Forum

Topic: NAT-Type PSVita

Anoniem's avatar

Hallo Sensers!

Ik heb vandaag Resistance Burning Skies ontvangen, maar nu kan ik de online niet spelen omdat het NAT-type 2 moet zijn en die staat bij mij op 3. Ik heb geen idee hoe dit moet en heb een hoop gegoogled, maar zonder resultaat. Ik heb een KPN ExperiaBox ARV 7515. Heb echt vanalles geprobeerd, maar ik denk dat ik het beste aan mensen kan vragen die eenzelfde soort ervaring hebben gehad.

Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen!!!

Bedankt!
Maks

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Heb je wel een Online Pass? Ik ben in ieder geval blij dat je het hebt ontvangen!

  2. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Hallo Sensers!

    Ik heb vandaag Resistance Burning Skies ontvangen, maar nu kan ik de online niet spelen omdat het NAT-type 2 moet zijn en die staat bij mij op 3. Ik heb geen idee hoe dit moet en heb een hoop gegoogled, maar zonder resultaat. Ik heb een KPN ExperiaBox ARV 7515. Heb echt vanalles geprobeerd, maar ik denk dat ik het beste aan mensen kan vragen die eenzelfde soort ervaring hebben gehad.

    Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen!!!

    Bedankt!
    Maks

    KPN Bellen of mailen krijg je uitgebreide handleiding van ze.

  3. 94 XP
    Maks-PSVita's avatar

    Heb KPN gebeld, maar ze kwamen niet verder dan UPnP inschakelen. Dat heb ik gedaan, maar vervolgens heeft hij nog steeds NAT- Type 3. Ik moet volgens mij de PS Vita port forwarden, maar heb echt geen idee hoe.

  4. 193 XP
    jurgenstil's avatar

    Je PS VITA in DMZ zetten misschien? (via router/modem), hoef je niks te portforwarden enzo…

  5. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Je PS VITA in DMZ zetten misschien? (via router/modem), hoef je niks te portforwarden enzo…

    Nou, ik ben benieuwd. Ik heb in het verleden ook KPN gehad met een Experia Box en dat is toch een heel gedoe geweest… Niemand bij KPN die me kon helpen en uiteindelijk vond ik mijn benodigde info toen op een Xbox forum.
    Er staat me iets van bij dat ik ook Mac adressen moest toewijzen en iets met IP nummers moest doen. Maar uit mijn hoofd weet ik het echt niet meer.

  6. 193 XP
    jurgenstil's avatar

    Ga naar start, uitvoeren, type daar cmd geef een enter type dan ipconfig geef een enter kijk wat er bij standaard gateway staat.
    192.168. en dat is dan je ip adres om in je box te komen (standaard: 192.168.2.1).
    Zoek ergens naar een D.M.Z. optie bij de instellingen en geef daar je IP adres van je PS VITA door.

    sommige van die experia boxes schijnt hierin moeilijk te zijn , google ik zo,

  7. 94 XP
    Maks-PSVita's avatar

    Bedankt voor de reacties! Ik ga er vandaag weer mee aan de slag.

  8. 94 XP
    Maks-PSVita's avatar

    Niks lukt… Niemand ervaring?

  9. 193 XP
    jurgenstil's avatar

    Bridging/Route mode in je modem aanwezig? zo ja, stuur deze dan door naar een eigen router en regel je daarin he dmz-gedoe.

    Ik heb een beetje zitten zoeken voor je en het schijnt dat de experiabox echt een kl*@! ding is om je NAT te regelen.

    Neem je PS VITA en je experiabox mee naar de KPN winkel en laat een van de medewerkers dit regelen (PS VITA een statiscg ip geven, porten/ mapping, enz)).
    Of je laat ze een uitgebreid stapsggwijze uitleg printen op een A4tje , zodat je dit thuis kunnen doen… Wel doorzeuren, laat je niet zomaar met een smoesje naar huis sturen.
    Succes

  10. 8 XP
    ajacied888's avatar

    Ik heb het zelfde probleem