Forum

Topic: Welke games koop jij dit najaar?

Anoniem's avatar

Het einde van de de zomer nadert langzaam maar zeker en er komen de komende maanden een heleboel nieuwe games aan. Alleen voor Playstation 3 bezitters komt er al een boel aan, daarnaast breidt de gamecollectie van de Vita uit en voor de multiplatform spelers wordt het nog moeilijker. Er komt zelfs nog een Wii U aan.

De vraag is dus, waar besteed jij geld aan dit najaar?
Reacties mogen games zijn voor elk platform (meld dit er dus bij).
Wel moeten het games zijn die dit najaar pas releasen, dus geen games die al een tijd uit zijn maar je toch bij je collectie wilt voegen.
Andere bestedingen zijn niet belangrijk hier.

Ik trap af met mijn lijst.
PS3:
Fifa 13
Dishonored
Medal of Honor Warfighter
Assassin’s Creed 3
Need for Speed Most Wanted
Call of Duty Blackops 2
Playstation Allstars Battle Royale (+Vita versie, cross buy)
Far Cry 3

PS Vita (haal ik deze week op :)):
Little Big Planet PSVita
Assassin’s Creed Liberation
Need for Speed Most Wanted
Call of Duty Blackops Declassified

Post jou lijst en discusseer er op los!

Aangezien ik niet één geschikt forum kon vinden voor dit topic heb ik het bij PS3 gezet. Ik verwacht dat de meesten op dit forum hoofdzakelijk games voor hun PS3 kopen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

  1. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Leuk idee !! Ik wil heel veel games nog wel aanschaffen die dit najaar uitkomen, maar ik heb simpel zat er geen geld allemaal voor. Dus ik moet keuzes maken, waarschijnlijk komen er nog wel meer hoor, vanwege kerst/sinterklaas etc. Maargoed hier het lijstje wat ik zeker gaat halen.

    Ps3 :
    Black ops 2 ( limited editie )
    Medal of honer warfighter
    Far cry 3
    —————
    Evt, assassins creed 3

    Vita :
    LittleBigPlanet
    Assassins creed 3
    Black ops declassified ( alhoewel ik nog meer wilt weten van deze titel voor aanschaf, vanwege de studio van Resistance Burning skies erachter zit…)

  2. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Black Ops 2 en MoH waarschijnlijk. Anders Fifa 13.

  3. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Owjaaa fifa 13 helemaal vergeten !!!

    Herstel ps3 :
    Black ops 2 (limted editie)
    Fifa 13
    Medal of honor warfigter

  4. 742 XP
    Larssonio's avatar

    FIFA 13, Dishonored en Hitman: Absolution.

  5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Black Ops 2, Fifa 13 & Hitman.

  6. 94 XP
    Maks-PSVita's avatar

    Ik heb hetzelfde probleem als rva_96. Ik moet keuzes maken, ik heb wel een baantje, maar het is nou net niet zo dat het met bakken uit de hemel komt. Ik moet ook keuzes maken:

    PSVita:
    AC: Liberation
    FIFA 13
    CoD: Declassified / Killzone Mercenary
    (LittleBigPlanet Vita)

    Ik twijfel nog wel bij alle games, FIFA koop ik waarschijnlijk alleen als je tegen PS3 kan spelen (waar ik wel van uit ga), AC: Liberation heeft me nog steeds niet helemaal overtuigd en van CoD: Declassified heb ik nauwelijks wat gezien (ook van Killzone niet). En als er dan, met alle pech, niks meer over blijft, staat er nog LittleBigPlanet. Daar twijfel ik geen moment over, gezien het vanaf het begin af aan al goed uit zag.

  7. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Lastig om hier keuzes te maken, ik zit met hetzelfde probleem. Moet eigenlijk nog 1 á 2 wegstrepen (en dan heb ik al erg veel games gekocht).

  8. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ik wil BO2 en AC3 toch wel heel erg graag…. MoH gaat hem niet worden.. ‘TENZIJ” DIT SPEL NUMMER 1 IN DE VERKOOP KOM OFZ XD

  9. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik verwacht wel dat Medal of Honor het goed gaat doen. De multiplayer ziet er erg gelikt uit en de beta van Battlefield 4 zit er bij.

