Forum

Topic: [GEZ] Vinniewalkers lijst met gezochte games

Anoniem's avatar

Beste forumleden,

Ik heb mijn PS3 pas sinds begin dit jaar en moet nog een boel games aanschaffen om mijn wishlist compleet te maken. Daarom zet ik hieronder een lijst neer met de games die ik in ieder geval zoek.

Even een aantal belangrijke dingen:
– Ik betaal euro’s, ik ruil niet en ik verkoop geen games.
– Ik sta nog niet op vertrouwd hier. Ik ben al vele jaren actief op marktplaats.
Ik verwacht hier geen problemen aangezien ik eerst betaal en er daarna pas verzonden wordt.
– De lijst is vrij uitgebreid. Dit betekent dat het kan gebeuren dat op het moment dat ik een goed aanbod krijg ik wellicht niet direct het geld heb. Ik verwacht dat dit begrepen wordt en dat ik hierdoor niet op een eventuele blacklist kom te staan (ik zag degene die hier op de blacklist stond om een soort-gelijke reden er staan).
– Dit zijn in principe de enige games die ik zoek. Mocht je een spel hebben liggen waarvan je denkt dat het echt een classic is die ik in me collectie moet hebben, dan mag je best een bod doen.

De games die ik zoek:
– God of War 1/2 (HD editie)
– God of War 3
– Darksiders 1 + 2
– Saints Row 2
– The Orange Box

Mocht een van deze games een online pass oid. hebben dan hoor ik het graag. In dat geval koop ik de game nieuw en verwijder ik hem van de lijst hierboven.

Ik verwacht dat de games zo goed als nieuw zijn. Normaal of platinum maakt me weinig uit maar ik zou wel graag willen weten als de game platinum is.

Alvast bedankt voor jullie reacties

PS.
Op dit moment heb ik hier liggen:
Assassin’s Creed 1, 2, Brotherhood en Revelations
Bioshock 1 + 2
Battlefield 3
Batman Arkham Asylum
Batman Arkham City
Borderlands
Crysis 2
Dead Space 1 + 2
Devil May Cry 4
Fallout New Vegas
Far Cry 2
GTA IV + episodes of LC
LA Noire
Max Payne 3
Medal of Honor
Metal Gear Solid 4
Red Dead Redemption GOTY edition
The Elder Scrolls: Skyrim
Uncharted 1-3

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 71 XP
    Klijn4's avatar

    Ik heb Bioshock2 voor je liggen, hoeveel bied je ervoor?

  2. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Bioshock 2 is nieuw voor 12 euro te bestellen, dus geef maar aan wat je er minimaal voor wilt hebben. Het zal niet veel worden maar als je er vanaf wilt moet je het zeggen.

  3. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Flink aantal van de lijst via marktplaats in kunnen kopen, waaronder Bioshock 2. Succes met de verkoop Klijn4.

  4. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Kick, nieuwe games toegevoegd.

  5. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Wat vraag je voor Medal of Honor en MaxPayne 3 ? Heb namelijk wel intresse in die 2 titels 🙂

  6. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Hi…

    Ik heb Skyrim hier liggen eventueel met official strategy guide…. Jij hebt Little Big Planet 2… Die wil ik graag hebben…

    Ik heb de disk van LBP2 zelf ook wel, maar uitgeleend aan een vriendin van me en haar dochter is er zo blij mee, dat ik me redelijk zwaar lullig voel om de disk terug te vragen, nu speel ik zelf de digitale versie, maar mocht ik die uit ruimte gebrek eens moeten wissen heb ik in ieder geval de disk nog…

    Is ruilen een optie?

  7. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Wat vraag je voor Medal of Honor en MaxPayne 3 ? Heb namelijk wel intresse in die 2 titels 🙂

    Ik doe in principe geen van mijn games weg dus ruilen / verkopen is geen optie.

    @Bappie-NL
    Little Big Planet 2 is daar eigenlijk als enige een uitzondering op. Dat is de enige titel die ik niet verwacht snel weer te spelen. Wellicht op de Vita als ik de game wil spelen. Dus ik zou LBP2 graag tegen Skyrim ruilen.

    Wat zou je eventueel voor bijbetaling willen met de official strategy guide erbij?

  8. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Oeps sorry… Ik zie nu pas dat ik advertentie niet goed heb gelezen, er staat best duidelijk in dat je niet wilt ruilen. Toch ben ik wel blij dat je voor LBP2 een uitzondering wilt maken. 😉

    Tja, wat wil ik er bij voor de guide? Een tientje is denk ik wel netjes toch? Plus verzendkosten… Alles verkeert uiteraard in goede staat.

  9. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Oeps sorry… Ik zie nu pas dat ik advertentie niet goed heb gelezen, er staat best duidelijk in dat je niet wilt ruilen. Toch ben ik wel blij dat je voor LBP2 een uitzondering wilt maken. 😉

    Tja, wat wil ik er bij voor de guide? Een tientje is denk ik wel netjes toch? Plus verzendkosten… Alles verkeert uiteraard in goede staat.

    Mooi dat je het aanbod toch deed, want de ruil vind ik een goede deal!
    De guide laat ik liever zitten. Ik was even aan het zoeken wat het in zou houden, maar zie dat IGN een hele iPad app heeft met complete walkthrough en nog veel meer.

    Ruilen we LBP2 en Skyrim dan gewoon?
    Stuur me maar een bericht, dan regelen we het zo spoedig mogelijk :).

  10. 2457 XP
    peyj's avatar

    Saints Row 3 gebruikt trouwens een online pass.

  11. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Ik heb hier nog een Saints Row 2 liggen, nog interesse? Ik hoor het wel van je. *HINT* Ik heb nog geen AC: Brotherhood & Revelations gedaan *HINT* haha, ik hoor het wel!

  12. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Saints Row 3 gebruikt trouwens een online pass.

    Bedankt voor je melding, ik zal de game hier weghalen en dan binnenkort nieuw aanschaffen.

    @Larssonio

    Ik wil Saints Row 2 best hebben. Helaas voor jou gaan mijn Assassin’s Creed titels nooit weg.

  13. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Bedankt voor je melding, ik zal de game hier weghalen en dan binnenkort nieuw aanschaffen.

    @Larssonio

    Ik wil Saints Row 2 best hebben. Helaas voor jou gaan mijn Assassin’s Creed titels nooit weg.

    Haha, zoiets dacht ik al =p nou, ik hoor wel wat je er voor over hebt 🙂

  14. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Haha, zoiets dacht ik al =p nou, ik hoor wel wat je er voor over hebt 🙂

    Daarom zette ik in principe erbij dat ik niet verkoop en ruil ;).
    Als de game geen online pass heeft wil ik ‘m eind van deze maand graag overnemen voor 10 incl.

    Skyrim geruild met Bappie-NL!

  15. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Daarom zette ik in principe erbij dat ik niet verkoop en ruil ;).
    Als de game geen online pass heeft wil ik ‘m eind van deze maand graag overnemen voor 10 incl.

    Skyrim geruild met Bappie-NL!

    Mwah, dan zie ik er persoonlijk van af 😉 had gehoopt op een ruiltje zodat ik ook weer eens wat nieuw gamevoer heb xD

  16. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Mwah, dan zie ik er persoonlijk van af 😉 had gehoopt op een ruiltje zodat ik ook weer eens wat nieuw gamevoer heb xD

    De enige game in mijn collectie die ik bereid ben te ruilen is Devil May Cry 4.