Forum

Topic: Headset Ruis

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik heb net een nieuwe Headset en alles werkt prima alleen ik hoor een ( lichte ) ruis in de achtergrond. Ook nogsteeds als ik alle knopjes uitdoe.
Uit mn TV komt ook een lichte ruis maar deze Headset pikt dat misschien op, maar mijn vorige niet? Veel geprobeerd maar helaas. Als je me kan helpen graag!
Tis btw deze Headset: Sharkoon X Tatic SP.
DZA

Oh laat maat, die ruis hoort bij deze Headset helaas omdat hij via USB is aangesloten, helaas.
Slotje!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    Dit heb ik ook met mijn Turtle beach bij de tv. Ik kan het wegwerken door het volume schijfje op mijn headset op ongeveer 60% te zetten en dan is de ruis weg, hoe hard ik het geluid van de tv ook zet.

    Volgensmij komt dit doordat de TV een hoge dosis straling uitzend, want hoe dichter ik bij de tv kom met mn headset hoe harder de ruis is. bij mijn laptop heb ik hier geen last van.

    Als je geen volumeknop op je headset/aan de snoer van de headset hebt zitten weet ik niet hoe je het op moet lossen.

    Suc6!

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    1 topic is genoeg he volgende keer.

  3. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    1 topic is genoeg he volgende keer.

    Snap ik, maar het is een beetje raar want dat eerste Topic registreerde niet zo leek het want hij stond niet in de lijst en op de Forum Voorpagina na een tijdje, erg raar. Maar sorry.

  4. 846 XP
    Thijs's avatar

    Even een beetje off topic maar is die headset goed?

  5. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ja hij is zeker goed. Te vergelijken met de TB PX21, iets beter denk ik zo. Enige nadeel is dus die lichte ruis en een beetje kleine microfoon.
    Voor de rest erg comfortabel, oorschelpen draaien en het voelt niet te licht maar ook niet te zwaar aan. Geweldig.
    40 MM Speakers vind ik erg chill. Zelfde regeling volume etc. als TB.