  10. 133 XP
    Darkstalker's avatar

    Tekken Tag Tournament 2, Doom 3, Hitman, Dragon Ball Z HD collection en natuurlijk One Piece. Misschien ook nog wel de nieuwe F1 game (2012, niet die andere rommel) en LEGO Lotr… Veel te veel dus…

  11. 236 XP
    RS-010's avatar

    Fifa 13 , Medal of honor warfighter en Hitman absolution

  12. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ik hoop de:

    HD collectie van Kingdom Hearts (Cross-Play)
    The Last Guardian (PS3)
    GTA V (PS3)
    Persona 4: The Golden (PS Vita)

    Maar die zullen de winkelschappen hoogst waarschijnlijk niet gaan bereiken voor die tijd en ook niet altijd op de door mij gewenste manier, dus wordt het:

    Assassins Creed III
    Epic Mickey 2: The Power of Two
    Tales of Grace (misschien)

    Een PS3 game die ik in de gaten hou is Dishonored.

    Voor de PS Vita:

    Assassin’s Creed: Liberation
    Ratchet & Clank: Q Force
    Little Big Planet: Portable

    Er zullen vast nog wel meer games bij komen… Alleen kom ik er nu ff niet op.

  13. 264 XP
    RObinGoncalves's avatar

    Playstation Vita:

    All Stars Battle Royale
    Assasins Creed III : Liberation
    Call of Duty : Black Ops Declessified
    Fifa 13
    Little Big Planet??
    Need For Speed Most Wanted
    Rachet & Clank Q Force
    Sonic & AllStar Racing Transformed

    Genoeg Vita titels toch haha, ik heb zelf geen PS3.

  14. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Uhm… weet niet wanneer alle games uitkomen(najaar of begin volgend jaar) maar hier mijn lijstje

    – Ratchet & Clank: Q-Force – Instant Buy
    – Black Ops 2 – Instant Buy
    – The Last of Us – Instant Buy
    – Fifa 13 – Instant Buy
    – God of War: Ascension – Instant Buy
    – Darksiders 2
    – Dead Space 3
    – Assassins Creed 3
    – Crysis 3
    – Medal of Honor: Warfighter

    Lijkt me vrij duidelijk:) Fifa en Cod zijn standaard:) The Last of Us is van Naughty Dog en de beelden zijn awesome tot nu toe. Ratchet & Clank is gewoon Tha Bomb een van me favoriete animatie figuur

  15. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    games die ik al gepreordered heb:
    Medal of Honor Warfighter
    Assassin’s Creed 3
    Borderlands 2
    Far Cry 3

    games waarvan ik de releasedatum niet weet:
    Doom 3 BFG
    Tomb Raider
    The last of us
    nieuwe Metro

    denk dat ik Black ops 2 maar oversla heeft me niet kunnen overtuigen na MW3 wat ik gigantisch slecht vond

  16. 846 XP
    Thijs's avatar

    Assassins creed 3, misschien ook nog MoH: Warfighter, geen BO2, die wordt waarschijnlijk een grote faal.

  17. 2457 XP
    peyj's avatar

    Most Wanted en Black Ops II zeker.Far Cry 3 lijkt me ook geweldig, maar ik wil toch eerst een review zien.. AC wacht ik wel totdat die goedkoper is:P.

  18. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    Mijn Lijstje

    PS3
    Assassins Creed III – gepre-orderred
    Need For Speed Most Wanted – gepre-orderred
    Ratchet and Clank Qforce – Zodra er ergen pre-order bonussen bijgeleverd worden: gepre-orderred
    Watch Dogs – Grappig deze. mijn moeder (56!) had wat gelezen en trailer gezien van de game en koopt hem voor me XD ze vond hem er zo cool uit zien LOLZ!

    PS Vita
    Assassins Creed III Liberation – gepre-orderred
    Ratchet and Clank Qforce – Gratis wanneer ik de PS3 versie heb
    Need For Speed Most Wanted – Zolang deze ook over Cross-Buy beschikt
    Killzone Mercenary

  19. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    mijn moeder (56!) had wat gelezen en trailer gezien van de game en koopt hem voor me XD ze vond hem er zo cool uit zien LOLZ!

    hahaha luxe hoor, ik heb 2x een game van me ouders gekregen, COD 4 bij aanschaf van me ps3 en black ops vanwege de goede prestaties op school en het overgaan naar een hoger niveau:) Als ik zeg ik ga een nieuwe game halen zeggen ze ga een nieuw leven lijden 😛 Haters:P

  20. 993 XP
    rickaa12's avatar

    Fifa 13 en Assassin’s Creed 3