Forum

Topic: Filesysteem beschadigd

Anoniem's avatar

Beste mensen, toen ik net mijn ps3 wilde aanzetten viel de stroom uit. Vervolgens wilde ik hem aanzetten en kreeg ik de melding filesysteen beschadig, nadat ik hem geformateerd heb is het de bedoeling dat hij opnieuw opstart. Dit doet hij echter niet. Op het moment dat ik de stroom er weer uit heb gehaald kreeg ik dezelfde melding. Ik heb vanalles geprobeerd, dus ook starten in veilige modus om vervolgens voor optie 3, 4 en 5 te kiezen. Als ik dit doe staat er ”bezig met voorbereiden… Een ogenblik geduld.” maar hier blijft het ook bij. Rechts boven in het scherm staat een icoontje dat blijft draaien dus mijn ps3 is wel bezig maar op de een of andere manier doet hij niet wat hij moet doen. Wie weet wat ik kan doen om dit probleem te verhelpen?

Mvg,

Hoppa

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Oh ik heb dit heel lang geleden ook eens aan de stok gehad met een PS3 Fat doordat die PS3 gewoon zo maar ineens nog wel eens uitviel…. Ook ik dacht toen dat het nooit meer goed zou komen, maar de PS3 toen heel lang gewoon aan laten staan en uiteindelijk is het toen wel goed gekomen. Ik weet ook niet hoe lang de melding “bezig met voor te bereiden” in beeld heeft gestaan. Ik heb de PS3 toen aan laten staan en ben naar bed gegaan… De volgende morgen deed ie het weer…

    Ook niet voor lang, want al snel daarna was de laser kapot en toen was ik het zat.

  2. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=kRTZSjEbkws

    Dit miss?

  3. 5 XP
    HoppaKee's avatar

    al geprobeerd, blijft hangen bij preparing… please wait.

  4. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    waarom staat deze topic in ‘psvita’