Forum

Topic: Littlebigplanet Vita

Anoniem's avatar

Hallo Sensers,

Ik wil LittleBigPlanet graag preorderen, maar heb geen idee waar. Hebben jullie een aantal tips van sites waar ik hem kan pre-orderen?

Bedankt!
Maks

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

25 reacties

  1. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Bij GM krijg je 150 klantenpunten

  2. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Hallo Sensers,

    Ik wil LittleBigPlanet graag preorderen, maar heb geen idee waar. Hebben jullie een aantal tips van sites waar ik hem kan pre-orderen?

    Bedankt!
    Maks

    http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=25669

  3. 94 XP
    Maks-PSVita's avatar

    http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=25669

    Wordt het verzonden of moet je het ophalen?

    Heb hem gepre-orderd! Bedankt voor de hulp!

  4. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    http://www.nedgame.nl/little-bigplanet+psv.html

    Hier kun je ook pre-orderen, geen punten wel iets goedkoper, verzenden en ophalen.

  5. 94 XP
    Maks-PSVita's avatar

    Heb em bij GameMania gepre-orderd, mijn school ligt er immers maar 2 straten vandaan.

  6. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Daar zit je altijd goed. Als je op je geld wilt letten vanwege de vele releases, kijk eens op www.budgetgaming.nl , een prijsvergelijkingssite voor games. Altijd handig als je de goedkoopste (betrouwbare) pre-order wilt zoeken.

  7. 95 XP
    Nevik88's avatar

    Al mensen die hem gespeeld hebben? En wat zijn de ervaringen tot nu toe, twijfel zelf nog even of ik hem nu echt moet halen.

  8. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Wie spelen er nou allemaal LBP? Ik heb hem en hij is leuk. voeg me toe psn Morticuz.
    Kunnen we elkaars levels spelen en heart geven :P…

  9. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Wie spelen er nou allemaal LBP? Ik heb hem en hij is leuk. voeg me toe psn Morticus.
    Kunnen we elkaars levels spelen en heart geven :P…

    Ik ga je zeker toevoegen… 😉

    Zou leuk zijn als er meerdere mensen die LBPV spelen zich verder aansloten bij dit draadje…

  10. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik binnenkort, nog even een beetje werken om nog wat geld over te houden na de aankoop 😉

  11. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Ik ga je zeker toevoegen… 😉

    Zou leuk zijn als er meerdere mensen die LBPV spelen zich verder aansloten bij dit draadje…

    LOL het is morticuz typ foutje van mij 😛

  12. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ik binnenkort, nog even een beetje werken om nog wat geld over te houden na de aankoop 😉

    Inmiddels heb ik het verhaal uitgespeeld en ga ik nu starten aan het vinden van alle items. Maar wanneer je de game hebt, roep je maar… Ik loop graag het verhaal nog een keer met je door. Super game!

  13. 95 XP
    Nevik88's avatar

    Heb hem inmiddels ook, leuke game om te spelen. Jullie kunnen mij ook toevoegen hoor Nevik88.

  14. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    @Nevik88

    Welkom…!!!

    Ik zal je zo even toevoegen… Gezellig!

  15. 264 XP
    RObinGoncalves's avatar

    Maandag heb ik de game ook 🙂 Ik heet RobinGoncalves op PSN.

  16. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Is er iemand die toevallig een oplossing heeft gevonden voor de chat functie?

    Het is verplicht heen en weer schrijven omdat je elkaar gewoon heel slecht verstaat door het beroerde geluid.

  17. 1374 XP
    rva_96's avatar

    We hebben gewonnnnneeennnnn !!!!!!!!!!!!!! Jeeuuujjjj haha, binnekort ben ik dus ook online op LBP vita <3 jeeej hihi.

  18. 95 XP
    Nevik88's avatar

    Heb de game uitgespeeld hoor en alles op 100%, vooral de levels uitspelen zonder dood te gaan was af en toe best pittig. Nu een level maken en sharen even kijken of we alle trofeeen kunnen halen :).

  19. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    ik heb op marktplaats lbp voor 20 euro gekocht helemaal niet die man had meerdere promo discs dus heen hoesje maar wel online pass

  20. 1374 XP
    rva_96's avatar

    ik heb op marktplaats lbp voor 20 euro gekocht helemaal niet die man had meerdere promo discs dus heen hoesje maar wel online pass

    Al gespeeld of moet die nog binnen komen ?

  21. 264 XP
    RObinGoncalves's avatar

    ligt het aan mij of is het belachelijk moeilijk om een eigen level te maken.

  22. 264 XP
    RObinGoncalves's avatar

    Levels maken is zo lastig… Niet normaal gewoon.

  23. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Levels maken is zo lastig… Niet normaal gewoon.

    Valt toch wel mee ? Als je het echt lastig vind kan ik je als tip mee geveen dat als je ttutorials kijkt heel wat meer komt te weten. Maar ook weer wat extra spulletjes krijgt 😀

  24. 28 XP
    Kenneth997GT3NL's avatar

    Ik heb het spel ook sinds vandaag en ik moet zeggen het is toch wel een van de leukere games voor de vita.

    m.v.g.Kenneth

  25. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    Al gespeeld of moet die nog binnen komen ?

    inmiddels al gespeeld en is helemaal orgineel en ook online dit is het hoesje https://instagr.am/p/Q4o-6EFNY2/media/?size=l