Forum

Topic: Slam FM Clubbin Playlist 17-08-2012.

Anoniem's avatar

Hai!

Gisteren toen ik in de auto zat en naar Slam FM luisterde (dat was +- 21:00) hoorde ik een paar vette nummers tussendoor, helaas kon Shazam de nummers niet herkennen, maar ik dacht: misschien kan ik de playlist ergens vinden, maar dat is dus niet het geval.

De playlist is gewoon nergens te vinden. Ik snap er niks van en mijn vraag is dan ook: weet iemand waar je de playlist van gisteren rond 21:00 kunt vinden?

Ik heb al op Google gezocht, maar daar kan ik het gewoon niet vinden; en op de Clubbin site zelf staat de Playlist ook niet. Of tenminste, niet dat ik zie.

Alvast vriendelijk bedankt,

Marco.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Mmmmh! Even wachten en hij staat vast op SoundCloud. Weet je ook wie de Clubbin’ draaide?

  2. 261 XP
    marcovk's avatar

    Helaas niet… 🙁 Ik zal wel even wachten tot hij op SoundCloud staat inderdaad. 😉 Dankjewel voor de snelle reactie!

    Wat ik bij alle Nummer Gemist sites zie staan is het volgende bij 20:59: ”130 – #toth 2012 eind” Als ik dit op YouTube intyp komen er geen nuttige zoekresultaten tevoorschijn, evenals bij Google…