Forum

Topic: [GEZ] Army Corpse of Hell (Vita)

Anoniem's avatar

Heeft iemand Army Corps of Hell voor de Vita liggen, die er niks meer mee doet? Dan ben ik wel geinteresseerd. Houd er wel rekening mee dat het spel nieuw maar 17 Euro kost, dus de prijs die ik er voor wil betalen is daar naar.

Mocht iemand van zijn versie af willen, stuur me dan een berichtje, of reageer hier onder.

Chris Boers -Mithrandir-

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 145 XP
    Out_Of_Ammo's avatar

    sorry dat ik je niet kan helpen, maar waar vind jij hem nieuw voor 17 euro? in gamemania is hij tweedehands zelfs nog 24 :p

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    sorry dat ik je niet kan helpen, maar waar vind jij hem nieuw voor 17 euro? in gamemania is hij tweedehands zelfs nog 24 :p

    Bij Zavvi.com (wel ponden selecteren, Euros is net iets duurder). OP Marktplaats wordt een nieuwe voor 16 Euro aangeboden. Als niemand zijn versie kwijt wil, bestel ik die waarschijnlijk…

    http://www.zavvi.com/10584776.html

    Edit: Sterker, bij Zavvi nu als onderdeel van de 2 voor 30 Euro aanbieding. Dus eigenlijk maar 15 Euro, zonder verzendkosten!

  3. 145 XP
    Out_Of_Ammo's avatar

    ahja, online is wat anders natuurlijk 🙂

    ik dacht dat je hem ergens retail had zien liggen voor die prijs :p

  4. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    ahja, online is wat anders natuurlijk 🙂

    ik dacht dat je hem ergens retail had zien liggen voor die prijs :p

    Ik koop nooit wat in een winkel. Online of Marktplaats, that’s it 🙂 (Sorry Sensu!)