Forum

Topic: [OOT] Gravity Rush

Anoniem's avatar

Welkom in de wondere wereld van het actiespel Gravity Rush. Begeef je in de mystieke stad Hekseville en ontdek krachten die de wetten der zwaartekracht tarten. Stort je op een episch avontuur waarin je de unieke besturing van het PlayStation Vita-systeem ten volle gebruikt. Manipuleer de zwaartekracht en de 3D-ruimte. Vergaap je aan op Japanse en Europese animaties.

Gravity Rush voor de PlayStation Vita speelt zich af in een wereld waarin de speler de zwaartekracht controleert. Dit doe je door gebruik te maken van de mogelijkheden van de Vita. Kantel je spelcomputer, gebruik het aanraakscherm en druk op de knoppen van jouw Playstation Vita.

In Gravity Rush speel je met een heldin die zoekt naar haar eigen verleden om de toekomst te kunnen redden. Er is echter een probleem, want de wereld dreigt langzaam maar zeker uit elkaar te vallen. Het is jouw taak ook deze ramp te voorkomen!

So I was playing Gravity Rush…

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 264 XP
    RObinGoncalves's avatar

    Best Playstation Vita game.

  2. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Daar ben ik het 100% mee eens. Wat een TOPGAME! Best een flinke tijd geleden dat ik (PS3 meegerekend) zo’n goede game heb gespeeld.

  3. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Wat vind je er nou zo vreselijk goed aan? Ik ben er nog mee aan het stoeien, tot dusver heb ik de besturing nog niet echt onder de knie. Leuk dat je ook op muren kan lopen, maar ik zie vaak te laat dat ik op een muur loop en niet op de grond zoals ik zelf dacht.

    Het verhaal vind ik tot nu toe wel leuk in elkaar zitten.

  4. 1034 XP
    mickvl's avatar

    De graphics zijn prachtig, het is superorigineel en als je de besturing onder de knie hebt is het ook gewoon superleuk om een beetje rond te sliden (rechtsonder/linksonder touchscreen, sturen met tilt) of rond te vliegen en telefooncellen kapot te maken. De story is ook erg leuk.

  5. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ik kom gewoon tijd te kort om de game de volle aandacht te geven die het verdiend. Gisteren was uiteraard de persconferentie van Sony op de Gamescom. Die wilde ik zien, daarnaast wilde ik ook verder met Mass Effect 2, de game die me blijft boeien. Maar vandaag laatste werkdag, dan lekker lang weekend van 4 dagen dus uiteindelijk moet dat wel goed komen.

    Het worden voor mij 4 dagen in het teken van gamen, het wordt weer erg warm weer waar ik niet van hou dus ik sluit me lekker op in huis… PS3 aan, PS Vita aan en genieten maar… 😀

    Ik ga op zeker verder met Gravity Rush!

  6. 227 XP
    MarcoM's avatar

    Ik ben nu in Chapter 17 aanbeland. Er waren sommige levels bij die me een beetje aan de film The Cell deden denken. De leeftijdsclassificatie van 12+ snap ik niet echt. Ok er zit geen bloed in ofzo , maar het verhaal is behoorlijk donker met die kindjes die ergens van hun ouders gescheiden leven.

    Maar wat een top game. Echt heel appart en mooi. Muziek is ook super.

  7. 264 XP
    RObinGoncalves's avatar

    Ik ben nu in Chapter 17 aanbeland. Er waren sommige levels bij die me een beetje aan de film The Cell deden denken. De leeftijdsclassificatie van 12+ snap ik niet echt. Ok er zit geen bloed in ofzo , maar het verhaal is behoorlijk donker met die kindjes die ergens van hun ouders gescheiden leven.

    Maar wat een top game. Echt heel appart en mooi. Muziek is ook super.

    Yep hahaha dat blauw harige kind was eng man hahaha

  8. 227 XP
    MarcoM's avatar

    En uitgespeeld. Ja dit was de beste Vita game. Super ervaring.