FF XIII-2 15?

  5. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    Ik heb Final Fantasy XIII-2 & Homefront liggen voor je.
    Wat zou je er voor willen geven?

    Reactie zou fijn zijn ^.^

  6. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ik heb hem met code eventueel voor je, maar weet niet hoe dit in ze werkgaat enzo lolbtw.. heb jij misschien geen leuke ruil spelletjes?

  7. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    ik heb hem met code eventueel voor je, maar weet niet hoe dit in ze werkgaat enzo lolbtw.. heb jij misschien geen leuke ruil spelletjes?

    Revelations met code? super! hoeveel wil je ervoor? ps, ik denk (heb dit ook nog nooit eerder gedaan) dat het zo gaat: we spreken een prijs af, dan stuur jij het spel op (ik stuur mijn adress via prive message) en betaal ik overeengekomen bedrag (jij noemt in een personnal message je bankrekening waarna ik het overeengekomen bedrag erop stort). Als je in veenendaal woont kan het makkelijker: ik kom bij je langs en koop hem XD.

  8. 71 XP
    Klijn4's avatar

    sorry, heb niets te ruil, behalve een Sealed Sports Champions (move) game. maar hoeveel wil je ervoor hebben? (en hoeveel kost de online pass>)

    Homefront 5 euro en voor FF XIII-2 15?

    Als je van Homefront 5 euro maakt dan hebben we een deal.

    Reactie zou fijn zijn ^.^

    Als je van Homefront 10 euro maakt hebben we een deal.

  9. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    Als je van Homefront 5 euro maakt dan hebben we een deal.

    Als je van Homefront 10 euro maakt hebben we een deal.

    10 vind ik voor homefront een beetje veel als ik hem krasvrij gemaakt en met garantie voor 12 bij de gamemania kan halen:
    http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=25117